abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 23:44:00 #1
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_208704
Ik betrap mijzelf (en mede FOKkers) erop dat ik steeds extremer wordt in mijn mening en reactie. Was ik in de eerste week nog zo van 'Bianca, ach beetje raar' of 'Mona, tja beetje platte amsterdammer'...

Maar NU: Sjeesis wat een wijven (excuzez le mot) of Maurice: wat een eitje....

Kortom: Alles of niks...........

woensdag 27 oktober 1999 @ 12:06:00 #2
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_208705
Dat is natuurlijk niet zo vreemd. Dag in dag uit zijn we gefocust op steeds dezelfde mensen. Eigenlijk zitten we met z'n allen in een soort van virtueel big brother huis.
Het is niet meer dan logisch als je steeds dezelfde mensen ziet dat je je op een gegeven moment ontzettend aan ze gaat irriteren.
Je emoties worden zowiezo steeds sterker. Ik begin het bijvoorbeeld steeds intensiever voor Mona op te nemen. In het dagelijks leven zou ik waarschijnlijk niet met haar omgaan, maar nu ze zo afgekat wordt door iedereen ga ik haar steeds sympathieker vinden. Niet alleen omdat ze de underdog is, maar ook omdat ik haar overige karaktereigenschappen (ze moet alleen niet zingen) steeds meer op prijs ga stellen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_208706
Betrappen is het goede woord. En goed dat je dat zelf ook zo ziet.

Nogal wat mensen zijn hier erg grof gebekt, en lopen te schelden op de bewoners. Wat een onzin, het enige wat ze van de bewoners zien zijn de door V gemaakte EN GEREGISEERDE uitzendingen. M.a.w. V kan door bepaalde beelden wel of niet uit te zenden jullie gewoon manipuleren.

Laat je daardoor niet verleiden tot het doen van grove uitspraken over de bewoners. Er is al iemand die zich 'Binaca Hater' noemt. Dit kan m.i. gewoon niet. Ja, je kan een antipathie tegen iemand krijgen door BB, maar oordeel pas als je de persoon in kwestie ook echt kent.

Dit is meer in het algemeen, en niet specifiek tegen jou SmallSister. Ik wordt er een beetje flauw van, en het wordt de laatste twee weken wel steeds erger.

*** I have this condition ***
  woensdag 27 oktober 1999 @ 12:37:00 #4
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_208707
WAT LEES IK? IK BEN GEEN EITJE!!
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  woensdag 27 oktober 1999 @ 12:37:00 #5
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_208708
Small Sister: "Heb jij dat nou ook?"

Twinny Sister: "Nee"

pi_208709
Denk alleen niet dat dit item een matigende invloeed zal hebben. Tijdens de Sabine-haat periode heb ik regelmatig haar leuke kanten benadrukt met de vraag of het wat minder kon.
Want hoe er toen geschreven werd over haar daar werd ik bijna bang van. Zoveel haat en walging. Maar mensen die bezeten zijn van hun eigen afkeuren lezen toch over alles heen wat niet met hun trieste obsessie overeenkomt. Dus geef maar op.
pi_208710
De personen in het huis zijn door psygologen onderzocht (heb je dat vrouwke na de parashute sprong gezien ?? was er echt geen !!! , die hebben heus ook wel opdracht gehad om aan de kijker te denken zodat wij allemaal vlug onze mening konden vormen (al dan niet gestuurd door VOO).Martin was te normaal in de ogen van VOO en moest er daarom ook meteen uitgewerkt worden , gezien het gemanipuleer met beelden van VOO.En als je de streams een beetje volgt krijg je een iets betere kijk op het volk in het huis dan die bagger die Veronica uitzend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')