Je besteld een pizza en binnen 30 minuten staat er zo'n josti voor je deur met een half lauwe ranzige pizzaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:07 schreef amaranta het volgende:
hoe zit dat met die 30 minuten bezorging van domino's?
dan zet de oven maar vast aan...2x een pizza van domino's gehad...2x lauwquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:28 schreef amaranta het volgende:
+-35 min helaas
zo...Eva ook een stuk gegeven?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:35 schreef amaranta het volgende:
hijs al op
Net zo lang tot ze zelf eieren leggen?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:50 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb met de kindjes alleen gegeten, vriend moest weg(was ie vergeten), ik denk: dan bak ik het vlees nog niet, dus hebben we ei gegeten bij de boontjes en gebakken aardappelen.
Dat was wel een succes.
Voortaan eten vriend en ik vlees en de kindjes ei
Niet als je ze chocolade eieren geeft denk ikquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:13 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee, dat hoeft niet.
Ik denk ook dat ze er gauw genoeg genoeg van krijgen.
M ermee om zijn oren slaan vermoed ikquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
En wat doe je nou met dat vlees?
Een speklap moet van de bbq komen, anders nietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Morgen eten we et vlees, vriend wilde het ook bakken, ik ben niet zo goed met spek.
Gezwemd?quote:
Vriend bakt ze wel heel lekker, ik krijg het niet voor elkaar.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een speklap moet van de bbq komen, anders niet
Ik zou het gewoon negeren, tenzij je de indruk hebt dat ze echt persoonlijk zijn geschreven.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:21 schreef bleiblei het volgende:
Pffff 20 mailtjes van headhunters beantwoord.
Negeer je die lui normaliter of is het wel zo netjes om een mailtje terug te sturen?
Ik dacht dat je het misschien toch geprobeerd had.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat trokken mijn zwabberbenen dus niet vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |