Iemand hier ervaring met fit4free (en dan m.n. de vestiging in Nijmegen)? Ik wil weer gaan sporten en kwam dit op internet tegen. Ze zijn wel lekker goedkoop: 15,95 p.m. voor onbeperkt fitness en 19.95 als je daarnaast ook nog groepslessen (aerobics etc) wilt volgen. En de openingstijden zijn lekker ruim: 7-23, weekends 9-16.
Maar helaas moet je je wel meteen voor een jaar lang vastleggen -inschrijven geschiedt via internet- en dit in één keer betalen

(per maand of kwartaal kan ook wel, maar kost dan een euro per maand of kwartaal extra).
En ik zie nergens staan dat je er een proefles kan doen....Een proefles, of iig dan een rondleiding dat ik ff kan kijken wat ze allemaal hebben (miss dat dat laatste wel kan als je gewoon langsgaat? iemand?) vind ik toch eigenlijk wel fijn voor ik me meteen voor een jaar ergens vastleg.
Wil toch n beetje weten wat ze allemaal voor apparatuur in huis hebben, wat de sfeer er is, wat voor mensen er komen, en of het er niet rete druk is -vanwege het feit dat ze zo goedkoop zijn-.
Lekker makkelijk mensen vastbinden zo, door die goedkoop formule waardoor ze zich toch meteen inschrijven
Tevens heb ik op internet een hoop negatieve verhalen gehoord wbt het afmelden. Dat afmeldbrieven -die in goed vertrouwen niet aangetekend zijn verzonden- 'niet aankomen' 'kwijt zijn geraakt' etc en dat men er weer voor een jaar aan vastzit. En dat het bedrijf klanten die hier met klachten over komen erg onvriendelijk bejegend, of uberhaupt niet bereikbaar is etc.
Wie heeft hier ervaringen mee?
Die punten van meteen een jaar eraan vastzitten, geen proefles eerst kunnen volgen (kan het tenminste nergens vinden?) en slechte verhalen horen rond service en afmelding houden me nog tegen.
Hoop dat iemand zn ervaringen, positief of negatief wil delen, beetje kan meedelen wat voor mensen er komen, wat voor soort sfeer er hangt, of het er erg druk is (dat alle apparaten bezet zijn) en zoja op welke tijden dan etc.