Bedankt Hummie
Quote Hummie " De waarheid is de Mijne"
Hummie: Voer voor psychologen ???
quote:
op 10-27-1999 om 02:04 AM schreef Moor het volgende:
Bij de weg, Phileine, hebt ge mijn zo moeizaam opgediepte verhandelingen over Bianca's lichaamstaal nog gelezen, ik had er zó voor geploeterd, ja, zielig hè ?
Moor, ik was (en ben) je innig dankbaar; heb ik je er niet eens netjes voor bedankt, foei! zo ben ik toch niet opgevoed. bij dezen dan.
dat ik nog niet echt gereageerd heb is omdat mijn jonge katertje sinds kort ondekt heeft hoe leuk het is om mijn handen aan te vallen als ik aan het tiepen ben; dat plus mijn nieuwe taak in het forum en ook nog dat ei uitbroeden...
zo weer tevreden?
Schanulleke, Rolf is onschuldig totdat het tegendeel is bewezen.
En wie kan dit beeld van stream 2 van half drie heden nacht identificeren?
http://www.casema.net/~ht120/Night3.jpg
quote:
op 10-27-1999 om 02:19 AM schreef phileine het volgende:
zo weer tevreden?
Helemaal
(Ik heb de erwtensoep vast opgezet in het not-so-big-brother-hutje met veel kaneel, kom je ?)
In het BB huis is iedereen trouwens (naar het schijnt) gaan slapen, dus ik volg Barts voorbeeld. Weltrusten forum.
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 27 Oktober 1999).]
Volgens mij zijn het (zwarte) schoenen/boots van de bewoners die voor de gordijnen van de tuindeur staan. Klaar om aan te trekken.
quote:
op 10-27-1999 om 01:52 AM schreef JayBee (onder andere) het volgende:Wat is dit?? Het was denk ik een seconde of twee
in beeld, maar wat is dit nu, zo midden in de
nacht op de streams? BB nachtregie, verklaar u nader.http://www.casema.net/~ht120/Night.jpg
Misschien een screentest van een vervangster voor het geval Bianca of Mona vrijwillig vertrekt?
Volgens mij is't een foto/poster die aan de muur hangt, of een schildering van Bianca. 'K Zag een keer op de daystreams ook complete krantenpagina's hangen. Ze hadden het een keer over de krant gelezen, zou de vis hierin verpakt worden?
Toch ga ik nu echt slapen! En Schanulleke, nu word ik verlegen. Toch doet het me meer goeds dan wat ik vanavond in een andere thread over me heen kreeg. Bij deze een dankwoord aan ieder die het aldaar voor me opnam. Stippel, Goter (goeie van dat links/rechts) tof. Miss Priscella, ik weet niet of jouw post als een schare aan mijn zijde was bedoeld, maar je hebt gelijk met 'onzin, wetenschappelijk verpakt, blijft onzin; wijsheid, onnozel verpakt, blijft wijsheid'. Mooi gezegde:
iemand knollen voor citroenen verkopen
<figuurlijk> hem wat wijsmaken
Goodnight en weltrusten.
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 27 Oktober 1999).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |