Mijn moeder kijkt wel veel sport. Ook het voetbal volgt ze aardig. Wintersporten kijkt mijn ma vooral veel.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:15 schreef tong80 het volgende:
Hebben jullie net zo'n sportmoeder zoals ik ? Kijkt alles behalve voetbal. Gaat vanmiddag niet naar de markt ze wil niks missen. De buurvrouw neemt het visje mee
Mijn ma ook kent alles van de biatlonquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mijn moeder kijkt wel veel sport. Ook het voetbal volgt ze aardig. Wintersporten kijkt mijn ma vooral veel.
36.20quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:22 schreef Messenga het volgende:
Zo, OP genormaliseerd, nu de datum in de titel nog
Wat reed Kramer?
De 500 meter.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:22 schreef Messenga het volgende:
Zo, OP genormaliseerd, nu de datum in de titel nog
Wat reed Kramer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop