Als ik het niet word , vind ik dat jij het moet worden , jij bent ook 1 van de regulars hietquote:Op zondag 13 januari 2008 01:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Thx, wanneer kan ik mijn blauwe kleurtje verwachten?
Ik zal keurig alle users bannen die lightproducten gebruiken
Dat jij mij steunt doet mijn sollicitatie niet goedquote:Op zondag 13 januari 2008 10:41 schreef postmortum het volgende:
[..]
Als ik het niet word , vind ik dat jij het moet worden , jij bent ook 1 van de regulars hiet
acht het wordt toch iemand waar we nog nooit van gehoord hebbenquote:Op zondag 13 januari 2008 12:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat jij mij steunt doet mijn sollicitatie niet goed
Niet altijdquote:Op zondag 13 januari 2008 18:17 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen die patat "friet" noemen
Mijn pat*t/friet topics gaan ook dicht
Dit moet ik nog even kwijt:quote:Op zondag 13 januari 2008 17:50 schreef Dennis1969 het volgende:
....voorts wil ik ook nog even kwijt dat Bas en Adrie van Toor, ook wel bekend als het illustere ex-duo Bassie en Adriaan NIET uit Rotterdam komen maar uit Vlaardingen.
Nein!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:19 schreef MUUS het volgende:
Zeg Termiet, kut wijven!@ had een leuk topic kunnen worden.
Herken potentie, heropen het, en zorg ervoor dat de ochtendploeg leuk leesvoer krijgt, jij egoïstisch mormel!
Kan je al topics zien als: 'lach hier de users uit' 'Users: de tietenfoto's' ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:13 schreef postmortum het volgende:
zeg ben ik al mod?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kan je al topics zien als: 'lach hier de users uit' 'Users: de tietenfoto's' ?
Zo nee? dan ben je nog geen mod
Ga je nou over alles klagen wat er voorbij komt in je leven?quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:27 schreef kikoooooo het volgende:
"Hou nou eens op met die topics man"
Wtf?
Er staan 2 klb topics van mij in de topliclijst. Én dit was een serieuze klacht!
Dat komt voort uit een topic van gister.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga je nou over alles klagen wat er voorbij komt in je leven?
En Ham(Why?
) - reacties komen je topics ook niet ten goede
![]()
De eeuwige media belichting van alleen de Republicrats.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:23 schreef OFfSprngr het volgende:
Mn topic open,..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |