Nou he.quote:
Bôê!quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:47 schreef Tally het volgende:
Nou he.
Dus ik gebruik ze maar niet meer.
Niks mis met pruilippen, ja. Die heb ik ookquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Die tieten zijn van ondergeschikt belang, dat klopt. Blijf je nog steeds zitten met die pruillip.
Maar voor de rest is ze wel handig in het gebruik, zo'n stokje ruim je makkelijk op in een kast bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Die tieten zijn van ondergeschikt belang, dat klopt. Blijf je nog steeds zitten met die pruillip.
Die zie ik op die foto niet echt. En dat zie je toch niet tijdens... nou ja, je weet welquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Mja ff lekker hard raggen kan je dr ook niet mee denk ik.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar voor de rest is ze wel handig in het gebruik, zo'n stokje ruim je makkelijk op in een kast bijvoorbeeld.
Bovendien vergt ze niet al te veel brandstof, dus da's ook nog lekker goeidekoop.
Jij houdt van dingen die je zomaar mag hebben?quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:53 schreef Scandalous het volgende:
topictitel naar mijn hart
Speciaal voor jou Scandyquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:53 schreef Scandalous het volgende:
Als ik jou zie reageren gaat altijd gelijk de duim omhoog en denk ik aan een handdoek. Een mooie pavlovreactie.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:53 schreef Scandalous het volgende:
Goed punt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:54 schreef Tally het volgende:
Mja ff lekker hard raggen kan je dr ook niet mee denk ik.
Althans als ik een man zou zijn (whehehehehe) dan zou ik het niet durven.
Bang dat ze breekt enzo..
Ja of spalkjes aanbrengen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Goed punt.
Oplossing zou natuurlijk zijn als zij bovenop zou zitten.
Een eerquote:
En ik heb dat hele klereboek met die handdoek nog nooit gelezenquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als ik jou zie reageren gaat altijd gelijk de duim omhoog en denk ik aan een handdoek. Een mooie pavlovreactie.
Dat snap ik nooit he? bang dat iemand breektquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ff lekker hard raggen kan je dr ook niet mee denk ik.
Althans als ik een man zou zijn (whehehehehe) dan zou ik het niet durven.
Bang dat ze breekt enzo..
"Bang dat ze breektquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat snap ik nooit he? bang dat iemand breekt. Een van mijn exjes was niet de dikste zeg maar, maar daar kon ik toch echt wel prima los op hoor.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |