Dat zit toch iets anders... het gaat erom dat Quinten Lieké;s liefde is en dus een naaste en daarvoor dienen CP betaald te worden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:27 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Met die snollen die Huub in het weekend naait is het verhaal ook telkens hetzelfde, alleen een andere gastrol speler.. so who is he to complain?
Nou 't is dat jij zegt dat het Claire is...quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Melisa heeft heel snel een leuk kapsel gemaakt bij Claire, het duurde maar een half uur ofzo.
Zohee zie het resultaat, je herkent haar bijna niet meer!
[ afbeelding ]
Waarom praat en denk jij steeds voor mij. Het is me al een paar keer opgevallen dat jij steeds voor mij denkt en spreekt wat ik wel of niet leuk zou vinden. Zullen we nu eens afspreken dat ik zelf bepaal waar ik wel of niet blij van word. Ik word in ieder geval niet blij ,als mensen zoals jij posten over een ander.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:29 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
iets waar jij niet blij van word: lieke kutten...
ze zei eergister hetzelfde als wat ze over nadia gezegd heeft: ik haat haar, nu is het persoonlijk (want?), en ik ga er alles aan doen om haar de kooi uit te krijgen.
dan shut the fuck up en reply niet meer op me. ik gaf je normaal antwoord op je vraag en je begint te zeiken. zeikwijf.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:36 schreef coldstar het volgende:
[..]
Waarom praat en denk jij steeds voor mij. Het is me al een paar keer opgevallen dat jij steeds voor mij denkt en spreekt wat ik wel of niet leuk zou vinden. Zullen we nu eens afspreken dat ik zelf bepaal waar ik wel of niet blij van word. Ik word in ieder geval niet blij ,als mensen zoals jij posten over een ander.
Ik ook, zij en Huub zijn heel gezellig met elkaar.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:40 schreef Kaleddis het volgende:
Ik vind Amanda zoveel leuker zonder Brian in de buurt![]()
Zit gewoon al een half uur naar haar te luisteren zonder me te ergeren
Jeee dat had ik ook alquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:40 schreef Kaleddis het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:41 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dan shut the fuck up en reply niet meer op me. ik gaf je normaal antwoord op je vraag en je begint te zeiken. zeikwijf.
Guskee, The users zijn niet de gekken maar dat zootje ongeregeld in die hut.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:41 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dan shut the fuck up en reply niet meer op me. ik gaf je normaal antwoord op je vraag en je begint te zeiken. zeikwijf.
Partnerruilquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:42 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik ook, zij en Huub zijn heel gezellig met elkaar.
Misschien kunnen ze wisselen, Brian met Lieke en Huub met Amanda, veel leuker
Je, zusterquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:41 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
busje gas toch?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Guskee, The users zijn niet de gekken maar dat zootje ongeregeld in die hut.
Coldstar, The users zijn niet de gekken maar dat zootje ongeregeld in die hut.
Je hebt helemaal gelijk ruud.....quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Guskee, The users zijn niet de gekken maar dat zootje ongeregeld in die hut.
Coldstar, The users zijn niet de gekken maar dat zootje ongeregeld in die hut.
Het is toch echt onvoorstelbaar...op uiterlijk iemand afkraken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:11 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Nah... ik zat te denken en zoeken wat het nou precies is dat maakt dat ik zo´n ongelooflijke hekel heb aan Lieke. De stem: ik was niet de enige, vaak gelezen over die monotone grafstem van haar. Begon volgens mij toen ze als miljonair de villa in kwam. Daarvoor was ze nog een vrolijk meisje. Als "miljonair" probeert ze zich te duidelijk een houding aan te meten. Zo stijf en emotieloos fake, komt misschien ook wel door haar militaire pappie, of door de anabolen (mooi met Quintintin gezinsverpakking inkopen). Misschien nog erger is die langwerpige kuttekop van haar. Ik heb niet echt gesjopt, alleen het stuk onderkant ogen tot kin 30% langer gemaakt. Verder niets. Ze lijkt zo een beetje op die zangeres van BZN, Carola? Soms zie ik een filmpje met haar. Als ik die kop zie en die stem hoor krijg ik spontaan zin om de achter mijn oren verborgen kapmessen te trekken. Jahaaa hakken!!!!
(sorry, liet me even gaan)
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
PartnerruilDat hebben we nog niet gehad in de kooi. Misschien een tip voor de scriptschrijvers ?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:40 schreef Kaleddis het volgende:
Daar zat ik op te wachten. Jawel, om het campingazlampje mee aan te steken zodat ze ook het licht ziet.quote:
ik heb ook een hond en die heeft net z,n haar als die del op dit moment.....verliest z,n wintervachtje!!!quote:
Ik vind Huub en Amanda ook een zelfde 'type' mensen... en Brian en Lieke ook.... Partnerruil zou wel grappig zjn... ik denk dat er ook veel meer voor Amanda valt te lachen met Huub en dat denk ik ook voor Brian en Lieke samen... Maar dat zal wel niet gebeuren... tenzij Brian te ver gaat en na de douchescene moet er dan wel erg veel gebeuren.. (Natuurlijk is dat gelijmt door achter... denk dat hier de rijbewijsstemming en andere uitjes voor zijn gebruikt)quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:42 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik ook, zij en Huub zijn heel gezellig met elkaar.
Misschien kunnen ze wisselen, Brian met Lieke en Huub met Amanda, veel leuker
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk ruud.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |