Ook een leuke zaakquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:13 schreef Den_Haag het volgende:
Geddes & Gillmore
kom je niet samen met mij en SOL shoppen en eten?CF heeft vast ook nog wel tijd
Mag altijd met korting shoppen van de nieuwe collectie. ook leuke boxershortsquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ook een leuke zaak![]()
Vriendlief wil ook wel mee heur, die heeft echt een picobello smaak, alleen wel een btje prijzige![]()
*SOL draagt haar nieuwe polo van Hilfiger vandaag![]()
Van de wat meer aparte geurtjes gebruik ik heel graag Dolce Vita van Dior. Heb het een periode zo vaak gebruikt dat zelfs na het wassen van mijn kleding je het luchtje nog steeds rook.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:54 schreef SHE het volgende:
Ik draag het altijd en overal, behalve op mijn werk. Dan vind ik dat ik een serieuzer geurtje nodig heb, anders lopen ze over me heen
Ik wil in de herfst nog weleens een uitstap maken naar feminite du bois van Sisheido; heel krankzinnige geur die echt superslecht verkoopt, maar die bij mij echt werelds ruikt.
Maar de thé is echt favoriet. Ik word er altijd vrolijk van.
Ik ben helemaal voorzien na de afgelopen weken met vriendlief sowieso elke zaterdag en nog wat koopavonden te hebben geshopt. Ben echt gruwelijk verwendquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Mag altijd met korting shoppen van de nieuwe collectie. ook leuke boxershortsook voor vrouwen
![]()
kijk je wel uit dat het niet vies wordt?
Staat hier ook in de kast hoor, is een heel uitdagende geur.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Van de wat meer aparte geurtjes gebruik ik heel graag Dolce Vita van Dior. Heb het een periode zo vaak gebruikt dat zelfs na het wassen van mijn kleding je het luchtje nog steeds rook.
Maar ik hou sowieso wel van wat zwaardere parfummetjes
Verwend nestquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voorzien na de afgelopen weken met vriendlief sowieso elke zaterdag en nog wat koopavonden te hebben geshopt. Ben echt gruwelijk verwend![]()
Heb mijn keukenschort aan die ik voor kerst van HEM had gekregen, ik had het ding zelf uitgezocht
Helaas nog geen geurinternetquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Staat hier ook in de kast hoor, is een heel uitdagende geur.
Ik associeer het altijd met de wintermaanden of een borrel op de bank met een leuke vent.
Heerlijk verleidelijk.
Maar volgens mij alleen lekker bij brunettes.
Ik gebruik het eigenlijk ook alleen maar in de winter. In de zomer alleen maar met uitgaan (wat ik eigenlijk nooit doequote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Staat hier ook in de kast hoor, is een heel uitdagende geur.
Ik associeer het altijd met de wintermaanden of een borrel op de bank met een leuke vent.
Heerlijk verleidelijk.
Maar volgens mij alleen lekker bij brunettes.
Een btje wel jahquote:
Gucci PH II is óóók al een heel licht thee-geurtjequote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:25 schreef Euc- het volgende:
Oeoe, geurenfetish meld zich!
Mijn favoriet is:
[ afbeelding ]
verwend nestquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Een btje wel jahBen wel superblij met alles
![]()
Om eerlijk te zeggen heb ik zoiets nog nooit meegemaakt in mijn andere 2 relatie' s dat ik zo verwend word en in de watten word gelegd![]()
En hij kan ook nog koken![]()
Dammmzz (note to myself, mag geen damz meer harop zeggen want Milou zegt heel de dag op alles ' damzz')
Daarom. Je hoeft niet altijd moeilijk te kokenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
Owww, DH, dat is inderdaad zo vreselijk lekker, zo simpel en zo goed
Ik heb vandaag weer spaghetti carbonara gegeten... Zo'n heerlijke vette snelle zoute hapquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Daarom. Je hoeft niet altijd moeilijk te koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |