Jou heb ik dan ook nooit gezoendquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:13 schreef SeaOfLove het volgende:
AR krijgt wel eenen ikke niet...grmbl
Wij hebben er 2 en het enige wat ze nog niet mee genomen hebben zijn visjuhhhsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:46 schreef warrel het volgende:
[..]
In mijn freaking aquarium! Jij hebt toch katten AA?![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:46 schreef warrel het volgende:
[..]
In mijn freaking aquarium! Jij hebt toch katten AA?![]()
Dikke lebber voor SOLquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:13 schreef SeaOfLove het volgende:
AR krijgt wel eenen ikke niet...grmbl
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]jaja 2 poepies, Disney en Kikker, waar disney eerst een meisje was en nu een jongetje blijkt te zijn
Maandag gaan ze balletjes erafquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat had mijn zusje bij haar kitten ook, derhalve heet Layla nu Denzel
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maandag gaan ze balletjes eraf
Hij is niet van kikker af te slaan laatste 2 wekenquote:
Whehehe, ik spreek de ene poes altijd aan met: lekkere slettebakquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hij is niet van kikker af te slaan laatste 2 wekengeile kat dat het is
en Kikker werkt gewillig mee vieze hoerepoes
![]()
Vangt 't vis? Kunnen we een soort van documentaire maken 'Het vissenvanggedrag van AA's poezebeesten op Warreltjes vissemonster'. Toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]jaja 2 poepies, Disney en Kikker, waar disney eerst een meisje was en nu een jongetje blijkt te zijn
JIJ MAG DUS ÉCHT NOOIT MEER OP HENK PASSEN HEH!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:27 schreef warrel het volgende:
[..]
Vangt 't vis? Kunnen we een soort van documentaire maken 'Het vissenvanggedrag van AA's poezebeesten op Warreltjes vissemonster'. Toch?
Is Henk een vis?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
JIJ MAG DUS ÉCHT NOOIT MEER OP HENK PASSEN HEH!![]()
![]()
:(:(!!!11!!`1
Kom maar door zusquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:33 schreef warrel het volgende:
[..]
Moet ik je mond even komen wassen broertje?!?!
Pff, heb ik een week lang een band opgebouwd met je visje(s), ga je er zo over praten. Dit doet zeer Warrel.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:27 schreef warrel het volgende:
[..]
Vangt 't vis? Kunnen we een soort van documentaire maken 'Het vissenvanggedrag van AA's poezebeesten op Warreltjes vissemonster'. Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |