Hij is inderdaad een minder lieve en bescheiden jongen dan hij soms doet voorkomen. Ik begin hem haast een lul te vinden als ik zo verhalen hoorquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:01 schreef Hockeylotje het volgende:
Nigel over z'n optreden! Hij is trouwens best grappig (en dat denk ie volgens mij ook over zichzelf)
Het was tenminste toonvast en dat vind ik het belangrijkste als je buiten je normale bereik gaat. De hoge stukjes in My Love deed hij beter dan de lage.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Hij ging iets te lang door met dat hoge
Ga hem dan maar gauw terugluisteren.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond juist optreden #1 niet zo goed.
Hij komt ook echt over als een schatjequote:Op zondag 10 februari 2008 16:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nigel. Gewoon weer door. Ik gun het hem zo
.
Inderdaad! Zou wel heel toevallig zijn, maar ik hoop het wel eigenlijk!quote:Op zondag 10 februari 2008 17:07 schreef BVO het volgende:
Zou ook wel tof zijn als van 4 mensen die elkaar voor de audities al kennen, er 3 gewoon bij de laatste 3 zouden zitten. Out of 20842 people.
Hahaquote:Op zondag 10 februari 2008 17:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zat ik ook al te denken ja. En ik denk ook wel dat dat gaat gebeuren. Wordt voor hen wel moeilijk denk ik, vooral bij de halve finale als één van je vrienden de finale niet gaat halen. Ik voorspel een hoop gejank
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |