Als het te gortig werd met de rommel, gooide mijn vader alles gewoon hopla de container in en was ik het kwijt...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:26 schreef appelsap het volgende:
Mijn moeder gooide gewoon al mijn rommel op mijn bed, dan moest ik het wel opruimen. Oke, ik gooide het regelmatig op de grond, maar als je niet meer kan lopen ga je vanzelf opruimen.
En ook was ze gestopt met het strijken van mijn kleding.
Het werkte trouwens wel.
Tegenwoordig woon ik samen en ben ik heel erg netjes, dus er is nog hoop.
Heeft ze inmiddels een minimalstische kamer overgehouden aan deze acties?quote:Op zondag 20 januari 2008 00:13 schreef childintime het volgende:
Dat doen we hier wekelijks tegenwoordig. Eerst wachtte ik geduldig tot ze het zelf in zag. Maar die hoop heb ik inmiddels laten varen. Dus verplicht wordt er iedere week de kamer geinspecteerd en "samen" opgeruimd.
De omkoop- resp. afpersmethodequote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:52 schreef Ticootje het volgende:
Is een kamer opruimen niet te regelen met wel of geen kleed/zakgeld??
Die werkt zo goedquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:39 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
De omkoop- resp. afpersmethode
Nadeel is dat ik een co-ouderschap heb, dat maakt de zaken soms wat lastig, mede als er onverwachte switches plaatsvinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |