Ja....want zoenen is ook heel hygienischquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:42 schreef BaaiBaai het volgende:
[..]
Je blijft toch altijd te maken hebben met veel bacterien..
daar zie of proef je niks vanquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:42 schreef BaaiBaai het volgende:
[..]
Het gaat er ook om dat je die bacteriën weglikt... Snap dat danquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:42 schreef BaaiBaai het volgende:
[..]
Maar een flinke lading jizz in je mondje vind je heerlijk!??quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:01 schreef Aventura het volgende:
Van vrouw naar man: no-go. Mannen hebben er gewoon teveel haar zitten, ik word echt al misselijk bij het idee.
Haar kun je ook scheren of wat dan ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:01 schreef Aventura het volgende:
Van vrouw naar man: no-go. Mannen hebben er gewoon teveel haar zitten, ik word echt al misselijk bij het idee.
wat had je je er van voorgesteld dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:17 schreef Ikarus het volgende:
Ik vond het echt een supergeil idee om mijn vriendin een keer te baffen. Ik heb toen tussen het beffen door ook haar kontje gelikt. Zij vond het wel lekker, maar ik vond er niet zoveel aan. In mijn fantasie was het geiler. Wel de ideale voorbereiding voor anale sex lijkt me.
Kan me wel voorstellen dat mensen zich er ongemakkelijk bij voelen, maar als je je even wast is er echt niks vies aan!
Ja, weet ik eigenlijk ook niet zo goed meer. Als je er nuchter over nadenkt ben je gewoon haar reet aan het likken. Je moet trouwens wel oppassen, want als ze echt goed ontspant kan ze een scheet niet meer ophouden en krijg je die in je gezicht!!!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:34 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat had je je er van voorgesteld dan?
ja, als je bezig bent en daar aan gaat zitten denken, kan ik me voorstellen dat het minder geil was dan in je fantasiequote:Op maandag 18 februari 2008 00:45 schreef Ikarus het volgende:
[..]
Ja, weet ik eigenlijk ook niet zo goed meer. Als je er nuchter over nadenkt ben je gewoon haar reet aan het likken. Je moet trouwens wel oppassen, want als ze echt goed ontspant kan ze een scheet niet meer ophouden en krijg je die in je gezicht!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |