quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij zingt het vast speciaal voor jou
Zometeen Nigel op de radio
Nigy doet volgende week niet eens mee, dus hoe zie je dat voor jequote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:13 schreef Marble het volgende:
Ik hoop dat het thema volgende week Franstalig is na Nederlandstalig, dan kan Nigy mooi dit nummer doen. Past goed bij hem qua muziek en tekst.
Lees jij de kranten wel? Nigel gaat er vanavond uit, officieel bevestigd door RTL.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:31 schreef Marble het volgende:
Nigy doet nog zeker een week of drie mee hoor. Eerst gaan Nathalie en Nikki () er nog uit.
Ik denk het welquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:27 schreef BVO het volgende:
Zou het geholpen hebben, mijn tips, SS?!
0,0 beetjes.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Alle homoseksuele beetjes in BVO werden net natuurlijk tot het uiterste getriggerd.
I can't deny.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Alle homoseksuele beetjes in BVO werden net natuurlijk tot het uiterste getriggerd.
[sib]And I don't blame him[/sub]
Nee, Vadoesje, Shining en ik waren elke week de enigen die dit in hem zagen. Dus het HOEFT niet bizar te zijn, enkel wanneer je dat muzikale inzicht niet hebtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
32 weken saaiheid en dan nu ineens dit, dit is toch bizar.
Serieus ik vind dat je al die sexuele hostility richting vaduz eens uit de weg moet ruimen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, Vadoesje, Shining en ik waren elke week de enigen die dit in hem zagen. Dus het HOEFT niet bizar te zijn, enkel wanneer je dat muzikale inzicht niet hebt.
Iedereen schiet wel eens uit z'n slof, Nigel blijkt het ook te kunnen. Dat is nog niet direct een standaard voor de hele persoon hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, Vadoesje, Shining en ik waren elke week de enigen die dit in hem zagen. Dus het HOEFT niet bizar te zijn, enkel wanneer je dat muzikale inzicht niet hebt.
Neeeeeee Vaduz. Die jongen kan veel meer dan hij altijd liet zien. Hij had alleen even die wake-up call nodig. Die heeft hij nu blijkbaar gehad en geloof mij, volgende week is hij (indien niet exit vanavond) wederom zo goed.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Iedereen schiet wel eens uit z'n slof, Nigel blijkt het ook te kunnen. Dat is nog niet direct een standaard voor de hele persoon hoor.
En 1 keer van de 32 keer presteren, dan ben je goed. Wow.
Welke vond je nog meer goed dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
32 keer? Sowieso presteert Nigel de vorige weken gewoon goed, dit is echt niet het eerste optreden van hem dat goed is hoor.
Z'n nummer van JC Superstar en vorige week deed hij het ook zeker niet slecht. Vanavond was wel veel niveautjes hoger, maar toch.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:58 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Welke vond je nog meer goed dan?.
Wederom zo goed, grote kans dat dit een lucky shot was. Van mij mag hij best weg vanavond, maar aan de andere kant wil ik het wel eens zien volgende week.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Neeeeeee Vaduz. Die jongen kan veel meer dan hij altijd liet zien. Hij had alleen even die wake-up call nodig. Die heeft hij nu blijkbaar gehad en geloof mij, volgende week is hij (indien niet exit vanavond) wederom zo goed.
Ok. Zelf vond ik deze allebei niet goed. Maar ieder heeft weer een andere kijk op optredens.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Z'n nummer van JC Superstar en vorige week deed hij het ook zeker niet slecht. Vanavond was wel veel niveautjes hoger, maar toch.
Hij dacht natuurlijk aan jouquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:20 schreef BVO het volgende:
Teruggekeken, 2 dingen:Wat kijkt Nigel overdreven geil in de camera zeg op sommige momenten .
Nikki 69%, Nigy 2% en Natte Lie -1%.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:55 schreef BVO het volgende:
Nathalie, Nigy en Nikki samen goed voor 70%!
Verkeerde topic dit, maar goed, even niet opgelet.
Niet overdrijven, hij mag nog niet in de schaduw van JT lopen.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:19 schreef BVO het volgende:
Byebye Justin.
http://www.youtube.com/watch?v=poSq0UD2GuM
Eensch!quote:Op zondag 3 februari 2008 02:27 schreef soylent het volgende:
Ik ben vanavond de BVO. Ik schrok gewoon van wat die gast allemaal aan het doen was, spetterend, hip, helemaal geloofwaardig. Goeie shit. Klapper van de avond.
quote:fuck man.. hier wordt elk meisje toch gek van. ik wist niet waar ik het moest zoeken toen ik dit zag. werd er wild van!
Nee man, dat nummer is juist gaaf omdat het muzikaal heel lekker is, maar tekstueel heel lamequote:Op zondag 3 februari 2008 19:42 schreef Svensational het volgende:
Hij danste tof, maar toch vond ik 't niks. Wat een klotenummer zeg.
Je hebt gelijk, ik vind 't nummer keitof!quote:Op zondag 3 februari 2008 19:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee man, dat nummer is juist gaaf omdat het muzikaal heel lekker is, maar tekstueel heel lameDe tegenstelling!
Vooral dat stukje dat hij zijn vinder tegen zijn getuite lippen drukt en zo in de camera kijkt van "Oeps! Ik liet de zeep vallenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:20 schreef BVO het volgende:Wat kijkt Nigel overdreven geil in de camera zeg op sommige momenten .
quote:Op zondag 3 februari 2008 19:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik vind 't nummer keitof!
Hij danst dus doorquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:19 schreef BVO het volgende:
Gewaagde keuze zeg voor zaterdag!
Maar wel tof!
Het lijkt alsof Niigel eindelijk een stijl heeft gevonden waar ie zijn ei in kwijt kanquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:19 schreef BVO het volgende:
Gewaagde keuze zeg voor zaterdag!
Maar wel tof!
Dat wordt het optreden waar het op aankomt.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:34 schreef BVO het volgende:
Hij gaat ook een ballad doen zaterdag.
Dat is dan niet zo slim want hij komt met een lekker uptempo nummer zoals afgelopen zaterdag veel beter uit de verf.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:34 schreef BVO het volgende:
Hij gaat ook een ballad doen zaterdag.
Hij heeft niets te willen, elke kandidaat moet een ballad en een uptempo doen. En als hij de ballad doet die ik verwacht ( HIER doet hij hem bij zijn auditie voor het conservatorium, met zoals gezegd Charlene en Miranda als backing, en leuk voor jou, de neef van Jim op gitaar ) denk ik dat het reeeeeuze mee gaat vallen. Erg fijne zang al zeg ik het zelf en die uithaal op het eind kan erg goed worden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:11 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is dan niet zo slim want hij komt met een lekker uptempo nummer zoals afgelopen zaterdag veel beter uit de verf.
Oeeh dat liedje is echt heeeeeel mooi gezongenquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij heeft niets te willen, elke kandidaat moet een ballad en een uptempo doen. En als hij de ballad doet die ik verwacht ( HIER doet hij hem bij zijn auditie voor het conservatorium, met zoals gezegd Charlene en Miranda als backing, en leuk voor jou, de neef van Jim op gitaar ) denk ik dat het reeeeeuze mee gaat vallen. Erg fijne zang al zeg ik het zelf en die uithaal op het eind kan erg goed worden.
My Love is een hele leuke en gewaagde, slimme keuze. Ben alleen een beetje bang hoe hij die hoge stukken gaat doen, hopelijk durft hij het ook lager te zingen.
De relatie houden we nog even geheimquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:51 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Oeeh dat liedje is echt heeeeeel mooi gezongen! Hij moet echt bij de laatste 4
En Charlene natuurlijk
Maarr: BVO ik vraag me nou nog steeds af wat jouw relatie is met betrekking tot Nigel!
Als je 't vertelt, doe ik 'm de groeten zaterdag
Ja inderdaad dat is echt heel erg goed! als ie dat doet EN Nathalie, Nikki & Charlene zijn goed da wordt 't een leuke avond MET Neil-exit!quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:55 schreef BVO het volgende:
[..]
De relatie houden we nog even geheim.
Nee serieus, die valt reuze mee hoor. Maar ik heb m'n contacten, that's pretty much it. En hij stuurt me vrolijke maltjes. Nouja. Whehe, doe dat laatste maar niet
.
En ja, zoals je hem daar hoort zingen heb ik hem in Idols kwalitatief nog niet gehoord. Daarom zaterdag wel hoop ik!
Hij is inderdaad een minder lieve en bescheiden jongen dan hij soms doet voorkomen. Ik begin hem haast een lul te vinden als ik zo verhalen hoorquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:01 schreef Hockeylotje het volgende:
Nigel over z'n optreden! Hij is trouwens best grappig (en dat denk ie volgens mij ook over zichzelf)
Het was tenminste toonvast en dat vind ik het belangrijkste als je buiten je normale bereik gaat. De hoge stukjes in My Love deed hij beter dan de lage.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Hij ging iets te lang door met dat hoge
Ga hem dan maar gauw terugluisteren.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond juist optreden #1 niet zo goed.
Hij komt ook echt over als een schatjequote:Op zondag 10 februari 2008 16:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nigel. Gewoon weer door. Ik gun het hem zo
.
Inderdaad! Zou wel heel toevallig zijn, maar ik hoop het wel eigenlijk!quote:Op zondag 10 februari 2008 17:07 schreef BVO het volgende:
Zou ook wel tof zijn als van 4 mensen die elkaar voor de audities al kennen, er 3 gewoon bij de laatste 3 zouden zitten. Out of 20842 people.
Hahaquote:Op zondag 10 februari 2008 17:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zat ik ook al te denken ja. En ik denk ook wel dat dat gaat gebeuren. Wordt voor hen wel moeilijk denk ik, vooral bij de halve finale als één van je vrienden de finale niet gaat halen. Ik voorspel een hoop gejank
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |