Dat klinkt allemaal erg positief...... Toch???quote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:07 schreef ayla1 het volgende:
Heeft onze puber haar profiel op school gekozen.
Ze wil de gezondheidszorg in en dus is het natuur en gezondheid geworden. Met wiskunde B, scheikunde en natuurkunde.
Ze zit nu nog in Havo 3 en doet het prima op school.
Vanaf aankomende zaterdag heeft ze een weekendbaantje als kamermeisje in het lokale hotel. Helemaal zelf geregeld. Ben benieuwd hoe het gaat bevallen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:31 schreef ayla1 het volgende:
Ja hoor het is best een gemakkelijke puber tot nu toe, wij hebben geen klachen.
Even doorbijten.....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 02:38 schreef cul_non_kul het volgende:
En tussentijds?
He wees blij! Hier bestaat de wereld uit de slaapkamer en af en toe de woonkamer als de tv aanstaat. Ja ook met het warme weer, moet je vooral binnen blijven zitten in je kamer en dan ook nog eens met je lange spijkerbroek aan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:05 schreef vamperotica het volgende:
Doe mij maar een "opjebedligpuber" ipv een "dewereldontdekkenpuber"!!!
Pfff... 't mormeltje is nu 11 maar moeders moet er toch aan geloven geloof ik.... De wereld bestaat niet meer uit het rondje om het huis!
Ow nee..Hier MOET het naar buiten...ZWEMMEN....En wel NUquote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
He wees blij! Hier bestaat de wereld uit de slaapkamer en af en toe de woonkamer als de tv aanstaat. Ja ook met het warme weer, moet je vooral binnen blijven zitten in je kamer en dan ook nog eens met je lange spijkerbroek aan.
En dan vervolgens 's avonds klagen over hoofdpijn en duizelig!![]()
![]()
Oudste twee krijgen hier 2 euro 50 per week. Daar moet 2 euro van gespaard wroden voor kadootjes voor verjaardagen van klasgenootjes enzo en voor zaken die ze echt echt echt willen hebben (Ze zijn bezig voor een nintendo ds) en 50 cent mogen ze zo op maken... Wil Bo straks als ze nar de havo gaat een mobieltje geven voor dr verjaardag, maar vooral omdat ík dat "handig" vind...Zo kan ze even bellen als ze met riendinnen naar de stad wil, toch maar even bij Papa langs gaat, of een lekke band heeft (Of ik wil dat ze een boodschapje meeneemt!!!)quote:Op zondag 6 juli 2008 10:26 schreef Rimpelhond het volgende:
euhm.... 30 euro zakgeld is veel.
toestaan dat ze tot 1 uur smsen is érg euhm coulant?
VOlgens mij ben ik heel streng
en ik dacht nog wel dat ik zo weinig regels had.....
quote:Op zondag 6 juli 2008 10:44 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oudste twee krijgen hier 2 euro 50 per week. Daar moet 2 euro van gespaard wroden voor kadootjes voor verjaardagen van klasgenootjes enzo en voor zaken die ze echt echt echt willen hebben (Ze zijn bezig voor een nintendo ds) en 50 cent mogen ze zo op maken... Wil Bo straks als ze nar de havo gaat een mobieltje geven voor dr verjaardag, maar vooral omdat ík dat "handig" vind...Zo kan ze even bellen als ze met riendinnen naar de stad wil, toch maar even bij Papa langs gaat, of een lekke band heeft (Of ik wil dat ze een boodschapje meeneemt!!!)
En die mobiel blijft gewoon beneden als ze 's avonds naar bed gaat!
Door de week gaan ze hier na goede tijden slechte tijden naar bed (bijna 12 en 10)quote:Op maandag 7 juli 2008 09:18 schreef Ticootje het volgende:
Priscil krijgt dus 30 euro per maand... Sparen??? Heeft ze nog nooit van gehoord.. Daar moet ze idd ook haar telefoon van betalen.
Zaterdag heeft ze vest nummer 4 aangeschaft. (Ja, weer een best, weer roze en weer met drukke figuren. En vooral aanhouden als het 30 graden is) Het is echt ongelofelijk, ze heeft zoveel mooie kleding! Als ik in haar kast kijk ligt er kleding van DKNY, Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, mexx en ga maar door.... Het enige wat ik zie is een spijkerbroek met een vest....
Vorige week is ze op schoolkamp geweest, ze had het erg naar haar zin. Het was ook gelukkig goed weer. Vrijdag was ze helemaal gesloopt. Ze lag te slapen in de auto... (Gaan we nu naar huis??)
Even zomaar een vraagje: Hebben jullie pubers nog een bedtijd? En zo ja hoelaat is het tijd om naar bed te gaan? Ik vind 9 uur een mooie tijd voor een 13-jarige voor door de weeks. Zo heb ik ook nog wat aan de avond samen met mijn man even zonder kinderen....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |