Zeer onterechte, onnozele klachtquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:24 schreef behangplakker het volgende:
Klacht: James Bond leraren moeten lokaalnummers kennen.
was op weg naar de fietsquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:27 schreef sir_DERFEL het volgende:
dus, jouw leraar liep op straat jouw klas te zoeken?
Moet je maar niet met criminele vriendje bakkers omgaan...quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:26 schreef behangplakker het volgende:
nee bij ons op school moet je uurtjes nakomen, heel kinderachtig enzo
het gevolg hiervan was dat ik 3 uur kauwgom mocht krabben
De meeste mensen kennen Timothy Dalton nog eens niet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:29 schreef s0k het volgende:
Eh...
Omdat je iemand voor thimoty dalton uitmaakt moet je drie uur kauwgom krabben? Word je dan voor "kankerlijer" van school getrapt? Wat een softies, bij mij vlogen er wel ergere dingen door de gangen naar docenten dan "timothy dalton"
Zeker geen randstad?
Ik vond het wel een toffe Bond!quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De meeste mensen kennen Timothy Dalton nog eens niet.
Was hij niet diegene die alleen "her majesty secret service" had gedaan?quote:
Samen met die andere snuiter was hij de meest waardeloze ooitquote:
Dat was meneer Lazenbyquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
Was hij niet diegene die alleen "her majesty secret service" had gedaan?
Puh, ik vind Dalton en Lazenby allebei leuker dan Sean Connery!quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:54 schreef s0k het volgende:
[..]
Samen met die andere snuiter was hij de meest waardeloze ooitSamen met die lazenby.
Ja Sean Connery praat zo idioot.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:57 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat was meneer Lazenby
[..]
Puh, ik vind Dalton en Lazenby allebei leuker dan Sean Connery!
Living Daylights en License to Kill meen ik.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
Was hij niet diegene die alleen "her majesty secret service" had gedaan?
ik ook, vond het jammer datie maar 2 films had gedaanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |