Waarom kom je dan met "bewijs" dat die crashplek al 7 jaar zichtbaar was?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:36 schreef Torah het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik je nu zo ongeveer voor de vierde keer zeggen dat ik nooit heb gezegd dat er geen vliegtuig is neergestort. Alles wijst erop dat er een vliegtuig is neergestort, alleen zijn de brokstukken voor slechts een zeer klein deel in die krater of daar vlak in de buurt terecht gekomen.
Nee wormwood, ik ga het je niet voor de vijfde keer uitleggenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:38 schreef wormwood het volgende:
[..]
Waarom kom je dan met "bewijs" dat die crashplek al 7 jaar zichtbaar was?
Waarom roep je dan zoveel dingen als argument dat het officiele verhaal niet klopt
Leesvoer:quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:35 schreef Torah het volgende:
En uiteraard ontkent Washington dat Osama Bin Laden van 4 tot 14 juli 2001 in een Amerikaanse ziekenhuis in Dubai gelegen heeft en in die periode bezoek heeft gehad van een medewerker van de CIA:
http://www.guardian.co.uk(...)tml#article_continue
Dit is politiek correct geleuter om je eigen onkunde te verhullen. We zijn hier op een discussieforum in een topicreeks waarin met meningen en argumenten over 9/11 wordt gediscussieerd. Dus als jij een hypothese (theorie) ontkent, zul je met een alternatief moeten komen die passender is. Dat heet discussieren en is zelfs onderdeel van de wetenschappelijke methode.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:27 schreef Torah het volgende:
[..]
Ik en geen enkele waarheidszoeker hoeft het werkelijke scenario te onderzoeken. Het is voldoende de officiële leugens van de Bush Administration over 9/11 aan te tonen en dat is allang en in ruim voldoende mate gelukt.
Laat een onafhankelijk onderzoeks commissie de juiste gebeurtenissen maar onderzoeken:
http://peaceinspace.blogs.com/911/
stel je treft een drol aan van 200kg.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:49 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zo hoor je onderzoek te doen, je biedt een plausibel alternatief die het verhaal kan verklaren, ipv het alleen maar te ontkennen.
Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn als ik jou wasquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:19 schreef Orwell het volgende:
[..]
stel je treft een drol aan van 200kg.
iemand (toevallig een cavia-hater) stelt dat de drol gelegd is door een cavia.
zonder een alternatieve hypothese over de vermeende drollenlegger, kun je mi toch al gelijk de stelling van deze cavia-hater van tafel vegen.
(er van uitgaande dat er geen cavia's bestaan die pak 'm beet 1000kg of zwaarder kunnen worden)
mmmm... een complot....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:04 schreef Terecht het volgende:
[..]
Sterker nog, er wordt gesuggereerd dat de Franse geheime dienst dit verhaal naar buiten heeft gebracht om de toen mogelijke oorlog in Irak te ondermijnen.
700kg...?quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn als ik jou was
http://www.newscientist.c(...)ea-pig-revealed.html
Prima. Kijk dan niet raar op als ik niet begrijp wat je een volgende keer weer duidelijk wilt maken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:01 schreef Torah het volgende:
[..]
Nee wormwood, ik ga het je niet voor de vijfde keer uitleggen
Precies waar blijft Nederland.quote:Er zijn ook diverse artikelen geplaatst in diverse Surinaamse kranten. Dit is heel opmerkelijk, Suriname waar wij in Nederland zo'n kritiek op hebben, heeft ons kikkerlandje volledig ingehaald wat persvrijheid betreft.
Dit is de ouderwetse persvrijheid: waar blijft Nederland nou?
Er is een verschil tussen ontkennen en weerleggenquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:19 schreef Orwell het volgende:
[..]
stel je treft een drol aan van 200kg.
iemand (toevallig een cavia-hater) stelt dat de drol gelegd is door een cavia.
zonder een alternatieve hypothese over de vermeende drollenlegger, kun je mi toch al gelijk de stelling van deze cavia-hater van tafel vegen.
(er van uitgaande dat er geen cavia's bestaan die pak 'm beet 1000kg of zwaarder kunnen worden)
Dit is een ontkenning van de extreem goed onderbouwde en coherente theorie dat er weldegelijk een boeing 757 in het pentagon is gevlogen, flight 77 welteverstaan. Zoals ik al heb geprobeerd uit te leggen, is het intellectuele luiheid (voor zover je van intellect kunt spreken) en gewoonweg onjuist om de bewijslast bij derden te leggen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:38 schreef Torah het volgende:
[..]
Klopt Pentagon idem dito: wellicht een vliegtuig, maar zeker geen 757. No way!
Lees het stuk van 911myths. Bewijs heb ik niet, er zijn wel vermoedens dat dit een opzetje van de Franse geheime dienst was. Aangezien het niet meer dan een gerucht is dat Bin Laden in Dubai was, kunnen we niet veel meer doen dan speculeren.quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:34 schreef Orwell het volgende:
[..]
mmmm... een complot....
heb je hier ook bewijs voor?
Herriner je de uitzending van zembla over complottheorieen? Die heeft zoveel losgemaakt dat er over de hele wereld nog steeds over wordt gesproken. 2 vandaag heeft ook een aantal items over 9/11 en complottheorieen gehad. Tegenlicht heeft een paar afleveringen over de nasleep van 9/11.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:54 schreef Lambiekje het volgende:
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)iname_wel_op_tv/#rss
[..]
Precies waar blijft Nederland.
dat zijn alleen eigen gemaakt flut-verhaaltjes.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:26 schreef Terecht het volgende:
[..]
Herriner je de uitzending van zembla over complottheorieen? Die heeft zoveel losgemaakt dat er over de hele wereld nog steeds over wordt gesproken. 2 vandaag heeft ook een aantal items over 9/11 en complottheorieen gehad. Tegenlicht heeft een paar afleveringen over de nasleep van 9/11.
Zo kan ik nog wel even doorgaan, je bent aan het.
Iemand met weinig ervaring in een Boeing simulator zetten om te kijken of het lukt op dezelfde manier tegen het Pentagon aan te vliegen een flut verhaal ? Het zal het wel niet halen bij erover lezen op Internet dat het niet kan.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat zijn alleen eigen gemaakt flut-verhaaltjes.
Wie vertelt me dat er geen wijzigingen zijn doorgevoerd in de simu-software.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:13 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Iemand met weinig ervaring in een Boeing simulator zetten om te kijken of het lukt op dezelfde manier tegen het Pentagon aan te vliegen een flut verhaal ? Het zal het wel niet halen bij erover lezen op Internet dat het niet kan.
Zeg eens Lambiekje, zou het voor jou denkbaar zijn dat je iets NIET als een cover up ziet?quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wie vertelt me dat er geen wijzigingen zijn doorgevoerd in de simu-software.
Maar trouwens wat er ook in het pentagon is geknald. Het grasvled blijft spik en span bijliggen. Ambtenaartjes die met hun nette pakken direct na impact dingen gaan opruimen. Crime Scene schending is dat. In mijn ogen is dat een coverup.
Buiten 911, acht ik dat enigzins wel mogelijk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:22 schreef wormwood het volgende:
[..]
Zeg eens Lambiekje, zou het voor jou denkbaar zijn dat je iets NIET als een cover up ziet?
Indira Singh in ieder geval welquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wie vertelt me dat er geen wijzigingen zijn doorgevoerd in de simu-software.
Al zou het mij niet verbazen als dit als een toneelstukje wordt uitgelegd....quote:lees voor
13:45 16 Januari 2008
Ambassadeur VS op matje geroepen
Minister Van Middelkoop heeft de Amerikaanse ambassadeur ontboden in verband met kritiek van de Amerikaanse minister Gates op de NAVO-troepen in Afghanistan. In een krant suggereert Gates dat de Nederlanders, Canadezen en Britten geen idee hebben hoe ze een guerrilla-oorlog moeten aanpakken.
Volgens minister Gates is het geweld in Zuid-Afghanistan mede door de foute strategie opgelaaid. Van Middelkoop wil van de ambassadeur weten of Gates inderdaad de kritiek heeft geuit of dat het bericht op een misverstand berust.
De Nederlandse bewindsman herkent zich helemaal niet in de kritiek van Gates.
Waar basseer je op dat het 300 dollar koste en een flut onderzoekje was van de TU Delft?quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:23 schreef Torah het volgende:
Zembla, laat me even denken:
Was dat niet dat 300 dollar kostende flut onderzoekje van de TU Delft waar ze twee weken hebben zitten niksen en uit wanhoop maar de leugens en ontkenningen van de subieuze 911Myths site hebben overgenomen, omdat de studentjes er zelf geen snars van begrepen waar die 757 bij het Pentagon was?
Lijkt me toch dat je wat meer in je mars moet hebben dan een middagje stoeien met FS. Ik heb dagen met dat spel lopen spelen vlak na 9/11 en mij lukte het met moeite om ook maar de Twin Towers te raken en dat met een Cessnatje. Maar ik moet er wel bijzeggen dat er bij mij een Ptech bug was ingebouwd. Proostquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:13 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Iemand met weinig ervaring in een Boeing simulator zetten om te kijken of het lukt op dezelfde manier tegen het Pentagon aan te vliegen een flut verhaal ? Het zal het wel niet halen bij erover lezen op Internet dat het niet kan.
Duhh, jij trekt een absolute expert in Controlled Demolition in twijfel en gelooft een paar jonge jongens die meer jou geloof benaderen. Je medeplichtigheid begint op te vallen wormwood.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:29 schreef wormwood het volgende:
[..]
Waar basseer je op dat het 300 dollar koste en een flut onderzoekje was van de TU Delft?
Dat was ook de uitzending waarbij Jowenko zonder degelijk vooronderzoek riep dat WTC is opgeblazen. Dat wordt dan natuurlijk wel weer als absolute waarheid gezien door complotgelovers over de hele wereld.
Wat dat betreft was de TU Delft veel beter voorbereid dan Jowenko.
Jij loopt weg voor de consquenties van je argumenten, is dat omdat je het niet wil of omdat je het gewoon niet kan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:37 schreef Torah het volgende:
[..]
Duhh, jij trekt een absolute expert in Controlled Demolition in twijfel en gelooft een paar jonge jongens die meer jou geloof benaderen. Je medeplichtigheid begint op te vallen wormwood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |