abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juli 2008 @ 09:48:54 #176
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59942133
Anitra, op digitenne mag je toch 3 tv's aansluiten??

Anyway, Priscil heeft nog geen tvaansluiting op haar kamer. Komt er wel, maar dan moeten we nog steeds even naar de primafoon..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_59942233
weet niet hoe dat zit we hebben 2 decoders staan, maar dan moet ze kijken wat ik kijk en das niet leuk, beneden heeft ze meer kans want Rick zit meestal toch achter de pc
  maandag 7 juli 2008 @ 10:08:48 #178
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59942468
Anitra, op 1 abonnement mag je volgens mij 3 tv's hebben. Je hebt dan natuurlijk wel 3 van die kastjes nodig en 3 kaarten. Wij hebben nu 2 kastjes, maar 1 kaart is defect. Dus we moeten even langs de primafoon om een nieuwe kaart te halen dan doet alles het weer.

Ik denk na de vakantie dat ik wel even langs ga. Dan heb ik ook de vrijdag weer zonder afspraken...

En mijn man moet haar tv dan even ophangen (waar ook alle spullen al voor in huis zijn) zodat ze in bed tv kan kijken. Dan blijft 9 uur gewoon naar bed, ik heb gewoon ook behoefte aan qualitytime met mijn man... En met 2 kinderen is dat soms best even zoeken. Maar dit lijkt mij gewoon een goede oplossing.
pi_59942469
quote:
Op maandag 7 juli 2008 09:18 schreef Ticootje het volgende:
Priscil krijgt dus 30 euro per maand... Sparen??? Heeft ze nog nooit van gehoord.. Daar moet ze idd ook haar telefoon van betalen.

Zaterdag heeft ze vest nummer 4 aangeschaft. (Ja, weer een best, weer roze en weer met drukke figuren. En vooral aanhouden als het 30 graden is) Het is echt ongelofelijk, ze heeft zoveel mooie kleding! Als ik in haar kast kijk ligt er kleding van DKNY, Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, mexx en ga maar door.... Het enige wat ik zie is een spijkerbroek met een vest....

Vorige week is ze op schoolkamp geweest, ze had het erg naar haar zin. Het was ook gelukkig goed weer. Vrijdag was ze helemaal gesloopt. Ze lag te slapen in de auto... (Gaan we nu naar huis??)

Even zomaar een vraagje: Hebben jullie pubers nog een bedtijd? En zo ja hoelaat is het tijd om naar bed te gaan? Ik vind 9 uur een mooie tijd voor een 13-jarige voor door de weeks. Zo heb ik ook nog wat aan de avond samen met mijn man even zonder kinderen....
Door de week gaan ze hier na goede tijden slechte tijden naar bed (bijna 12 en 10)
In het weekeind en vakanties wil het nog wel eens verschillen
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 7 juli 2008 @ 11:28:39 #180
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_59943977
30 euro? Wat veel.

De oudste, ze is 12, krijgt 1,50 per week. Een telefoon heeft ze niet, kleding betaal ik.

Doordeweeks gaat ze rond acht uur naar bed, weekend en vakantie een half uur later, maar dat loopt vaak uit omdat we dan iets leuks gaan doen (film of leuk tvprogr. kijken of een spelletje doen).
  maandag 7 juli 2008 @ 20:06:24 #181
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59955459
Ik denk dat het ook wel iets te maken heeft met hoeveel kinderen er in het huishouden zijn. Priscil krijgt nu 30 euro zakgeld en er wordt per maand 25 euro gespaard voor haar. (Nu ik het zo zit te typen is dat eigenlijk best veel)

Jen krijgt 30 euro per maand op haar spaarrekening.

Maar wij hebben dus maar 1 kind voor zakgeld. Tan jij hebt er 4!
pi_59986002
onze oudste is bijna 13 en krijgt 40 euro, 10 euro standaard naar internetspaarrekening en 10 euro voor de telefoon.
redt ze het prima mee, grote uitgaven als schoenen en winterjassen doen wij, verder koopt ze kadootjes voor vriendinnen en zichzelf, zwitsal vooral.
bedtijd is een beetje zoek, broertje heeft nog geen vakantie en gaat 21 uur naar boven, zij is al boven maar gaat ergens tussen half tien en half elf slapen.
vrijdag moet ze er om 7 uur uit om de boeken in te leveren, kan ze fijn weer tegelijkertijd met broertje slapen.
ze voelt zich al heel wat haha!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')