abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55947598
In september wil ik SPH in deeltijd gaan doen. Ik heb mijn Propedeuse SPH op Windesheim in Zwolle gehaald, maar nu zit ik te denken om de SPH verder af te maken in Enschede. In Zwolle vond ik het niet echt goed geregeld allemaal, en het is verder niet echt een grote studentenstad ofzo. Enschede lijkt me veel gezelliger.

Maar ik heb dus nog helemaal geen ervaring met Saxion Enschede, dus ik zou graag ervaringen willen horen van mensen die daar studeren, hoe het er daar aan toe gaat, of alles goed geregeld is, waar je tegenaan loopt, en dan het liefst natuurlijk van mensen die SPH (deeltijd) doen.

In april ga ik ook wel naar een open dag en een meeloopdag, maar ben gewoon vast erg benieuwd en wil een goede keuze maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door _Hestia_ op 11-01-2008 12:42:43 ]
pi_55948352
Saxion Enschede.. is ook niet goed geregeld ..
althans de HBO-V van 3 jaar terug.. maar het blijft allemaal subjectief natuurlijk
  vrijdag 11 januari 2008 @ 13:03:57 #3
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_55948665
Niet nodig.

[ Bericht 80% gewijzigd door crossover op 11-01-2008 13:27:03 ]
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:10:51 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55950441
Hoi,

Is het geen optie om naar Groningen te gaan?
Dan zul je wel moeten verhuizen (en dat wil je vast niet; hangt er ook vanaf hoe vaak je college hebt), maar volgens mij heeft de Hanzehogeschool wel een goede SPH-opleiding. Je zou dat dan even aan Freecell moeten vragen. Volgens mij is zij net afgestudeerd in Groningen. Weet overigens niet of de opleiding daar ook in deeltijd aangeboden wordt, hoor .

Succes .
Niet meer actief op Fok!
pi_55952097
Nee, Groningen is me te ver weg, en verhuizen heb ik echt geen zin in, woon hier net een jaar en zit in Deventer prima. De eerstvolgende keer dat ik ga verhuizen is als ik ga samenwonen
pi_55953298
en amersfoort is dat een optie? Daar heb ik deeltijd sph gedaan. Is nu de hogeschool van Utrecht, was eerder hogeschool de horst. Is een heel prettige opleiding. Kleinschalig en daardoor ben je geen nummertje.
*poef* nu is het weg
pi_55953319
Dat kan nog wel een optie zijn, das ongeveer net zover als Enschede/Zwolle
pi_56047730
Ik heb brochures binnengekregen van Saxion Enschede en Windesheim. Op Windesheim werken ze met het major-minor systeem, en met SPH zou ik dan de richting Hulpverlening Jeugd en Gezin kiezen. Werken ze op het Saxion ook al met het major-minor systeem of nog niet? Kan er in de brochure niks over vinden nl...
  dinsdag 15 januari 2008 @ 14:03:27 #9
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_56047865
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:58 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb brochures binnengekregen van Saxion Enschede en Windesheim. Op Windesheim werken ze met het major-minor systeem, en met SPH zou ik dan de richting Hulpverlening Jeugd en Gezin kiezen. Werken ze op het Saxion ook al met het major-minor systeem of nog niet? Kan er in de brochure niks over vinden nl...
Jep. Op de opleiding die ik volgde (CE) wel.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')