abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208798
it`s all in the game
Bart speelt nog een potje Patience
en ik hoor een deur. Helaas wordt ik door V al weer snel naar buiten gedirigeerd.

Bedankt Hummie

Quote Hummie " De waarheid is de Mijne"
Hummie: Voer voor psychologen ???

Bart "Niet misgeschoten is altijd raak"
Ruud " eeeuhh We zouden ze eigenlijk eerst eff moeten keure "

pi_208799
quote:
op 10-27-1999 om 02:04 AM schreef Moor het volgende:
Bij de weg, Phileine, hebt ge mijn zo moeizaam opgediepte verhandelingen over Bianca's lichaamstaal nog gelezen, ik had er zó voor geploeterd, ja, zielig hè ?

Moor, ik was (en ben) je innig dankbaar; heb ik je er niet eens netjes voor bedankt, foei! zo ben ik toch niet opgevoed. bij dezen dan.
dat ik nog niet echt gereageerd heb is omdat mijn jonge katertje sinds kort ondekt heeft hoe leuk het is om mijn handen aan te vallen als ik aan het tiepen ben; dat plus mijn nieuwe taak in het forum en ook nog dat ei uitbroeden...
zo weer tevreden?

mooi he, alles
pi_208800
2:32 Ik hoor een vliegtuig overkomen in Almere.

Schanulleke, Rolf is onschuldig totdat het tegendeel is bewezen.

En wie kan dit beeld van stream 2 van half drie heden nacht identificeren?
http://www.casema.net/~ht120/Night3.jpg

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_208801
quote:
op 10-27-1999 om 02:19 AM schreef phileine het volgende:
zo weer tevreden?

Helemaal
(Ik heb de erwtensoep vast opgezet in het not-so-big-brother-hutje met veel kaneel, kom je ?)

woensdag 27 oktober 1999 @ 02:42:00 #30
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_208802
Jaybee,
Je verdient een standbeeld!
Wat een creatieve uitspatting. Ik hoop dat je, net als ik van plan ben, ook naar de big_brother meeting komt. Dan trakteer ik jou op BIER, of een ander drankje(s) naar keuze.
Ik kan het beeld helaas niet helemaal thuisbrengen, maar het lijken me de planten in de huiskamer.
Life is what you make it.
pi_208803
Nu raak ik wel geïnteresseerd. Ik had er nog niet over nagedacht, Schanul. Het zou zo'n anticlimax kunnen blijken. In het echte dagelijkse leven ben ik namelijk wel vaker als een rondlopende anticlimax gekarakteriseerd. Nee hoor, nu laat ik me te veel kennen in zelfspot. Je weet het nooit van te voren (ik heb nog nooit iets dergelijks meegemaakt). I am pondering the possibility, Schanul.

In het BB huis is iedereen trouwens (naar het schijnt) gaan slapen, dus ik volg Barts voorbeeld. Weltrusten forum.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 27 Oktober 1999).]

woensdag 27 oktober 1999 @ 02:47:00 #32
374 beelzebub
master of disaster
pi_208804
http://www.casema.net/~ht120/Night3.jpg

Volgens mij zijn het (zwarte) schoenen/boots van de bewoners die voor de gordijnen van de tuindeur staan. Klaar om aan te trekken.

pi_208805
quote:
op 10-27-1999 om 01:52 AM schreef JayBee (onder andere) het volgende:

Wat is dit?? Het was denk ik een seconde of twee
in beeld, maar wat is dit nu, zo midden in de
nacht op de streams? BB nachtregie, verklaar u nader.

http://www.casema.net/~ht120/Night.jpg

Misschien een screentest van een vervangster voor het geval Bianca of Mona vrijwillig vertrekt?

woensdag 27 oktober 1999 @ 02:54:00 #34
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_208806
Een anticlimax?
Nee lijkt me niet nodig/mogelijk.
Daarvoor heb je al veel te veel krediet opgebouwd.
Als je wilt mag je langs start en ook 20.000 gulden ontvangen. zoiets
  woensdag 27 oktober 1999 @ 02:56:00 #35
374 beelzebub
master of disaster
pi_208807
http://www.casema.net/~ht120/Night.jpg

Volgens mij is't een foto/poster die aan de muur hangt, of een schildering van Bianca. 'K Zag een keer op de daystreams ook complete krantenpagina's hangen. Ze hadden het een keer over de krant gelezen, zou de vis hierin verpakt worden?

pi_208808
Dank je voor de speculaties Beelzebub en Max. Je kunt twee 'glimlichtjes' oftwel highlights op het plaatje van de onbekende dame zien. Eén op haar arm (is dat daar tevens een tattoo?) en eentje boven op haar hoofd. Ik denk dat het even een opname van een beeldscherm was alwaar dit meisje op te zien was. In de BB regie kamer?

Toch ga ik nu echt slapen! En Schanulleke, nu word ik verlegen. Toch doet het me meer goeds dan wat ik vanavond in een andere thread over me heen kreeg. Bij deze een dankwoord aan ieder die het aldaar voor me opnam. Stippel, Goter (goeie van dat links/rechts) tof. Miss Priscella, ik weet niet of jouw post als een schare aan mijn zijde was bedoeld, maar je hebt gelijk met 'onzin, wetenschappelijk verpakt, blijft onzin; wijsheid, onnozel verpakt, blijft wijsheid'. Mooi gezegde:

iemand knollen voor citroenen verkopen
<figuurlijk> hem wat wijsmaken

Goodnight en weltrusten.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 27 Oktober 1999).]

woensdag 27 oktober 1999 @ 03:11:00 #37
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_208809
Ja,
dat is zeker geen slecht idee.
Ik wil nog even het woord richten aan de daystream-reporters. Sorry, we deden ons best, maar de regie speelde ons parten.
Er is vanavond werkelijk niets behoorlijk in beeld/ geluid gebracht.
pi_208810
Stream 1 staat op het huis gericht,wat hoor ik nu,volgens mij word er een kip aangerand,kan Bart dan toch weer niet slapen.
Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

woensdag 27 oktober 1999 @ 04:24:00 #39
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_208811
Seksspeer rules!
Groowwwl!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')