¤ 399,00 nieuw @ wehkamp.nlquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:15 schreef attieboy het volgende:
Playstation 3 40 GB + Sixaxis Controller 350 euro
Bij de Bart Smit kost ie ook gewoon 399 euro. Omdat de PS3 minder dan een maand oud is vind ik 350 een gepaste prijs.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:30 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
¤ 399,00 nieuw @ wehkamp.nl
ook inc. controller
http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C13&SC=J09&KAC=J45&ArtikelNummer=622999&AI=0
oftwel, je prijs is te hoog
succes er mee!quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:51 schreef attieboy het volgende:
[..]
Bij de Bart Smit kost ie ook gewoon 399 euro. Omdat de PS3 minder dan een maand oud is vind ik 350 een gepaste prijs.
Oke, maar mijn bod blijft staan dan: 150 euroquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:14 schreef attieboy het volgende:
Bon is nog aanwezig. De monitor heeft nog een halve jaar garantie.
Geen enkele dode pixel te bekennen.
Scherm kan helaas pas weg als de PS3 is verkocht.
http://www.azerty.nl/prod(...)station-3-40-gb.htmlquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:51 schreef attieboy het volgende:
[..]
Bij de Bart Smit kost ie ook gewoon 399 euro. Omdat de PS3 minder dan een maand oud is vind ik 350 een gepaste prijs.
is volgens mij gewoon bluetooth dus als je dat op je pc hebt (middels inbouw of dongle) ja dan heb je er wat aan. Deze is echter speciaal bedoelt voor ps3 en mediacenters meen ik. Dat doet niets af aan het feit dat je hem op je bureau kunt leggen maar toch...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:53 schreef dj_ko het volgende:
Logitech Cordless MediaBoard Pro
is deze ook geschikt voor de PC?
Te laag, Iceman05.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:56 schreef Iceman05 het volgende:
ik bied 40 incl. verz. voor dat mediaboard.
Het is een Bluetooth toetsenbord dat speciaal is ontwikkeld voor de PS3. Als je een Bluetooth dongle op je PC hebt aangesloten, of een laptop met Bluetooth hebt, zou het in principe moeten werken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:53 schreef dj_ko het volgende:
Logitech Cordless MediaBoard Pro
is deze ook geschikt voor de PC?
Zodra de PS3 is verkocht ga ik in principe akkoord met dit bedrag. Even afwachten dus. Neem je de kabel erbij, of ga je hem gebruiken voor je PC?quote:
¤40 incl. gebodenquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:24 schreef attieboy het volgende:
[..]
COD4 gaat sowieso niet weg voor een prijs lager dan 40 excl. Het is notabene het beste PS3 spel van dit moment!
Dat is lager dan 40 excl KhaZquote:
Jammer!quote:
Yoo Casper! Ik weet inderdaad niet wat ik wil, neequote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:27 schreef Sloper het volgende:
Jij weet ook niet wat je wil hè Attila
Voor de kopers hier: ik heb een paar maanden geleden een PC van TS gekocht. Perfecte staat, deze jongen is zuinig op z'n spullenGenoeg geslijmd
![]()
Jup.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:06 schreef attieboy het volgende:
[..]
Even een hele simpele uitleg voor jou dan:
Bovenstaande scherm is een LCD breedbeeldmonitor dat vooral wordt gebruikt als PC-monitor. Verwar het niet met een TV, want dat is deze scherm niet.
Wat betreft je HDMI-kabelvraag: HDMI staat voor High Definition Multimedia Interface. Deze kabels zijn bedoeld om HD-signalen te kunnen ontvangen en verzenden. Deze HD-signalen zijn allemaal digitaal. Digitale signalen zijn alleen verstuurbaar met HDMI, DVI en composiet bekabeling en dus ontvangbaar als het desbetreffende beeldapparatuur een HDMI, DVI of composiet aansluiting heeft.
Omdat de PS3 en XBOX360 beide High Definition ondersteunen (ze hebben allebei een HDMI uitgang) heb je om deze HD signalen te versturen een HDMI kabel nodig.
Ik koos ervoor om mijn PS3 aan een PC monitor aan te sluiten die geen HDMI ingang heeft maar wèl DVI. Dus had ik een HDMI naar DVI kabel nodig om HD beeld te kunnen verkrijgen. Aangezien jij op een (full)HDTV gaat spelen heb je een HDMI naar HDMI kabel nodig omdat alle HDTV's gewoon een HDMI aansluiting hebben.
Capiche?
Inderdaad ^^quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:17 schreef attieboy het volgende:
[..]
Dat is lager dan 40 excl KhaZ![]()
Hoe bevallen Assassin's Creed en Uncharted je overigens?
Thanksquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:43 schreef Platina het volgende:
[..]
Jup.![]()
Bedankt voor de uitleg en genomen moeite, maar zoals je al doorhad kan ik die spullen dus niet gebruiken. succes er verder nog mee.
Oke danquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:25 schreef KhaZ het volgende:
[..]
Inderdaad ^^
Nog niet veel gespeeld! Woon nog niet in m'n nieuwe appartement, dus nog geen tijd om met PS3 en Full HD TV te spelen![]()
Ik houd 't bij ¤40 incl, blijf 't even volgen
Zonder kabel svpquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:06 schreef attieboy het volgende:
Zodra de PS3 is verkocht ga ik in principe akkoord met dit bedrag. Even afwachten dus. Neem je de kabel erbij, of ga je hem gebruiken voor je PC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |