Ik vind het ook altijd prettig te horen dat andere ouders ook wel eens hun twijfels hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:20 schreef childintime het volgende:
Ik zit dit topic eens zo terug te lezen en het valt me op wat een leuk en interessant topic dit is gewordenDe onzekerheden van pubers, waar je als puber-ouder weer mee te maken krijgt en soms even niet zo goed weet hoe het aan te pakken (je krijgt er nou eenmaal geen gebruiksaanwijzing bij
) , maar toch nog altijd dat kind zien....Het is een kwestie van nabijheid en loslaten; je kind ineens zien veranderen in een jong volwassene en soms ineens weer die afhankelijkheid ervaren.......
Het is niet makkelijk, voor beide partijen, fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met twijfels of ik het wel goed doe
Oh heerlijk!quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:32 schreef childintime het volgende:
Pffff, die hormonen....Het ene moment staat ze gezellig met haar vriendje te zoenen en het andere moment verandert ze compleet in een heks, die zowat het behang van de muren krabt....
Dat vind ik het meest moeilijke, vooral omdat ik juist in de tegengestelde richting ga; dus ook last van al die rondvliegende hormonen heb. Nu ben ik wie ik ben, mijn persoonlijkheid is gevormd en heeft soms last van hormonen. Haar persoonlijkheid is nog niet gevormd en wordt bij tijd en wijle overschaduwd door hormonen.
Ik vind het ook wel heel leuk om te zien hoe zij haar weg vindt. Ze belt me dan op als ik op mijn werk ben, " Mam, er staat op het treinbord "geen informatie beschikbaar"; er komt vast geen trein meer vandaag, hoe moet ik nou naar mijn vader......" Ik moet haar daardoorheen loodsen, terwijl zij de volgende dag weer staat te schreeuwen dat ik me niet overal mee moet bemoeien en zij zelf wel weet hoe het moet........
Het is inderdaad heel erg lekker dat je een weekend voor jezelf hebt! Eigenlijk zouden ze dat standaard moeten invoeren voor alle ouders, gescheiden of niet. Het is gewoon echt een uitkomst.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:40 schreef childintime het volgende:
Daarom kan ik er zo van genieten als ze het weekend naar haar vader is.....Even alleen maar aan mezelf hoeven denken
Hier komen er ( als het aan mij ligt ) geen navelpiercings oid voordat ze 18 is! Ze heeft oorbellen ( en meneer ook 1) maar meer niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:49 schreef Ticootje het volgende:
Mevrouw wil een navelpiercing. Ik dacht dat piercingshops die niet zette onder de 16, maar met ouders erbij blijkbaar wel. Nou ze moet het eerst maar vragen bij haar dansopleiding want daar hebben ze het helemaal niet op piercings.
Anders is het misschien wel een leuk verjaardagskadootje. Ik hou alleen mn hart vast, want alles ontsteekt bij haar. Dus er moet dan wel goud in, anders hebben we een zwaar probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |