bedoel je cacao of echte chocomel van Nutricia?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:42 schreef remlef het volgende:
Waarom verwarm je geen echte chocolademelk? Veel lekkerder!
Nutricia.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
bedoel je cacao of echte chocomel van Nutricia?
Omdat ik geen pan en fornuis heb op mijn werkquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:42 schreef remlef het volgende:
Waarom verwarm je geen echte chocolademelk? Veel lekkerder!
Beetje duur voor een kopje chocomel. Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met Ovomaltine?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:07 schreef RobDrop het volgende:
http://www.hollandbymail.com/item_list/coffee/cacao_fantasty.html
Zo heet dat spul, drink ze!!!!
Sorry dat het een beetje misleidend is, maar die shop is voor de export naar Amerika voor Nederlandse gezinnen, hier in de winkel zal het de helft kosten denk ik, en er zitten iets van 180-200 zakjes in, genoeg voor een paar maanden denk ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:20 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Beetje duur voor een kopje chocomel. Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met Ovomaltine?
Ik had al opgezocht. Die dingen kosten circa 25 euro per 100 zakjes, wat nog steeds prijzig is. Zeker als je een kopje gaat halen, en de hele afdeling ook opeens chocomelk willen drinkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:42 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Sorry dat het een beetje misleidend is, maar die shop is voor de export naar Amerika voor Nederlandse gezinnen, hier in de winkel zal het de helft kosten denk ik, en er zitten iets van 180-200 zakjes in, genoeg voor een paar maanden denk ik.
ja ik dus...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:20 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Beetje duur voor een kopje chocomel. Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben met Ovomaltine?
Drink het al jaren. Veel lekkerder dan Nesquick wat ik ook wel eens geprobeerd heb. Maar alleen met koude melk, warm gaat er niets boven zelfgemaakte.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:09 schreef Erosjuhhh het volgende:
Vind benco juist lekker.. mits de melk ijs en ijskoud is.. flink veel erin
Die chocolademelk van die douwe egberts is ook erg lekker.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |