Dat is de nieuwe verhaallijn van Jaap... Top hey!quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Jaap gaat morgen naar de huisarts om medicijnen voorgeschreven te krijgen tegen zijn libido.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:11 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Nah... ik zat te denken en zoeken wat het nou precies is dat maakt dat ik zo´n ongelooflijke hekel heb aan Lieke. De stem: ik was niet de enige, vaak gelezen over die monotone grafstem van haar. Begon volgens mij toen ze als miljonair de villa in kwam. Daarvoor was ze nog een vrolijk meisje. Als "miljonair" probeert ze zich te duidelijk een houding aan te meten. Zo stijf en emotieloos fake, komt misschien ook wel door haar militaire pappie, of door de anabolen (mooi met Quintintin gezinsverpakking inkopen). Misschien nog erger is die langwerpige kuttekop van haar. Ik heb niet echt gesjopt, alleen het stuk onderkant ogen tot kin 30% langer gemaakt. Verder niets. Ze lijkt zo een beetje op die zangeres van BZN, Carola? Soms zie ik een filmpje met haar. Als ik die kop zie en die stem hoor krijg ik spontaan zin om de achter mijn oren verborgen kapmessen te trekken. Jahaaa hakken!!!!
(sorry, liet me even gaan)
Daarom dusquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik neem je niks kwalijk en vind je antwoord schitterend![]()
Fokjoe IkWeetNietsquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:11 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Nah... ik zat te denken en zoeken wat het nou precies is dat maakt dat ik zo´n ongelooflijke hekel heb aan Lieke. De stem: ik was niet de enige, vaak gelezen over die monotone grafstem van haar. Begon volgens mij toen ze als miljonair de villa in kwam. Daarvoor was ze nog een vrolijk meisje. Als "miljonair" probeert ze zich te duidelijk een houding aan te meten. Zo stijf en emotieloos fake, komt misschien ook wel door haar militaire pappie, of door de anabolen (mooi met Quintintin gezinsverpakking inkopen). Misschien nog erger is die langwerpige kuttekop van haar. Ik heb niet echt gesjopt, alleen het stuk onderkant ogen tot kin 30% langer gemaakt. Verder niets. Ze lijkt zo een beetje op die zangeres van BZN, Carola? Soms zie ik een filmpje met haar. Als ik die kop zie en die stem hoor krijg ik spontaan zin om de achter mijn oren verborgen kapmessen te trekken. Jahaaa hakken!!!!
(sorry, liet me even gaan)
Ja je moet wat om je tv-momentjes te kunnen maken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe verhaallijn van Jaap... Top hey!
Ik ben heel erg benieuwd wie hier als sterkste uit de strijd komt. Lieke is sterk en kan volgens mij heel veel aan. Of ze het aan kan ook dit van Claire op te vangen:?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuwe gezamenlijke vijand: Claire... zij die met Lieke aan het bonden is.
En dat vraagt om harde actie natuurlijk
Zou Snol 1 Nog verder gaan met Kutpuber.quote:
Met die snollen die Huub in het weekend naait is het verhaal ook telkens hetzelfde, alleen een andere gastrol speler.. so who is he to complain?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:36 schreef Scandalous het volgende:
Huub wil dat Lieke gewoon moet betalen voor bezoek van Quintin. Het mag gratis omdat het tv oplevert maar ze hebben nu al 3 keer dezelfde tv gemaakt dus..
denk dat hij pas weer gratis mag komen als er geneukt gaat worden
iets waar jij niet blij van word: lieke kutten...quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:23 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wat die daar eigenlijk nu nog doet, daar begrijp ik echt niets van....
Daar maakt hij geen tv mee, en daar is het Jaap om te doen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:22 schreef coldstar het volgende:
Jaap, jongen waarom sjor je er niet even aan. Doe je ogen dicht denk aan Kelly en sjorre maar. Je sexuele frustraties gelijk opgelost. Of is dit te makkelijk ?????
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou Snol 1 Nog verder gaan met Kutpuber.Zo niet dan hou ik me nog even in (ik vind haar wel mooi) En als ze dat wel doet... Dan stuur ik voor de eerste keer iets naar de kooi: een busje gas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |