Door de week gaan ze hier na goede tijden slechte tijden naar bed (bijna 12 en 10)quote:Op maandag 7 juli 2008 09:18 schreef Ticootje het volgende:
Priscil krijgt dus 30 euro per maand... Sparen??? Heeft ze nog nooit van gehoord.. Daar moet ze idd ook haar telefoon van betalen.
Zaterdag heeft ze vest nummer 4 aangeschaft. (Ja, weer een best, weer roze en weer met drukke figuren. En vooral aanhouden als het 30 graden is) Het is echt ongelofelijk, ze heeft zoveel mooie kleding! Als ik in haar kast kijk ligt er kleding van DKNY, Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, mexx en ga maar door.... Het enige wat ik zie is een spijkerbroek met een vest....
Vorige week is ze op schoolkamp geweest, ze had het erg naar haar zin. Het was ook gelukkig goed weer. Vrijdag was ze helemaal gesloopt. Ze lag te slapen in de auto... (Gaan we nu naar huis??)
Even zomaar een vraagje: Hebben jullie pubers nog een bedtijd? En zo ja hoelaat is het tijd om naar bed te gaan? Ik vind 9 uur een mooie tijd voor een 13-jarige voor door de weeks. Zo heb ik ook nog wat aan de avond samen met mijn man even zonder kinderen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |