Die neger naar de hel .. "Hey, kan ik hier naar binnen ??" .. Die duivel lachen .. "Nee, natuurlijk niet ..". "Ja .. #@!#@#! .." begint die neger, "Bij de hemel zeggen ze nee, en nou jullie ook ! Waar moet ik dan heen ??"
"Buhh .. probeer 't es in 't 1e van Ajax ..?"
-------------------------------------------------------------
Eén ding is zeker ...
Huis overreden door een tovertruc
of
Hij heeft een toverdosis genomen
Past er helemaal bij vind je niet?
----------------
Wat krijg je als je een Surinamer met een marokaan kruist:
Kinderen die te lui zijn om te stelen
De mensen hebben het nu altijd wel over de joden in WW II, maar die Duitsers waren ook geen lieverdjes...
Wat past er in dit rijtje niet thuis?
1. Incest.
2. Verkrachting.
3. Monopoly.
Antwoord:
Verkrachting, want dat is geen familiespel!
Grtz,
MiRR0RMaN.
Het lijkt aardig te werken en haar carriere begint wat vormen te krijgen. Een dag is ze onderweg van Tilburg naar de televisie studios van de HMG in Alsmeer als ze langs een weiland rijdt waar allemaal schapen aan het grazen zijn. "Aaah wa lief! Wa een leuke schapen!" denkt ze.
Ze vindt de schapen zelfs zo leuk dat ze op de herder afstapt en zegt: " Als ik raad hoeveel schapen in je kudde zitten, mag ik er dan eentje hebben?"
De herder, zeker zijnde dat ze het nooit zal raden, stemt met de weddenschap in.
Sabine laat haar blik nog eens over het weiland glijden, denkt even na en zegt: "Volgens mij zijn het er 352."
Volledig verbaasd en onder de indruk antwoordt de herder: "Dat klopt. ik kan het niet geloven. Maar afspraak is afspraak, kies maar een schaap uit."
Sabine is helemaal blij ("aah wa leuk!) en na lang twijvelen kiest ze uiteindleijk voor een schaap die speelser lijkt te zijn dan de rest van de kudde. De herder ziet dat en zegt: "Ok, nu heb ik een voorstel...Als ik nu raad wat je echte haar kleur is, mag ik dan mijn hond terug?"
Sabine is dan eindelijk doorgebroken in de wereld die showbiz heet. Van het grote geld dat ze nu vangt heeft ze dan ook een mooie glimmende sportauto gekocht. e is hier zo blij mee, dat ze er dagelijks flink mee gaat scheuren over de wegen rondom Tilburg.
Tijdens een van haar tripjes snijdt ze per ongeluk een vrachtwagen chaffeur heel asociaal af. Deze wordt erg kwaad en geeft haar een teken om de auto aand e kant te zetten. Sabientje is zelf ook wel een beetje geschrokken en zet haar glimmende bolide aan de kant.
De vrachtwagenchaffeur stapt uit en loopt naar haar toe. Hij heeft een krijtje in zijn hand, waarmee die een cirkel op de weg tekent. "Nu moet je eens goed luisteren meissie, jij gaat in deze cirkel staan en wat er ook gebeurt, je mag er niet uit stappen voordat ik dat zeg."
Sabine gaat in de cirkel staan en de vrachtwagenchaffeur stapt in haar auto en begint in de mooie leren bekleding te snijden. Achter zich hoort hi Sabine echter giechelen. "Dit vind je leuk?" zegt hij als hij zich omdraait, "wacht maar..." Hij loopt weer naar zijn truck en stapt uit met een honkbalknuppel. vervolgens begint hij als een bezetene op haar auto in te slaan. Koplampen, ramen, alles moet het ontgelden.
Sabine begint echter nog harder te lachen. De trukker begrijpt er niets van en nog kwader roept hij: "Is dit humor voor je?"
Weer rent hij naar zijn wagen en dit keer komt hij terug met een jerrycan benzine. Deze gooit hij leeg over de auto en vervolgens steekt hij de boel aan. Triomfantelijk draait hij zich om, mar hij schrikt wanneer hij Sabine op de grond ziet liggen van het lachen.
Schreeuwend komt hij op haar af: "Hoe kan je nu lachen, domme muts!"
Sabine veegt de tranen van haar ogen af, en nog steeds lachend antwoordt ze: "Nou, elke keer als ik je niet keek, ben ik stiekum uit de cirkel gestapt..."
quote:
Ik ben niet getrouwd, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen
Dus zo gezegt zo gedaan en koopt bij en slagerij een baarmoeder van een kalf en zegt tegen z´n vrouw: Als je zo door gaat valt je baarmoeder er nog eens uit!
De volgende morgen ligt zijn vrouw op haar rug maar hij ziet dat ze nog slaapt en plaats de baarmoeder van de kalf tussen haar benen.
´s avonds komt ie thuis en z´n vrouw rent naar hem toe en zegt: Oh..oHHHHH Ohhhhh Je had gelijk met dat verhaal over de baarmoeder!
D´r man denkt het spel mee te spelen en zegt:
Ach schat we gaan wel naar de dokter en dan lossen we het wel op
Zegt z´n vrouw..."nou laat maar ik heb m al teruggestopt..
Ja hoor zei die Nederlander, hij is al iets langer. Hij is wel iets dunner geworden. Maar, de kleur heeft hij al!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |