Gewoon een regieaanwijzing denk ik. Iets anders zou compleet onlogisch zijn.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga het nog eens luisteren.
Hmm, er wordt echt duidelijk gezegd: Nigel, huilen
Mwah, Nigel zit al langer op de schopstoel. Het kan best een advies zijn geweest van een andere kandidate die redelijk zeker is van haar plaats (het is tenslotte een vrouwenstem). Toen men de reactie zag van de mensen op de tranen van Nikki, kan het best zijn dat iemand op de tip kwam om Nigel ook te laten huilen om zichzelf naar de volgende ronde te helpen.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Gewoon een regieaanwijzing denk ik. Iets anders zou compleet onlogisch zijn.
quote:Op maandag 21 januari 2008 15:29 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Mwah, Nigel zit al langer op de schopstoel. Het kan best een advies zijn geweest van een andere kandidate die redelijk zeker is van haar plaats (het is tenslotte een vrouwenstem). Toen men de reactie zag van de mensen op de tranen van Nikki, kan het best zijn dat iemand op de tip kwam om Nigel ook te laten huilen om zichzelf naar de volgende ronde te helpen.
Daarnaast is de stem niet van een kandidate, dat hoor je, maar wel van iemand met een microfoon. De stem is onbekend, komt nog het meest bij Jerney in de buurt. Nee, dit is 'em nietquote:compleet onlogisch
quote:Op maandag 21 januari 2008 15:29 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Mwah, Nigel zit al langer op de schopstoel. Het kan best een advies zijn geweest van een andere kandidate die redelijk zeker is van haar plaats (het is tenslotte een vrouwenstem). Toen men de reactie zag van de mensen op de tranen van Nikki, kan het best zijn dat iemand op de tip kwam om Nigel ook te laten huilen om zichzelf naar de volgende ronde te helpen.
Ik dacht dat het Charlene was! Tenminste haar stemgeluid dacht ik er in te herkennenquote:Op maandag 21 januari 2008 11:47 schreef SSJKliko het volgende:
Wie zegt dat eigenlijk? De stem zegt me niets.
Mee eensch.. Slechtste van de avond wat mij betreft, gelet op 't totaalplaatje.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Hij begint tot de groep die weg mag te behoren.
Helemaal niet. Ga wortels eten ofzoquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zullen wat fanclubleden hun clublidmaatschap opzeggen vanavond. Het was echt dramatisch.
Behalve misschien de zanger zelf, die er ook niks van kan maken.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:40 schreef Together het volgende:
Het was echt verschrikkelijk, nog nooit heb ik iemand een nummer van Keane zo afschuwelijk horen zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |