Welnee.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:02 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, ik denk dat ik dat ook met mijn kinderen later zou hebben. Heb echt het idee dat ze superbreekbaar zijn.
Ja, we gaan over een half uurtje de deur uit.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:22 schreef Stereotomy het volgende:
Hee, ben jij niet bij de VBL-meet?
agoss.. arm kind en arme Tezzquote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:14 schreef Tezz het volgende:
Oh jongens, wat een vreselijke dag gister.......
[knip]
Volgens mij heeft ze ook een lichte hersenschudding er aan over gehouden..........
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:41 schreef SHE het volgende:
Je bedoelt dat je de kleine zelf dat zetje gaf?
Ja, daar zijn kinderen dan wel weer leuk voor
Zodra ik uit het gips ben gaan we ff ..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:47 schreef Stereotomy het volgende:
En wanneer ga jij kinderen krijgen, SHE?
Ik hoop zeer binnenkort.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:47 schreef Stereotomy het volgende:
En wanneer ga jij kinderen krijgen, SHE?
En dat werkt echt SHE! Ik heb mijn enthousiasme voor voedsel ook op mijn dochter overgebracht. Vanaf het allereerste begin (vanaf een maand of vijf mogen ze vaste voeding) heb ik voor haar gekookt en haar de meest gekke combinatie's met kruiden en groenten naar binnen gelepeld. VAnaf dat ze een jaar of drie was helpt ze me al in de keuken.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik hoop zeer binnenkort.
Al is het alleen maar omdat ik dan nog meer mondjes kan voeden
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik hoop zeer binnenkort.
Al is het alleen maar omdat ik dan nog meer mondjes kan voeden
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:14 schreef Stereotomy het volgende:
We hebben geen kinderen om tegenaan te duwen, jeweets.
Mario op de Wii!!!!!! Leuk!!!!! Da's nou echt iets waar ik ook verslaafd aan zou kunnen raken....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:15 schreef Euc- het volgende:
idd, ben 2 galaxy's verder gekomen met mario op de wii
Dat is wel een beetje mijn ultieme droom. Lekker tutten met een kleine meid op de markt, meeslepen naar proeverijen, visjes bekijken en eten, kruidentuintjes maken, aubergines kweken, taartjes maken op zondag, de eerste keer wijn proevenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
En dat werkt echt SHE! Ik heb mijn enthousiasme voor voedsel ook op mijn dochter overgebracht. Vanaf het allereerste begin (vanaf een maand of vijf mogen ze vaste voeding) heb ik voor haar gekookt en haar de meest gekke combinatie's met kruiden en groenten naar binnen gelepeld. VAnaf dat ze een jaar of drie was helpt ze me al in de keuken.
Nu is ze vijf en ze proeft bijvoorbeeld welk ingredient nog toegevoegd moet worden aan de saus.....Heerlijk gewoon!
Ik wil ook een motor.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]ik wacht nog even. En je hebt als man toch minder te beslissen
College vandaag was leuk. En daarna een motor getest. Deze gaat het denk ik worden.
Heb jij ook al een Wii thuis? Mijn huisgenootje vraagt me wel eens om mee te spelen, en eigenlijk is het toch wel best leuk.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mario op de Wii!!!!!! Leuk!!!!! Da's nou echt iets waar ik ook verslaafd aan zou kunnen raken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |