Je leest teveel Stephen King.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb vannacht trouwens gedroomd dat ik tijdens een soort feest op straat was aangevallen met salpeterzuur door de dikke zoon van de SRV-man, en dat toen de oogleden van mijn linkeroog waren weggevreten en dat ik en gezichtsprothese kreeg. En die prothese kon ik niet de hele dag dragen omdat het pijn deed en zonder prothese keken alle mensen me heel meelijwekkend aan. En ik wilde huilen maar dat deed veel te veel pijn.
Vaag... zat er een kat aan je hoofd te knabbelen dat je pijn had?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb vannacht trouwens gedroomd dat ik tijdens een soort feest op straat was aangevallen met salpeterzuur door de dikke zoon van de SRV-man, en dat toen de oogleden van mijn linkeroog waren weggevreten en dat ik en gezichtsprothese kreeg. En die prothese kon ik niet de hele dag dragen omdat het pijn deed en zonder prothese keken alle mensen me heel meelijwekkend aan. En ik wilde huilen maar dat deed veel te veel pijn.
Die had ik van de week nog, niet dat ze uitvielen maar dat echt al mijn kiezen gaten als kraters hadden, en pijn dat het deedquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vaag... zat er een kat aan je hoofd te knabbelen dat je pijn had?
Ik droomde vroeger heel vaak dat mijn tanden en kiezen uitvielen, en dat voelde ik dan ook echt.
Waarom zou je dat willen?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:15 schreef JamesBrownie het volgende:
Mag ik bij jou komen wonen?
Dromenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:16 schreef r8ality het volgende:
Ik had laatst een te vage droom. Iemand zat achter me aan in een Franse supermarkt met een pistool. Ik had er ook 1, maar die schoot alleen naaldjes af en dat hielp niet zo goed om die persoon neer te knallen. Op het moment dat ie heel dicht bij me was en me eigenlijk neer wou schieten werd ik badend in het zweet wakker.
jammer dat het een droom wasquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:16 schreef r8ality het volgende:
Ik had laatst een te vage droom. Iemand zat achter me aan in een Franse supermarkt met een pistool. Ik had er ook 1, maar die schoot alleen naaldjes af en dat hielp niet zo goed om die persoon neer te knallen. Op het moment dat ie heel dicht bij me was en me eigenlijk neer wou schieten werd ik badend in het zweet wakker.
Ik voel me precies het zelfde.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik voel me wel een mietje hoor Levi
Maar mijn lijf is zooo brak
Ik weet niet of ik wel met een chagrijnig mormel wil samenwonen hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:18 schreef JamesBrownie het volgende:
Tijdelijk.
Ben chagrijnig en wil niet thuis zijn nu eigenlijk.
Ik hoop dat ik een keer droom dat ik met mijn Volvo een Civic ram die vervolgens total loss tegen een brugpijler tot stilstand komtquote:
Dat chagrijnig zijn, is omdat ik thuis ben.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wel met een chagrijnig mormel wil samenwonen hoor
Je mag wel naar mijn huis..dan mag je meteen ff strijkenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:23 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat chagrijnig zijn, is omdat ik thuis ben.
Lijkt me een goed plan..wel 1 dan met 30m² aan plastic er extra aan vastgeplakt danquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:23 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik een keer droom dat ik met mijn Volvo een Civic ram die vervolgens total loss tegen een brugpijler tot stilstand komt.
ik kan er binnen 10 minuten zijnquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:26 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik kan alleen niet binnen dan, aangezien jij op je werk zit en ik geen sleutel heb.
En vriend vindt dat niet leuk denk ik.
Of eenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan..wel 1 dan met 30m² aan plastic er extra aan vastgeplakt dan
idd..Honda en stationwagons gaat niet samenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |