abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 oktober 1999 @ 16:55:00 #26
663 BWstudent
lees: studente
pi_208751
Milosevic komt aan de hemelpoort en zegt tegen Petrus dat hij in de hemel wil. "Je kunt naar de hel lopen," briest Petrus als hij ziet wie er voor zijn neus staat en hij gooit de poort dicht. De volgende dag staan er tien duiveltjes voor de hemelpoort. "Wat komen jullie hier doen?" vraagt Petrus verbaasd.
Zegt één van de duiveltjes: "We zijn de eerste golf van vluchtelingen die asiel komen zoeken."
Ben blond, maar BW=Bedrijfswiskunde

Admin woensdag 27 oktober 1999 @ 18:54:00 #27
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_208752
Mijn antwoord op een mop over Joden is steevast, met een strak gezicht
"Niet leuk. Mijn opa is in een concentratiekamp om het leven gekomen."
Dan worden meteen verontschuldigingen aangeboden en voelen ze zich heel ongemakkelijk.
Even later zeg ik dan "Ja, hij is van een wachttoren gevallen."

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 27 oktober 1999 @ 19:04:00 #28
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_208753

Komt een neger zich melden in de hemel, bij de poort en zegt "ehh .. goeiedag, ik ehh, wou graag naar binnen .." waarop de dienstbode zegt van "Mjah, dat begrijp ik, maarrehm .. daar kunnen we echt nie aan beginnen. Als er een schaap over de dam is ..". "Ja .." zegt die neger, "slaat dat nou weer op .. moet ik dan heen ??". "Nou," zegt die vogel bij de poort, "probeer 't es bij de Hel zou ik zeggen .. wie weet ..".

Die neger naar de hel .. "Hey, kan ik hier naar binnen ??" .. Die duivel lachen .. "Nee, natuurlijk niet ..". "Ja .. #@!#@#! .." begint die neger, "Bij de hemel zeggen ze nee, en nou jullie ook ! Waar moet ik dan heen ??"
"Buhh .. probeer 't es in 't 1e van Ajax ..?"

-------------------------------------------------------------
Eén ding is zeker ...

pi_208754
Jantje tegen vader: "Papa, wat is incest?"
Vader: "Niet zeuren Jantje, doorzuigen!"

pi_208755
HANS KAZAN IS OVERLEDEN!!

Huis overreden door een tovertruc

of

Hij heeft een toverdosis genomen

Past er helemaal bij vind je niet?

a very rare snighbone

Redactie Frontpage donderdag 28 oktober 1999 @ 01:30:00 #31
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_208756
Jaa als we dan toch hele slechte moppen gaan vertellen....

----------------

Wat krijg je als je een Surinamer met een marokaan kruist:

Kinderen die te lui zijn om te stelen

pi_208757
Ik neem aan dat Hans Teeuwen niet post in dit forum dus zal ik d koning van de slechte grap hier maar even citeren (alhoewel ik denk dat hij uitermate bekend is in deze kringen, mag hij toch niet ontbreken):

De mensen hebben het nu altijd wel over de joden in WW II, maar die Duitsers waren ook geen lieverdjes...

pi_208758
STOP DE PERSEN!!!!

Wat past er in dit rijtje niet thuis?

1. Incest.
2. Verkrachting.
3. Monopoly.

Antwoord:

Verkrachting, want dat is geen familiespel!

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_208759
Sabineis al een tijdje uit het BBhuis, alleen haar showbiz-carriere wil nog niet echt van de grond komen, vanwege haar dom blondje imago. Daarom heeft ze besloten haar haar een donkerder kleurtje te geven, om zo te probeen van dat imago af te komen.

Het lijkt aardig te werken en haar carriere begint wat vormen te krijgen. Een dag is ze onderweg van Tilburg naar de televisie studios van de HMG in Alsmeer als ze langs een weiland rijdt waar allemaal schapen aan het grazen zijn. "Aaah wa lief! Wa een leuke schapen!" denkt ze.

Ze vindt de schapen zelfs zo leuk dat ze op de herder afstapt en zegt: " Als ik raad hoeveel schapen in je kudde zitten, mag ik er dan eentje hebben?"

De herder, zeker zijnde dat ze het nooit zal raden, stemt met de weddenschap in.

Sabine laat haar blik nog eens over het weiland glijden, denkt even na en zegt: "Volgens mij zijn het er 352."

Volledig verbaasd en onder de indruk antwoordt de herder: "Dat klopt. ik kan het niet geloven. Maar afspraak is afspraak, kies maar een schaap uit."

Sabine is helemaal blij ("aah wa leuk!) en na lang twijvelen kiest ze uiteindleijk voor een schaap die speelser lijkt te zijn dan de rest van de kudde. De herder ziet dat en zegt: "Ok, nu heb ik een voorstel...Als ik nu raad wat je echte haar kleur is, mag ik dan mijn hond terug?"

- WatHadJeDan
pi_208760
Kom er nog een....

Sabine is dan eindelijk doorgebroken in de wereld die showbiz heet. Van het grote geld dat ze nu vangt heeft ze dan ook een mooie glimmende sportauto gekocht. e is hier zo blij mee, dat ze er dagelijks flink mee gaat scheuren over de wegen rondom Tilburg.

Tijdens een van haar tripjes snijdt ze per ongeluk een vrachtwagen chaffeur heel asociaal af. Deze wordt erg kwaad en geeft haar een teken om de auto aand e kant te zetten. Sabientje is zelf ook wel een beetje geschrokken en zet haar glimmende bolide aan de kant.

De vrachtwagenchaffeur stapt uit en loopt naar haar toe. Hij heeft een krijtje in zijn hand, waarmee die een cirkel op de weg tekent. "Nu moet je eens goed luisteren meissie, jij gaat in deze cirkel staan en wat er ook gebeurt, je mag er niet uit stappen voordat ik dat zeg."

Sabine gaat in de cirkel staan en de vrachtwagenchaffeur stapt in haar auto en begint in de mooie leren bekleding te snijden. Achter zich hoort hi Sabine echter giechelen. "Dit vind je leuk?" zegt hij als hij zich omdraait, "wacht maar..." Hij loopt weer naar zijn truck en stapt uit met een honkbalknuppel. vervolgens begint hij als een bezetene op haar auto in te slaan. Koplampen, ramen, alles moet het ontgelden.

Sabine begint echter nog harder te lachen. De trukker begrijpt er niets van en nog kwader roept hij: "Is dit humor voor je?"
Weer rent hij naar zijn wagen en dit keer komt hij terug met een jerrycan benzine. Deze gooit hij leeg over de auto en vervolgens steekt hij de boel aan. Triomfantelijk draait hij zich om, mar hij schrikt wanneer hij Sabine op de grond ziet liggen van het lachen.

Schreeuwend komt hij op haar af: "Hoe kan je nu lachen, domme muts!"

Sabine veegt de tranen van haar ogen af, en nog steeds lachend antwoordt ze: "Nou, elke keer als ik je niet keek, ben ik stiekum uit de cirkel gestapt..."

- WatHadJeDan
  donderdag 28 oktober 1999 @ 16:27:00 #36
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_208761
quote:
Ik ben niet getrouwd, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_208762
Een stel is inmiddels 5 jaar getrouwd en de man is in deze 5 jaar compleet uitgeput geraakt. In deze 5 jaar moet hij als hij iedere morgen wakker wordt z´n vrouw een beurt geven. Dit is hij zo zat dat hij besluit zijn vrouwtje de stuipen op het lijf te jagen waardoor ze stopt.

Dus zo gezegt zo gedaan en koopt bij en slagerij een baarmoeder van een kalf en zegt tegen z´n vrouw: Als je zo door gaat valt je baarmoeder er nog eens uit!

De volgende morgen ligt zijn vrouw op haar rug maar hij ziet dat ze nog slaapt en plaats de baarmoeder van de kalf tussen haar benen.

´s avonds komt ie thuis en z´n vrouw rent naar hem toe en zegt: Oh..oHHHHH Ohhhhh Je had gelijk met dat verhaal over de baarmoeder!

D´r man denkt het spel mee te spelen en zegt:
Ach schat we gaan wel naar de dokter en dan lossen we het wel op

Zegt z´n vrouw..."nou laat maar ik heb m al teruggestopt..

Begin bij het begin en eindig nooit!
  Redactie Frontpage vrijdag 29 oktober 1999 @ 01:25:00 #38
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_208763
Heel BB wordt een slechte grap. Maar wel een leuke die ik zeker blijf volgen!
pi_208764
Een magische kikker loopt door een heel groot magisch bos. Het bos is zo ontzettend groot, dat de kikker nog nooit een ander dier heeft gezien.
Het toeval wil dat de kikker op een gegeven moment een konijn tegenkomt, die voor een beer uitrent om te voorkomen dat hij als diens avondeten gaat dienen. De kikker is zo verbaast dat hij opeens twee andere dieren ziet, dat hij STOP roept, en de dieren tot staan maant.
De kikker zegt:" Omdat jullie de enige andere dieren zijn die ik ooit ben tegengekomen, gun ik jullie allebei drie wensen."
De beer doet zijn eerste wens: "Ik wens dat alle beren in dit hele bos, behalve ik dan, vrouwtjes worden". Het konijn is aan de beurt: "Ik wens een motorhelm." De beer denkt: "Wat een idioot, wie wenst er nou een helm....", en hij doet zijn tweede wens :"Ik wens dat alle beren in het bos hiernaast ook vrouwtjes worden!!". Het konijn zegt :"Ik wens een motorfiets." De beer denkt :"Wat een stom konijn, hij had toch ook geld kunnen wensen om de motor te kopen...." Ondertussen gaat het konijn alvast op zijn motor zitten en start start hem. De beer gaat verder :"Ik wens dat alle beren op de hele wereld, behalve ik dan,
vrouwtjes worden!!!". Het konijn mag dan zijn laatste wens doen en zegt :"Ik wens dat de beer die hier naast mij staat homo wordt" en hij scheurt keihard weg...
Now, some of you people are probably not very religious, and one could hardly blame you.
pi_208765
Nederlander staat in openbaar toilet te piesen en naast hem staat een neger. De Nederlander probeert zo'n beetje te kijken wat die neger had hangen. Wat een grote hé,zegt die neger. Ja zegt die nederlander, hoe komt dat eigenlijk zo? Mijn moeder las mij iedere avond een verhaaltje voor en als zij dan klaar was dan bond zij een touwtje om mijn pik en aan de andere kant een steen en die hing zij dan over de rand van het bed als ik ging slapen. O zegt die Nederlander dat ga ik ook eens proberen.
Twee weken later kwamen ze elkaar weer tegen. En, vroeg die neger,heb je het nog geprobeerd? Ja.} Heb je resultaat?

Ja hoor zei die Nederlander, hij is al iets langer. Hij is wel iets dunner geworden. Maar, de kleur heeft hij al!!

pi_208766
Waarom heeft mona een beetje meer verstand dan een koe?

Anders schijt ze heel de keuken onder.

zaterdag 30 oktober 1999 @ 00:02:00 #42
719 M@rt.in
Nog 3 dagen..
pi_208767
Er zitten een non en een junk in de bus en die junk gaat naast de non zitten en vraagt: "Ik zou graag met jou een keer willen neuken" Waarop die non verschikt opstaat en meteen de bus uit wil. De junk loopt haar achterna totdat de buschauffeur hem tegenhoudt en tegen hem zegt: "Nou dat heb je nou helemaal verkeerd aangepakt" "Je moet gewoon op zondag naar de kerk gaan en zo'n zelfde lap om je kop doen als zij heeft en het dan nog een keertje vragen !" De junk bedankt de chauffeur en zit inderdaad op zondag in de kerk met een nonnen hoofddoek om zijn kop. Hij ziet haar zitten en vraagt het haar opnieuw: "Wil je met mij neuken ?" De non zegt : "Ja dat is goed, maar wel even van achteren hoor want van van voren kan het even niet". Goed zij zijn aan het neuken en na de daad, haalt die Junk zijn kap van z'n kop en zegt hardop: "Ha, ik ben die Junk uit de bus !" Waarop die non haar kap afdoet en keihard schreeuwd: "Haha, en ik ben de buschauffeur!"
  zaterdag 30 oktober 1999 @ 13:09:00 #43
593 sjak
Juffie Bloem
pi_208768
Sabine loopt in Tilburg over straat.
Daar zijn een paar stratenmakers bezig en die roepen: " hee, waar gaan die mooie benen naar toe?"
Sabine antwoordt: " Naar huis, als er niets tussen komt."

Lekker douchen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')