abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55966390
Iemand hier ervaring met fit4free (en dan m.n. de vestiging in Nijmegen)? Ik wil weer gaan sporten en kwam dit op internet tegen. Ze zijn wel lekker goedkoop: 15,95 p.m. voor onbeperkt fitness en 19.95 als je daarnaast ook nog groepslessen (aerobics etc) wilt volgen. En de openingstijden zijn lekker ruim: 7-23, weekends 9-16.

Maar helaas moet je je wel meteen voor een jaar lang vastleggen -inschrijven geschiedt via internet- en dit in één keer betalen (per maand of kwartaal kan ook wel, maar kost dan een euro per maand of kwartaal extra).
En ik zie nergens staan dat je er een proefles kan doen....Een proefles, of iig dan een rondleiding dat ik ff kan kijken wat ze allemaal hebben (miss dat dat laatste wel kan als je gewoon langsgaat? iemand?) vind ik toch eigenlijk wel fijn voor ik me meteen voor een jaar ergens vastleg.
Wil toch n beetje weten wat ze allemaal voor apparatuur in huis hebben, wat de sfeer er is, wat voor mensen er komen, en of het er niet rete druk is -vanwege het feit dat ze zo goedkoop zijn-.
Lekker makkelijk mensen vastbinden zo, door die goedkoop formule waardoor ze zich toch meteen inschrijven

Tevens heb ik op internet een hoop negatieve verhalen gehoord wbt het afmelden. Dat afmeldbrieven -die in goed vertrouwen niet aangetekend zijn verzonden- 'niet aankomen' 'kwijt zijn geraakt' etc en dat men er weer voor een jaar aan vastzit. En dat het bedrijf klanten die hier met klachten over komen erg onvriendelijk bejegend, of uberhaupt niet bereikbaar is etc.
Wie heeft hier ervaringen mee?

Die punten van meteen een jaar eraan vastzitten, geen proefles eerst kunnen volgen (kan het tenminste nergens vinden?) en slechte verhalen horen rond service en afmelding houden me nog tegen.

Hoop dat iemand zn ervaringen, positief of negatief wil delen, beetje kan meedelen wat voor mensen er komen, wat voor soort sfeer er hangt, of het er erg druk is (dat alle apparaten bezet zijn) en zoja op welke tijden dan etc.

zaterdag 12 januari 2008 @ 02:57:37 #2
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_55966415
Wat een mislukte taal kneuzen zijn het toch in NL.... free record shop.... fit4free

they'ze ain''t nottin' free about that shit...
pi_55966432
Er is ook nergens een foto impressie te vinden van de trainingsruimte enz op hun site, vind ik ook wel jammer.
pi_55967619
er schijnt er 1 in leiden te komen, maar kan daar nergens iets over terug vinden, de website is een beetje vaag inderdaad

maar als je zo benieuwd bent, ga dan eens een kijkje nemen..?
dat zegt meer dan een foto impressie..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_55970664
In almere komt er ook een, 4 februari open. Gratis inschrijven tot 16 januari. Inderdaad, zit je er een jaar aan vast maar weet niet wat je er voor krijgt. Beetje jammer zo.

Maar wat ik hoorde op forums zijn dat ze meer gericht zijn op mensen die willen afvallen en fitter willen worden.
Dus niet echt voor de echte krachttrainers, gewichten gaan niet tot zwaar.
AC: Ultraman Viettown 3823-2030-8305
pi_55971136
Ga er eens langs...
Ik ken zelf mensen die in Breda gaan,en voor wat je voor dat geld mag verwachten bevalt het ze prima
01-08-2008
pi_55973934
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 12:43 schreef MaxPowers het volgende:
In almere komt er ook een, 4 februari open. Gratis inschrijven tot 16 januari. Inderdaad, zit je er een jaar aan vast maar weet niet wat je er voor krijgt. Beetje jammer zo.

Maar wat ik hoorde op forums zijn dat ze meer gericht zijn op mensen die willen afvallen en fitter willen worden.
Dus niet echt voor de echte krachttrainers, gewichten gaan niet tot zwaar.
Ja klopt heb ik ook gelezen. Nou is mijn doel ook om gewoon wat fitter te worden en af te vallen dus dat komt goed uit
Maar verder niemand ervaringen? Ik ben toch wel benieuwd of het er rete druk is. Ik ben een heel rustige sportschool gewend waar je dan hooguit met 4 anderen in dezelfde ruimte aanwezig was dus t zal wel wennen zijn als het zo'n megadrukke ruimte is waar je moet wachten voor je een toestel opkan
pi_56035179
Niemand? :-p
  maandag 14 januari 2008 @ 22:29:46 #9
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_56035808
Ik ken een paar mensen die er fitnessen en die zijn er zeer tevreden over. Kan helaas je vragen over proeflessen e.d. niet beantwoorden, maar de apparatuur is splinternieuw en de mensen behulpzaam. Lekker nieuw en goedkoop.
pi_56040450
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 13:04 schreef Pure-Poison het volgende:
Ga er eens langs...
Ik ken zelf mensen die in Breda gaan,en voor wat je voor dat geld mag verwachten bevalt het ze prima
Idd hier in breda ist best goed te doen.

Btw proeflessen kunnen niet helaas.
Bier hier.
pi_56047335
Ik fitness hier in Groningen bij Fit4Free, proeflessen zijn er niet. Maar de apparatuur is gewoon geweldig, van elk apparaat zijn er voldoende (cardio: veel fietsen, roeimachines, en andere apparten.. geen idee hoe ze heten) bij de krachttraining ook zeer goede en diverse apparaten, zeker het geld waard, maar je betaalt puur en alleen om gebruik te maken voor de apparaten, dus verder kan je geen randservice verwachten
pi_56064096
En is het er druk (m.a.w. moet je vaak wachten voor je op het apparaat van je keuze kunt?)? En wat voor soort volk komt er? Zijn er trouwens ook matjes waar je op kan liggen om buikspieroefeningen te doen?

Randservice verwacht ik verder ook niet :-) dat had ik bij mn vorige sportschool ook niet.
pi_56083654
Ik hoef nooit te wachten, maar ik ga ook niet 's avonds.. Neem aan dat het dan drukker is, maar van elk apparaat staan er meerdere (in de cardio-ruimte zelfs tientallen van dezelfde) en hoef dus zelden te wachten. Er liggen ook matjes voor buikspieroefeningen en wat van die tell sell achtige dingen die je daarvoor kan gebruiken, maar zelf gebruik ik die niet
  woensdag 16 januari 2008 @ 20:48:08 #14
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_56083705
Ik zou gewoon langsgaan. Misschien kun je wel een proefles volgen. Als je moet wachten op toestellen dan zou ik het niet doen. Dat moest ik voorheen ook bij mijn sp.school maar die zijn nu gelukkig uitgebreid.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
  woensdag 16 januari 2008 @ 21:09:34 #15
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_56084431
quote:
is er speciaal voor beginners een introductieles te boeken voor ¤ 10,00 om goed wegwijs te worden met onze apparaten
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  Moderator woensdag 16 januari 2008 @ 21:28:18 #16
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_56085162
Goed te doen Ik zelf zit ook in Groningen. Inschrijving gewoon bij de balie.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_56089918
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 21:09 schreef GSbrder het volgende:
is er speciaal voor beginners een introductieles te boeken voor ¤ 10,00 om goed wegwijs te worden met onze apparaten
[..]
Ja, zag ik ook al staan, maar ik denk dat ze daarbij bedoelen NADAT je je jaarcontract hebt afgesloten. Als je dan beginner bent en/ of er nog niet hebt gesport (wat niemand sowieso kan voor ie een jaarcontract afsluit want proeflessen hebben ze niet) kun je zo'n intro les boeken om wegwijs te worden. Tenminste dat begrijp ik eruit? Of is het wel een vrijblijvende proefles?
pi_56106260
Nee, dat is nadat je lid wordt, maar ik kan het je zeker aanraden, is erg goed
pi_56106324
TVP, ik wil mischien gaan trainen in amsterdam
"Those unforgettable days, for them I live"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')