quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij zingt het vast speciaal voor jou
Zometeen Nigel op de radio
Nigy doet volgende week niet eens mee, dus hoe zie je dat voor jequote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:13 schreef Marble het volgende:
Ik hoop dat het thema volgende week Franstalig is na Nederlandstalig, dan kan Nigy mooi dit nummer doen. Past goed bij hem qua muziek en tekst.
Lees jij de kranten wel? Nigel gaat er vanavond uit, officieel bevestigd door RTL.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:31 schreef Marble het volgende:
Nigy doet nog zeker een week of drie mee hoor. Eerst gaan Nathalie en Nikki () er nog uit.
Ik denk het welquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:27 schreef BVO het volgende:
Zou het geholpen hebben, mijn tips, SS?!
0,0 beetjes.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Alle homoseksuele beetjes in BVO werden net natuurlijk tot het uiterste getriggerd.
I can't deny.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Alle homoseksuele beetjes in BVO werden net natuurlijk tot het uiterste getriggerd.
[sib]And I don't blame him[/sub]
Nee, Vadoesje, Shining en ik waren elke week de enigen die dit in hem zagen. Dus het HOEFT niet bizar te zijn, enkel wanneer je dat muzikale inzicht niet hebtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
32 weken saaiheid en dan nu ineens dit, dit is toch bizar.
Serieus ik vind dat je al die sexuele hostility richting vaduz eens uit de weg moet ruimen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, Vadoesje, Shining en ik waren elke week de enigen die dit in hem zagen. Dus het HOEFT niet bizar te zijn, enkel wanneer je dat muzikale inzicht niet hebt.
Iedereen schiet wel eens uit z'n slof, Nigel blijkt het ook te kunnen. Dat is nog niet direct een standaard voor de hele persoon hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, Vadoesje, Shining en ik waren elke week de enigen die dit in hem zagen. Dus het HOEFT niet bizar te zijn, enkel wanneer je dat muzikale inzicht niet hebt.
Neeeeeee Vaduz. Die jongen kan veel meer dan hij altijd liet zien. Hij had alleen even die wake-up call nodig. Die heeft hij nu blijkbaar gehad en geloof mij, volgende week is hij (indien niet exit vanavond) wederom zo goed.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Iedereen schiet wel eens uit z'n slof, Nigel blijkt het ook te kunnen. Dat is nog niet direct een standaard voor de hele persoon hoor.
En 1 keer van de 32 keer presteren, dan ben je goed. Wow.
Welke vond je nog meer goed dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
32 keer? Sowieso presteert Nigel de vorige weken gewoon goed, dit is echt niet het eerste optreden van hem dat goed is hoor.
Z'n nummer van JC Superstar en vorige week deed hij het ook zeker niet slecht. Vanavond was wel veel niveautjes hoger, maar toch.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:58 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Welke vond je nog meer goed dan?.
Wederom zo goed, grote kans dat dit een lucky shot was. Van mij mag hij best weg vanavond, maar aan de andere kant wil ik het wel eens zien volgende week.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Neeeeeee Vaduz. Die jongen kan veel meer dan hij altijd liet zien. Hij had alleen even die wake-up call nodig. Die heeft hij nu blijkbaar gehad en geloof mij, volgende week is hij (indien niet exit vanavond) wederom zo goed.
Ok. Zelf vond ik deze allebei niet goed. Maar ieder heeft weer een andere kijk op optredens.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Z'n nummer van JC Superstar en vorige week deed hij het ook zeker niet slecht. Vanavond was wel veel niveautjes hoger, maar toch.
Hij dacht natuurlijk aan jouquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:20 schreef BVO het volgende:
Teruggekeken, 2 dingen:Wat kijkt Nigel overdreven geil in de camera zeg op sommige momenten .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |