Hoeveel keer hebben jullie op Nigel gesmst?quote:Op zondag 27 januari 2008 00:31 schreef BVO het volgende:
Dussssssssssss dat!!!!!!!!
Laaatste 6, door ons.
Voilgende week dubbel zoveel.
Van die laatste 6 is hij nu anders wel degene met de kleinste aanhang.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Laatste 6, dat zegt toch wel iets, loijkt me.
En nee hoor, ik heb een heel belteam klaarstaan!
Ik denk samen wel 1 keer, heeft hem net geholpen omdat het close was met Tifs gisteren.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Hoeveel keer hebben jullie op Nigel gesmst?
Ben jij nou zo'n jaloerse blanke ofzo?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:13 schreef BB_Koning het volgende:
Wat een walgelijk figuur is Nigel:
- Hij zingt zo vaak vals. Voor de Negerigel-liefhebbers: iets hoeft niet verschrikkelijk te klinken, as je ook maar een beetje boven of onder de juiste toon zit, dan klinkt het ook vals.
- Zn dansjes en zn flirtgedrag met de camera zijn zooooo nep.
- Dat religiegedoe de vorige keer was echt ik-wil-een-vork-in-mn-ogen-steken irritant. Maar ondertussen laat hij zich wel in zn reet nemen door zn Nederlandse vriend die als een debiel in het publiek, staand naast zn zwarte schoonmoeder, met zn witte kop schreeuwt: NIGUUUUULLLLL!!!
Kortom: weg met die neger
Z'n nickname is iig lekker zwart.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
BB is volgens mij niet echt heel blank hoor. Maar wel heel vreemd en apart in het geven van zijn mening.
Ben jij nou zo'n blank sletje met geblondeerde haren dat ervan houdt om een zwarte negerpik in dr mond te nemen om zich vervolgens van alle kanten uit te laten wonen en helemaal nat wordt als ze het type 'mens' tegenkomt dat een naam heeft als Ngongo Boekoeboe?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:14 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ben jij nou zo'n jaloerse blanke ofzo?
Volgens mij staat de BB voor Big Brother (de realitysoap) en is het geen verwijzing naar BB King (de artiest).quote:Op zondag 27 januari 2008 22:21 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Z'n nickname is iig lekker zwart.
Ik heet BB en mn achternaam is Koning, zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:41 schreef Marble het volgende:
[..]
Volgens mij staat de BB voor Big Brother (de realitysoap) en is het geen verwijzing naar BB King (de artiest).
Jezusquote:Op zondag 27 januari 2008 22:39 schreef BB_Koning het volgende:
Ben jij nou zo'n blank sletje met geblondeerde haren dat ervan houdt om een zwarte negerpik in dr mond te nemen om zich vervolgens van alle kanten uit te laten wonen en helemaal nat wordt als ze het type 'mens' tegenkomt dat een naam heeft als Ngongo Boekoeboe?
Giechel is een man.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ben jij nou zo'n blank sletje met geblondeerde haren dat ervan houdt om een zwarte negerpik in dr mond te nemen om zich vervolgens van alle kanten uit te laten wonen en helemaal nat wordt als ze het type 'mens' tegenkomt dat een naam heeft als Ngongo Boekoeboe?
Nou ja, als je de "dr" in die quote vervangt door "z'n" gaat het nog steeds wel helemaal op voor Giechel denk ik.quote:
Leuk om te zien ja!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Uit den ouden doosch:
[Niet door] Nigel
Kijk mij en BVO daar al enthousiast zijn!
Nou, wat danquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee, dat lijkt me niks voor Nigel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |