Ma Netty wil wel komenquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:43 schreef mazaru het volgende:
Amanda wil voor contactpunten een leuke vrouw voor Huub zoeken.
Waarom wil ze in hemellsnaam contactpunten? Ze heeft niemand om uit te nodigen
Ze mochten niet naar een film kijken, er zal wel iets veranderd moeten worden in de woonkamer (optreden ?)quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:47 schreef Desii het volgende:
waarom nou SL
lieke en jaap hebben of stream een gesprek mogen hebben... zal wel op tv komen maar niet op de streamsquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:50 schreef Katewalker het volgende:
Nou moe? Gaat Huub een leuk gesprek met Claire aan ...over dat punten mogen verdelen geen cadootje is..en dat het niet leuk voor Claire was..omdat het duidelijke voor en tegenstanders veroorzaakt..en dat de miljonairs daar op uitgezocht zijn...streamlock..
Waarom?
Omdat we dat niet mogen weten? xDquote:Nou moe? Gaat Huub een leuk gesprek met Claire aan ...over dat punten mogen verdelen geen cadootje is..en dat het niet leuk voor Claire was..omdat het duidelijke voor en tegenstanders veroorzaakt..en dat de miljonairs daar op uitgezocht zijn...streamlock..
Waarom?
Ze slapen al tijden samen in de MB ! Dus als ze zich echt wil inlikken heeft ze dat allang gedaan !quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:53 schreef mazaru het volgende:
Lieke aan het holkruipen bij Jaap
Zo...goed van Mike dat hij hierin stelling neemt...top gozerquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:49 schreef avonne het volgende:
Mike" Ik vind Huub aardig en ik vind Lieke aardig. Maar als Huub Lieke iets gaat doen, dan ga ik wel ingrijpen. De laatste keren had ik echt zin om in te grijpen. Zoals hij zo dreigend naar haar toe gaat."
"De eerste 2 dagen had ik er echt moeite mee, maar heb ik er met Huub overgesproken. Ik ben blij dat ik hier niets te winnen en te verliezen heb."
freakshowquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:54 schreef Ziet het volgende:
ik weet eindelijk wat ik er nu zo apart aan vind!![]()
bij lieke zitten ze te dichtop elkaar
bij claire te ver uit elkaar!
de ogen dus
hoe hebben ze het bij elkaar gevonden zeg
er is een topic over.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:54 schreef Marieke_B het volgende:
's avonds allemaal,![]()
Heeft iemand dit al gemeld?
http://www.nu.nl/news/138(...)7Terror_Jaap%27.html
Omdat het niet past in het plaatje van Flens.quote:
Gisteren zei Japio nog dat hij het iedere keer 'achter' vraagt, maar hij krijgt geen antwoord. Hij wil zonder camera en dat schijnt de Redactie niet van plan te zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:52 schreef avonne het volgende:
Wanneer is die 2 uur uit de Villa van Jaap? Of is dat al geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |