Eigenlijk ben ik met weinig ook al tevreden. De twee bijbaantjes die ik nu heb verdienen zo goed (eentje krijg ik 90 euro voor ongeveer 3 uur werken per week). Wat ik lastig vind is dat hij al een genereus offer maakt door me ipv stageplaats een baan aan te bieden, dat ik er ook niet teveel van wil profiteren.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:43 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dat zijn altijd van die strikvragen, zeg je teveel denkt hij; laat maar, zeg je te weinig denkt ie; direct doen
![]()
Verder geen idee, ligt er totaal aan wat je doet en hoeveel verantwoordelijkheden je hebt, of je een maandsalaris krijgt of een uursalaris etc etc. Mijn laatste baantje verdiende ik 12 euro p/u
Ik zou zeggen; vraag wat hij wilt betalen?
De wereld is ook niet altijd even lief voor jou. HARDER WORDEN!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik met weinig ook al tevreden. De twee bijbaantjes die ik nu heb verdienen zo goed (eentje krijg ik 90 euro voor ongeveer 3 uur werken per week). Wat ik lastig vind is dat hij al een genereus offer maakt door me ipv stageplaats een baan aan te bieden, dat ik er ook niet teveel van wil profiteren.
ik ben veel te lief voor deze wereld!
Maar de wereld is meestal wel heel lief voor mij!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
De wereld is ook niet altijd even lief voor jou. HARDER WORDEN!!!
hebben jullie per saldo gezamenlijk nog evenveel koorts als gisterquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:46 schreef golfer het volgende:
Goedenmiddag.
Mijn koorts is gezakt, die van Bluezz is toegenomen.
wtfquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:26 schreef Den_Haag het volgende:
ik ontken alles.
En bij Nynke is het geen one-night stand het is een scharrel die eigenlijk een relatie is maar ze wil het niet toegeven aan zichzelf dat ze een relatie heeft met iemand die ver weg woont in Duitsland en dus niet bij haar is de buurt is de hele tijd.
Weekje of 3.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:35 schreef AKnynke het volgende:
en jij Steer? Hoe lang is het eigenlijk uit met je ex?
Ja, we eten om de dag bij elkaar, alhoewel ze nu weer zit te miepen dat het haar zo zwaar valt en dat het net lijkt of we niet uit elkaar zijn en dat we dan maar elkaar misschien wat minder moeten zien etc.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:42 schreef AKnynke het volgende:
Lastig. Haar nog gezien sindsdien? (begreep vaag ergens van wel?)
Er was ook al meer gebeurd, net een soapquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:45 schreef AKnynke het volgende:
Om de dag...poeh, dat zo ik niet kunnen!
Alleen eten trouwens, offe...
Mars en Venus hè.quote:
beterschapsknuffeltje voor Bluezzquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:46 schreef golfer het volgende:
Goedenmiddag.
Mijn koorts is gezakt, die van Bluezz is toegenomen.
Wij gaan eens een keer op vrijdag de boodschappen halen, kijken hoe dat bevalt, aangezien we steeds onze hele zaterdag aan boodschappen doen en sjoppen kwijt zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:45 schreef Tezz het volgende:
Zooooo boodschappen zijn weer binnen! Altijd fijn als dat weer gedaan is.............Nu nog ff ergens op visite en dan heerlijk relaxed het weekend in! Twee nieuwjaarsborrels morgen, da's dan wat minder (altijd zo'n verplichting)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |