abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:51:54 #281
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55951556
Silva halen is gewoon onzin. Iemand van 27 die nauwelijks iets toevoegt t.o.v. een andere 27-jarige. We hebben een rechter centrale verdediger nodig die ook rechtsback kan spelen. Of een pure linksback. Rot toch eens op met die opkomende backs...
pi_55951578
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:51 schreef twi het volgende:
Silva halen is gewoon onzin. Iemand van 27 die nauwelijks iets toevoegt t.o.v. een andere 27-jarige. We hebben een rechter centrale verdediger nodig die ook rechtsback kan spelen. Of een pure linksback. Rot toch eens op met die opkomende backs...
Sterker nog, we hebben zelfs een opkomende back van de amateurs op proef
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:55:34 #283
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55951645
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:52 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Sterker nog, we hebben zelfs een opkomende back van de amateurs op proef
Als je toevallig iemand die daar goed in is in je selectie hebt, prima. Maar als je verdediging een kaartenhuis is, dan ga je toch niet op aanvallende kwaliteiten van verdedigers scouten?
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:57:56 #284
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_55951712
Opkomende verdedigers is niet slim als je idd al niet de beste centrale mannen hebt staan.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_55951732
Denk dat Jan Arie het wel goed zal doen ipv Maduro.
AFC AJAX
  Redactie Games vrijdag 11 januari 2008 @ 14:59:35 #286
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_55951757
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:41 schreef twi het volgende:

[..]

Wat een ontzettende onzin zeg. Wat verwacht jij dan van Maduro? Dat hij niveautje Davids is en Edgar even uit de basis speelt? Maduro speelde gewoon voldoende. Geen opvallende fouten, was in een aantal wedstrijden zelfs een van de beteren op het veld en was grotendeels over zijn lange dip heen. Normaal gesproken 3e in de pikorde na Davids en Gabri en dus een uitstekende speler voor de breedte. Die twee zijn namelijk nogal vaak geschorst of om andere redenen afwezig.

Iedereen zit hier te janken over wanbeleid. Dan is er een keer echt sprake van groot wanbeleid door de deur definitief dicht te gooien richting een eigen jeugdspeler, en dan vindt iedereen het prima en moet de speler niet zo janken. Ik kan er echt niet bij.

Maduro is geen wonderspeler, maar gewoon een speler die Ajax erg goed kan gebruiken. Maargoed, laten we vooral verder gaan met Delorge en Schilder als alternatieven. Of beter nog, KOPUH KOPUH KOPUH! Want daar zijn we al zo goed in hier bij Ajax.
Ik verwacht helemaal niks van Maduro. Enige wat ik verwacht van spelers die bij AJAX spelen is dat ze ook het vereiste niveau halen. Eigen jeugd of niet. Hij zal niet de eerste zijn die als talent het 1e in kwam en als vergeten voetballer ze carriere afsluit. Maduro is geen stofzuiger en als ie de bal krijgt is het 9/10 keer tikkie breed. Hij zal best bij bepaalde ploegen een dragende speler kunnen worden maar voor AJAX is hij nu niet goed genoeg.

Voor de breedte kun je hem wel houden maar dat wil hij zelf niet. Dus of verhuren en anders moet hij het ergens anders maar proberen. Het kan altijd nog een grote worden hij is jong en de potentie is er, maar hij heeft nu wel een leeftijd bereikt dat er meer van hem verwacht kan worden.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:01:37 #287
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55951818
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:59 schreef Fathom het volgende:
Maduro is geen stofzuiger en als ie de bal krijgt is het 9/10 keer tikkie breed.
Hier ben ik gestopt met lezen.
  Redactie Games vrijdag 11 januari 2008 @ 15:07:15 #288
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_55951945
Want? In mijn ogen is hij toch echt dat type speler. Hij komt bijna noiot met een goede aktie naar voren. En echt een bikkel op het middenveld is hij niet. Hij komt veel te verlegen over.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:15:11 #289
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55952146
Omdat hetgeen wat je Maduro wel kwalijk kunt nemen is, dat hij zijn actie vaak te ver doordrijft en balverlies lijdt. Soms is hij makkelijk 2 man kwijt en loopt hij zich vast op de derde. Dus volgens mij verwar jij Colin met Maduro ofzo, want als er een speler is die verschillende types van diepgang heeft, dan is dat Maduro wel.

Volgens mij zijn veel lui hier gewoon blijven steken bij de Maduro-uit-vorm en kan men niet meer objectief kijken naar hem. Datzelfde geldt ook voor Emanuelson. Het is dat er ooit eens een foto is gemaakt van Heitinga in De Kuip, die zijn reputatie heeft gered, want anders was ook hij zo afgeserveerd door het publiek.

NATUURLIJK is het geen bikkel, dat type speler is hij niet. Van Huntelaar verwacht je toch ook niet dat hij even a la Zlatan om 7 man soleert en de bal het doel in schiet, of op de counter de tegenstander op snelheid de baas is en de bal de verre hoek in schuift?
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:15:14 #290
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_55952148
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:07 schreef Fathom het volgende:
Want? In mijn ogen is hij toch echt dat type speler. Hij komt bijna noiot met een goede aktie naar voren. En echt een bikkel op het middenveld is hij niet. Hij komt veel te verlegen over.
Bij Jong Oranje wel, maar dat is voor Ajax geen maatstaf.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:16:46 #291
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55952196
En de opmerking dat van een 22-jarige wel wat meer verwacht mag worden is natuurlijk onzin. Niet elke speler speelt op jonge leeftijd de sterren van de hemel, Stekelenburg begint nu ook pas echt een goede keeper te worden en die is ook al 25. Voor Heitinga geldt hetzelfde.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:17:24 #292
52871 Blight
Supersized.
pi_55952219
Al gepost?
quote:
Ajax met Davids als aanvoerder tegen AZ
11 januari 2008

Edgar Davids begint zondag als aanvoerder van Ajax aan de thuiswedstrijd tegen AZ. De middenvelder is voldoende hersteld van de beenbreuk die hij in de voorbereiding op het huidige seizoen opliep. "Davids start in de basis", bevestigde trainer Adrie Koster vrijdag na de training. "We kijken hoe lang hij het volhoudt."

Koster is blij met de rentree van Davids. "Hij kan niet alleen goed voetballen. Hij laat andere jongens ook beter functioneren. Daarom heb ik hem meteen aanvoerder gemaakt. Na het vertrek van Stam misten we een dergelijke speler. Ik ben overigens ook heel erg blij met de terugkeer van Perez. Ook hij maakt ons sterker."

Koster kent in de aanloop van het duel met AZ vooral defensieve problemen. Hij kan nog niet beschikken over Thomas Vermaelen en Gregory van der Wiel. Rechtsback George Ogararu is geschorst. "Gelukkig komen Vermaelen en Van der Wiel snel terug", stelde Koster. "Maar we willen toch nog graag een verdediger aantrekken. Het klopt dat we Bruno Silva er graag snel bij hebben. Maar dan moeten Ajax en FC Groningen natuurlijk wel tot een akkoord komen."
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55952241
Gelukkig komen Vermaelen en Van der Wiel snel terug"

Hey dat is nieuw, dat heb ik nog nooit gehoord
pi_55952271
Van der Wiel en Vermaelen zouden er in eerste instantie 2 weekjes uit zijn Hetzelfde geldt voor Delorge, maar die lijkt helemaal dood te zijn.
pi_55952327
Doei Maduro, ik wens je het allerbeste, doei.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  Redactie Games vrijdag 11 januari 2008 @ 15:21:26 #296
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_55952331
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:16 schreef twi het volgende:
En de opmerking dat van een 22-jarige wel wat meer verwacht mag worden is natuurlijk onzin. Niet elke speler speelt op jonge leeftijd de sterren van de hemel, Stekelenburg begint nu ook pas echt een goede keeper te worden en die is ook al 25. Voor Heitinga geldt hetzelfde.
Daarom een verhuur als optie. Want bankzitter wil hij niet worden. Heitinga vond ik op jonge leeftijd al een ster. Vervolgens heel lang met blessure leed gelopen en toch weer goed terug gekomen.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:28:23 #297
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55952500
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:39 schreef Jasza het volgende:
Home weer open
http://www.afcasupportersclub.nl/#745

Begon net een beetje te wennen aan Amstelland.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:29:36 #298
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55952538
Heitinga stelde op jonge leeftijd bar weinig voor. Niet meer dan Van der Wiel bijvoorbeeld, en is die al een ster? Daarnaast was het echt niet alleen vanwege blessureleed dat Heitinga jarenlang niet doorbrak. Als rechtsback was het een drama, als centrale verdediger idem dito, hij moest zelfs een hele tijd lang als verdedigende middenvelder gebruikt worden om z'n vertrouwen weer een beetje terug te winnen. En nu eindelijk, na jaren, begint hij als centrale verdediger een beetje een meerwaarde te krijgen.
pi_55952674
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:58 schreef BonJovi het volgende:
Denk dat Jan Arie het wel goed zal doen ipv Maduro.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  Redactie Games vrijdag 11 januari 2008 @ 15:35:38 #300
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_55952693
Mwauh vond hem op jonge leeftijd al beter dan Van der Wiel. Voor die zware knie blessure was ie lekekr aan het ballen.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:38:03 #301
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55952749
quote:
AZ won al ruim 27 jaar niet meer bij Ajax
Dit seizoen is het seizoen waarbij dit soort infantiele kutstatistieken ervoor zorgen dat de beentjes van de verdedigende partij ineens in pudding veranderen.

"Enige ongeslagen team", "Enige team wat al een jaar lang ongeslagen is in uitduels", weet ik veel wat voor statistieken er allemaal langs zijn gekomen. Dit is VI's nieuwe statistiekje, dus we moeten ons maar op het ergste voorbereiden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')