Er is een man die houdt sinds z'n jeugd van bruine bonen. Niet een beetje, nee hij houdt errrug veel van bruine bonen. Nu is het volgende het geval: rond z'n 20e is geconstateerd dat hij allergisch is voor bruine bonen. Hij krijgt er huiduitslag van en gaat er ontieglijk vies van ruften (of moet ik zeggen 'winden laten').
Zo gezegd zo gedaan; hij eet geen bruine bonen meer, maar droomt er alleen nog maar van. Hij trouwt, krijgt kinderen en is nu 42 jaar.
En hier gebeurd het: de man is op weg van z'n werk naar huis en krijgt pech. Hij is al in de buurt en gaat lopen. Via een kortere route loopt 'ie naar huis. Maar dan ruikt 'ie het: bruine bonen! In een restaurant maken ze heerlijke bruine bonen. Hij gaat naar binnen en bestelt een maaltijd, en nog maar een.
Hij gaat weg en komt bij z'n huis aan. Z'n vrouw stapt op hem af en doet hem een blinddoek om.
"Voor je verjaardag. Ga maar ff aan tafel zitten"
Er wordt gebeld en de vrouw neemt op. Maar dan begint het te borrelen bij de man. Hij denkt ach ze is toch aan de telefoon, ik doe het gewoon.
Na wat wiebelingen op z'n stoel laat hij een klein scheetje. Nog meer gewiebel: het scheetje wordt een scheet. De scheet wordt een wind en deze een ruft. En hij springt op en neer en laat meer ruften en nog een en nog een en...
Hij kan niet meer ophouden, z'n vrouw is nog steeds aan de telefoon en hij gaat maar door en door.
Totdat z'n vrouw terugkomt:
"Doe je blinddoek maar af."
" S U R P R I S E "
en al z'n familie en vrienden zitten rond de tafel.......
quote:
op 10-27-1999 om 12:05 AM schreef wouter1 het volgende:
FANTASTISCH! Die mop sluit voor 100% aan bij de topic!
haha LOL
nog eentje dan:
Bill Gates moet bij God komen.
God tegen Bill: "Jij bent een aardig ventje, jij mag als eerste weten dat ik morgen de wereld laat ontploffen."
"Dank u wel, ik ga het morgenochtend gelijk vertellen."
Volgende ochtend op het kantoor van M$ zegt Bill Gates tegen z'n werknemers:
"Beste medewerkers,
ik heb zeeer goed nieuws voor jullie:
ik heb het milleniumprobleem opgelost!"
p.s. Clinton: ' i didn't ask her to lie, i told her to beg.
Loopt een Belg langs een weiland, waar een koe in staat.
Zegt die koe "BOE".
Zegt de Belg: "Ik had je al gezien hoor!".
quote:
op 10-27-1999 om 12:16 AM schreef Barbarella het volgende:
Ik vergeet moppen altijd op het moment dat ik ze hoor...
bij mij is het juist andersom:
ik hoor altijd moppen op het moment dat ik ze vergeet
(doordenkertje)
hij klopt toch niet helemaal!?
[Dit bericht is gewijzigd door M@rt.in (Datum 27 Oktober 1999).]
De volgende dag is onze lullipieter alweer terug. "Jemig", zegt de dokter. "dat heeft niks geholpen! Nou, ik probeer maar eens een ander zalfje!"
Maar ach, de volgende dag heeft het kleine vrouwtje nog steeds verschrikkelijke pijn.
Ze besluit naar een andere dokter te gaan.
Daar aangekomen zet de doktr een krukje bij de onderzoekstafel en het lullipieter-vrouwtje klautert naar boven.
"Oh, zegt de dokter, "Ik zie het al!"waarna hij een grote schaar pakt.
Met die schaar kniptíe als een bezetene tussen haar beentjes. Even later zegt hij:"Nou, is dat beter zo?"
De lilliputter loopt wat rond, en vraagt stralend: "Dokter, wat knap! Maar wat heeft u eigenlijk gedaan?"
"Oh," zegt de dokter,
"Ik heb je kaplaarzen wat bijgeknipt"
ff een mop dan: Sam komt Moos tegen: Zegt Sam: Moos, jouw vrouw bedriegt ons.
Ja, nou Tara, daar zitten de mensen hier heus niet op te wachten hoor. Toch bedankt.
quote:
op 10-27-1999 om 12:56 AM schreef Schanulleke het volgende:
Tara, die hier naast me zit, heeft me gevraagd haar mopje te typen, omdat ze dat zelf nog niet kan.
Ik hoop dat jullie uit Amsterdam komen, anders is ie niet uit te leggen. Dit is 'm:
Ruud weet alles van Whiplash, maar niks van wiples.Ja, nou Tara, daar zitten de mensen hier heus niet op te wachten hoor. Toch bedankt.
Wist je dat Gerard Joling eens een whiplash kreeg tijdens een wiples? Hij werd namelijk van achter aangereden door Ronnie Tober.
Valentijnsgedichtje van een schizofrenie patiënt:
Roses are red
Violets are blue
I love you
and so do I
Amerikaan, op zakenreis in Parijs, heeft een Française aan de haak geslagen in de hotelbar. Eenmaal aangekomen in de hotelkamer zegt zij: "Je t'adore".
Waarop hij antwoordt: "Shut the fucking door yourself!"
Nou vooruit, nog eentje dan:
Vrouw vraagt bij drogist om een probaat middel tegen de roos van haar man. Drogist raadt "Head and Shoulders" aan.
Week later komt de vrouw terug en vraagt de drogist: "How the hell do I give shoulder?"
Wat later komt die man bij een andere hoer en heeft daar de wip van zijn leven. Dat glijdt erin en eruit, fantastisch. Hij geeft zelfs twee geeltjes meer omdat het zo goed was.
De volgende dag is hij nog helemaal vol (vol genoeg iig) van haar en gaat weer terug. Maar hij is nog niet bezig of hij heeft pijn, PIJN!! 'Tja', zegt die hoer als verklaring 'de ene dag is het de etter en de pus, de andere de korsten'.
Komt een andere man bij de hoeren en vraagt beschaamd of zij hem niet zal uitlachen, want hij is van onder net een baby. De vrouw is wel wat gewend en stelt hem gerust. Ze kleed hem uit en haar mond zakt open van verbazing, zo'n grote lul heeft ze nog nooit gezien. 'En ik dacht dat je zei dat je net een baby was?'
'Ja', zegt die man 'ben ik ook, 7 pond en 55 centimeter'.
Wel eens een ontplofte egel gezien?
Moet je je ogen eens open doen als je je vriendin beft.
'Ooooh kut, daar heb ik echt geen zin in vandaag' denkt de dame van lichte zeden en ze rent naar achter, pakt snel een opblaaspop blaast die op en legt het popje van plezier op bed neer.
Ze rent weer naar voor en de man loopt nu vlak bij haar raampje: 'Gaan we *hipsch!* weer ff lekker neukeuh dan?!'
'Nou,' zegt de Hoer: 'Ik heb nu een beetje last van hoofdpijn, maar mn zuster ligt achter in de kamer, die kan je wel verder helpen!'
Man: 'Oh *hipsch* maakt mij nie uit hoo(e)r, als ik maar lekker *boooeerrrr* *poit* kan neukeuh!!!!' en hij loopt naar achter.
De Hoer pakt ondertussen snel een bak koffie en steekt zenuwachtig een peuk op: 'Als dit maar goed komt anders ben ik ernstig het haasje' denkt de slimme Hoer beknopt.
Hoo(e)rt ze opeens een knal *KNAL!* gevolgd door heel hard lachen! 'Wat the fok! (sluikreclame) is that!' denkt ze en ze rent naar achter. (dus niet naar voor)
Ziet ze die kerel op de grond liggen, lachend, en ze vraagt: 'Wat is er nou gebeurd?!'
Zegt die man: 'Nou, die zus van jou is ook wel een rare hoor! Kom ik binnen, kleed me uit, bijt in dr tiet, laat ze een scheet! En vliegt ze zo het raam uit!....'
Grtz,
MiRR0RMaN.
A Hij gaat wartaal uitslaan, wordt emotioneel en kan geen auto meer rijden!
[Dit bericht is gewijzigd door Danny (Datum 28 Oktober 1999).]
(Zucht)Oke, zegt meester, en jij dan Ruudje?
R: aan sex.
Aan sex Ruud?
R: ik denk altijd aan sex.
Al te gevoelige dames kan ikk aanraden mijn bijdrage over te slaan. Lees je ze toch, word dan niet boos maar stuur een paar moppen over het andere (I.E. mijn) geslacht...
komen ze.
Adam en God lopen door het hof van Eden. Vraagt God aan Adam: Adam, hoe voel je je nu eigenlijk in dit heerlijke paradijs?
Nou, zegt Adam, het is hier best fijn en zo, maar toch voel ik me wat alleen.
Al die dieren hebben een partner, de koe heeft haAR STIER, de merrie haar hengst, maar ik ben maar alleen.
Nou zegt God, daar kan ik wat aan doen. Ik maak voor jou een prachtvrouw, bloedmooi, super slim, kan geweldig koken en doet altijd wat jij zegt. Maar dat kost je een arm, een been en een bal.
Oeps, zegt Adam, en wat kan ik krijgen voor een rib?
En nu voor de mensen met een sterke maag:
Er komt een meisje bij een nonnenbklooster. Ze klopt op de deur, en moeder overste doet open. Zo zegt moeder overste, wat kan ik voor je doen?
Nou zegt meisje, ik wil graag non worden.
Is goeg, zegt M.O., dat kan hier, maar we hebben dan wel een paar regels waar je je aan moet houden. Ten eerste: Als je ongesteld bent, mag je geen maanverband of tampons gebruiken, maar moet je er een kommetje onder houden. Dat kommetje lever je dan vervolgens bij ons in. Ten tweede: Er wordt hier niet gevloekt. Doe je dat wel, dan ga je met mij mee naar de kelder, daar staan al die kommetjes, je kiest er een uit en daar moet je een slokje uit nemen.
Gadverdamme! roept het meisje.
Meekomen, zegt M.O.
Samen gaan ze naar de kelder, en moeder overste zegt, kies er maar een uit en neem een slokje.
Meisje kiest er een uit, en drinkt hem helemaal leeg.
Wat doe jij nou, vraag moeder overste, je hoefde maar 1 slokje te nemen.
Weet ik, zegt meisje, maar ik had een sliert....
quote:
op 10-27-1999 om 09:48 AM schreef Snof het volgende:
***************Wat later komt die man bij een andere hoer en heeft daar de wip van zijn leven. Dat glijdt erin en eruit, fantastisch. Hij geeft zelfs twee geeltjes meer omdat het zo goed was.
De volgende dag is hij nog helemaal vol (vol genoeg iig) van haar en gaat weer terug. Maar hij is nog niet bezig of hij heeft pijn, PIJN!! 'Tja', zegt die hoer als verklaring 'de ene dag is het de etter en de pus, de andere de korsten'.***************
GADVERDAMME, dat is VIES!!!!!!
Een man loopt naar zijn auto en ziet een kikker op de grond liggen. Hij besluit om de kikker mee te nemen en stopt de kikker in zijn jaszak en gaat weg met zijn auto.
Onderweg hoort hij ineens een stem uit zijn jaszak en bedenkt zich dat er nog een kikker in zijn jaszak zit. Hij haalt de kikker uit zijn jaszak en hoort, tot zijn grote verbazing, de kikker praten.
De kikker begint met een verhaal en het blijkt een vrouw te zijn die in een kikker is veranderd door een heks. Ze eindigd met de vraag of hij haar wilde kussen zodat zij weer in een mens kan veranderen.
De man reageerd niet en stopt de kikker zonder een woord te zeggen weer terug in zijn jaszak. De kikker laat het niet hierbij en gaat weer schreeuwen om de aandacht van de man te krijgen. Hij haalt de kikker er weer uit en wacht af op datgene wat de kikker te zeggen heeft. De kikker zegt dit keer dat ze een hele mooie vrouw is en dat ze hem voor eeuwig dankbaar zal zijn als hij haar zal kussen.
Dit keer weer geen reactie en de kikker wordt weer in de jaszak gestopt. Enige tijd later begint de kikker weer te schreeuwen en te bleren. De man haalt de kikker weer uit zijn jaszak. De kikker zegt dat ze niet alleen heel mooi is, maar ook een Zweeds uiterlijk heeft en een nacht met hem zou doorbrengen als hij haar wilde kussen. Weer geen reactie en de kikker gaat weer terug in de jas.
De kikker wordt helemaal wanhopig en probeert met de ultime poging toch nog verlost te worden van haar betovering. De kikker gaat weer om de aandacht vragen en wordt weer uit de jaszak gehaald. Ze zegt dat ze niet alleen een hele mooie vrouw is met een Zweeds uiterlijk, maar ook nog heel rijk is en haar leven voor altijd met hem wilde delen.
Zo moet het wel lukken dacht ze, maar ze wordt weer zonder pardon in de jaszak gestopt.
De kikker begrijpt er nu helemaal niks meer van en denkt bij zichzelf wat de man van haar zou willen hebben en besluit om dat te vragen. Ze krijgt de aandacht van de man en vraagt hem vervolgens:"Ik heb je alles geboden wat ik bezit, mijn lichaam, mijn geld en mijn leven. Wat wil je eigenlijk krijgen voordat je mij wilt verlossen."
De man antwoordt vervolgens:"Weet je, ik ben van beroep programmeur van computersoftware. Ik leef van bier en pizza. Mijn werk vind ik veel te leuk en daarom heb ik geen tijd voor een vriendin, maar een pratende kikker is wel heel erg cool!"
>>Eentje die er op aansluit...<<
Hitler zit in de hel, Satan komt bij hem staan en zecht:"Zo Hitler heb je nog iets slechts gedaan?"en hij antwoord:"Ja, ik heb een jood van de eiffeltoren laten vallen."dan zecht Satan weer:"Mooi, dan mag je nu naar de hemel."
Hahaha, lachuh!(niet echt)
Er komt een dochter bij haar vader en vraagt of ze de auto mag lenen. De vader zegt dat is ok, maar daar moet je wel wat voor doen. Vervolgens trekt hij zijn broek naar beneden en zegt: zuig hier maar eens aan! De dochter kijkt naar beneden en zegt met een van schrik vertrokken gezicht: maar pappa, wat is die van jou bruin!!! Waarop de vader reageert: owja dat was ik vergeten, je broer heeft de auto al.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |