Dat einde was erg heftig ja. Vooral door Atmosphere eronderquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat de zaal wel gevuld zou zijn met mensen die bekend zijn met de band en het verhaal, maar ik ving toch vrij vaak op dat mensen dat niet waren. Dat ze goede recensies over de film hadden gelezen en daarom kwamen kijken, niet omdat ze fan waren van Joy Division.
Toen iemand van het personeel mij kwam vragen of ik iets van de band kende, keek ze zelfs wat verrast toen ik zei dat ik vrij veel (voor zover mogelijk) heb.
De stilte na de film was overigens wel een verademing vergeleken met andere ervaringen in de bioscoop, waar mensen bij wijze van spreken al voor de aftiteling klaar staan om naar buiten te stappen.
doe ebay, daar heb ik mn 1981 lp van still vandaan voor 20e (incl) ofzoquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:26 schreef Inkomen het volgende:
Het lijkt wel alsof je pas in dit topic verschijnt als je 24HPP hebt gezien - dat is ook de reden waarom ik hier keek.(Misschien maar een 24HPP-muziektopic openen?)
Enfin, binnenkort maar eens even kijken of er wat lp's te vinden zijn; zijn die - tweedehands, geen voorkeur voor pressing, etc. - goed te vinden?
Verder zie ik op internet heruitgaves op cd met bonus-cd's van live optredens, weet iemand of dat wat is?
Ja supermakkelijk natuurlijk maar t werkt welquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:05 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Dat einde was erg heftig ja. Vooral door Atmosphere eronder
Goedkoper dan in m'n vaste vinylzaak in nijmegen zul je 'm niet krijgen wsl.quote:
Die expositie onder in de kelder bedoel je?quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:13 schreef HenkBenzinetank het volgende:
heuj daar ben ik tijdje terug nog geweest voor expo
Seconded.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 03:51 schreef tokyo het volgende:ik ben zo'n loser die gaat gillen en springen als ze tijdens obscure feestjes opeens iets van jd draaien.
Nu aan het downloadenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:49 schreef HAL9000S het volgende:
Heeft iemand deze film al gezien:
[ afbeelding ]
De film over het leven van Ian Curtis, gebaseerd op het boek van z'n vrouw; Touching from a Distance?
Inmiddels deze film gezien.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:49 schreef HAL9000S het volgende:
Heeft iemand deze film al gezien:
[ afbeelding ]
De film over het leven van Ian Curtis, gebaseerd op het boek van z'n vrouw; Touching from a Distance?
Ja, ik ga heen. Of in de Melkweg, of in Parkhof. Even kijken wat beter uit komt. Maar volgens mij kan ik sowieso bij de Melkweg gratis, als jaarlid, of met korting, dus helaas geen interesse in de kaarten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:34 schreef n0r het volgende:
Zijn er nog mensen die van plan zijn naar de film Control te gaan met aanvolgend Closer to Curtis (Coverband van Joy division)? Dit is donderdagavond in de Melkweg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |