abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 januari 2008 @ 13:03:45 #241
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55948657
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:02 schreef Blight het volgende:

[..]

[..]

Yep & yep. Stel nou hè.. Ajax had die grote zak geld van Wesley Sneijder en Ryan Babel toch even open getrokken en zou voor beide spelers een miljoen of 6, 7 op tafel hebben gelegd.. Dan had je me verdomme toch een middenveld gehad, daar krijgt Cruijff de hik van.
http://www.youtube.com/watch?v=GHRXTrnIyX8&eurl=http://floenergie.skyrock.com/

kijk die acties tegen real madrid
Oh Lucas Biglia,
from Argentina,
el principito, is what we say.
He's 5 foot 9, he's so devine.
So please don't take our lucas away
  vrijdag 11 januari 2008 @ 13:09:27 #242
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55948849
Lucas Biglia is geweldig, maar Ajax moet geen spelers scouten bij Anderlecht, de stap naar Ajax is dan veel te klein en ook grotere clubs dan Ajax zullen achter hem aan zitten.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 11 januari 2008 @ 13:10:17 #243
143949 Riro
A.F.C. AJAX
  vrijdag 11 januari 2008 @ 13:17:51 #244
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_55949080
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:55 schreef Longmen het volgende:

[..]

De beste speler die Heracles ooit gehad heeft

Hij staat niet voor niets in de belangstelling van PSV.
En als Ten Cate er niet had gezeten speelde Boakye gewoon in het eerste van Ajax nu.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_55949309
quote:
‘Ajax trekt aanbieding Maduro in’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 11 januari om 13:02

Hedwiges Maduro gaat definitief weg bij Ajax. De club heeft een eerdere aanbieding om zijn aflopende contract te verlengen ingetrokken, meldt Het Parool vrijdag.

Het besluit van de Amsterdammers is voor Maduro het signaal dat hij niet langer bij Ajax blijven. Het is volgens het dagblad niet duidelijk of de middenvelder met onmiddellijke ingang vertrekt of dat hij zijn contract tot het einde van het seizoen zal uitdienen.

Maduro kreeg van Ajax tot 19 december de tijd om te reageren op een aanbieding om zijn contract te verlengen, maar liet die deadline passeren. In eerste instantie had Ajax nog Maduro in de wachtkamer gezet. De middenvelder maakte na zijn stormachtige beginperiode in Amsterdam een mindere periode door en stond stil in zijn ontwikkeling.

Het contract van de 22-jarige Maduro loopt komende zomer ten einde en de twaalfvoudig international kan daardoor transfervrij overstappen naar een andere club. Volgens de regels van de wereldvoetbalbond FIFA mag hij vanaf 1 januari zelfs met elke willekeurige club om de tafel zitten.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_55949329
Dag Maduro, Nigel de Jong II
pi_55949421
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:53 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Feyenoord gaat alles winnen in januari.
En wat zijn wij toch arrogant met onze grote bek .
  vrijdag 11 januari 2008 @ 13:32:23 #248
52871 Blight
Supersized.
pi_55949512
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:25 schreef Noshiba het volgende:

[..]
Ik lig er niet wakker van. In potentie een zeer goede voetballer, maar als hij die ontwikkeling niet door wil zetten bij Ajax is dat zijn keuze. Ik denk niet dat hij veel verder zal komen dan een succesvolle periode bij een HSV of een Wigan Athetlic, maar zoals ik al zei: dat is zijn keuze.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  vrijdag 11 januari 2008 @ 13:36:57 #249
52871 Blight
Supersized.
pi_55949625
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:09 schreef M0NTANA het volgende:
Lucas Biglia is geweldig, maar Ajax moet geen spelers scouten bij Anderlecht, de stap naar Ajax is dan veel te klein en ook grotere clubs dan Ajax zullen achter hem aan zitten.
Als we kampioen worden niet. Biglia is naar Anderlecht gekomen om Champions League te spelen. Die campagne is met Anderlecht niet al te succesvol. Dat benadrukt trouwens ook maar weer dat het zó belangrijk is voor Ajax om dit jaar kampioen te worden. Met de resultaten van de afgelopen twee jaar in de voorrondes in het achterhoofd, denk ik dat er maar weinig spelers van het kaliber Biglia zijn die voor Ajax zouden kiezen als men zich nog moet plaatsen voor de miljoenendans.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55949691
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:17 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Hij staat niet voor niets in de belangstelling van PSV.
En als Ten Cate er niet had gezeten speelde Boakye gewoon in het eerste van Ajax nu.
We kunnen ook overdrijven.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_55949898
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:25 schreef Noshiba het volgende:

[..]
Tja als je na zolang nog niets laat horen. Of beweert dat je niet weet of je nog voor Ajax wilt voetballen snap ik het wel dat ze de aanbieding intrekken. Het is graag of niet imho...
pi_55949991
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:32 schreef Blight het volgende:

[..]

Ik lig er niet wakker van. In potentie een zeer goede voetballer, maar als hij die ontwikkeling niet door wil zetten bij Ajax is dat zijn keuze. Ik denk niet dat hij veel verder zal komen dan een succesvolle periode bij een HSV of een Wigan Athetlic, maar zoals ik al zei: dat is zijn keuze.
Het is er idd nooit echt uitgekomen.

Voor de top komt hij echt te kort, is ie veel te traag voor.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 11 januari 2008 @ 13:56:54 #253
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_55950107
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:39 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Mwah, hij was misschien niet overduidelijk de eerste keus geweest maar hij doet echt niet zoveel onder voor Ogararu.
Jawel, je keek.
pi_55950133
Dag Maduro. Dom kindje.

Succes bij Apollon Limassol.
pi_55950138
Gaat snel met die eigen jeugd zo.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:07:08 #256
139407 jorienvdherik
pi_55950341
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:57 schreef Nashje het volgende:
Dag Maduro. Dom kindje.

Succes bij Apollon Limassol.
Logisch van hem toch, ajax geeft hem geen vertrouwen, waarom zou die blijven dan
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:08:12 #257
52871 Blight
Supersized.
pi_55950368
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:07 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Logisch van hem toch, ajax geeft hem geen vertrouwen, waarom zou die blijven dan
Omdat hij nog lang niet uitgeleerd is bij Ajax, en zijn spel ook geen reden tot vertrouwen gaf. Een contract moet je verdienen, niet cadeau krijgen.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:09:34 #258
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55950402
quote:
Maduro vertrekt bij Ajax

Uitgegeven: 11 januari 2008 13:45
Laatst gewijzigd: 11 januari 2008 14:05

AMSTERDAM - Hedwiges Maduro vertrekt aan het einde van het seizoen bij Ajax. De 22-jarige middenvelder sluit zelfs niet uit dat hij deze maand nog bij een andere club aan de slag gaat.

Maduro ziet geen toekomst meer in Amsterdam omdat de leiding van Ajax een aanbieding voor een nieuw contract heeft ingetrokken.

Technisch directeur Martin van Geel nam dit besluit omdat de international in december nog niet kon zeggen of hij zijn aan het einde van het seizoen aflopende verbintenis wil verlengen.

Aanbieding

"Ik was er nog niet uit", stelt Maduro. "Ajax heeft vervolgens de aanbieding ingetrokken, dus ik heb weinig keus meer. Ik ga weg bij Ajax.

Dat doet pijn, want Ajax is en zal altijd mijn club blijven. Ik zal dan ook niet bij een andere Nederlandse club gaan voetballen. Ik vertrek naar het buitenland. Ik hoop dat het Spanje of Italië wordt."

Vertrouwen

Maduro twijfelde over zijn toekomst bij Ajax omdat hij niet het volle vertrouwen van de clubleiding genoot. "Helaas klopte mijn gevoel.

Een nieuwe trainer kan mij denk ik ook niet meer op andere gedachten brengen. Andere mensen bij Ajax zien het niet in mij zitten", verklaarde Maduro.

EK

De middenvelder sluit niet uit dat hij Ajax nog deze maand verlaat. "Het is voor mij belangrijk dat ik blijf voetballen. Ik wil met Oranje naar het EK.

Ik steek in een goede vorm en denk zelfs dat ik het beste half jaar uit mijn loopbaan achter de rug heb. Het liefst vertrek ik bij Ajax met de landstitel. Maar misschien wil de club deze maand nog een beetje geld aan mij verdienen. Ik weet het niet."

Koster

Trainer Adrie Koster houdt Maduro graag bij de groep. "Met de komst van Perez en Davids heb ik meer mogelijkheden op het middenveld", erkende de oefenmeester.

"Maar door schorsingen en blessures kan ik echt niet iedere week met Gabri, Perez en Davids spelen. We willen bij Ajax het liefst niemand laten gaan. Ook Maduro niet."
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55950422
Ik zie hem deze maand nog wel vertrekken.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:12:33 #260
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55950487
Triest hoor, dat je die aanbieding dan weer in trekt. Natuurlijk kan je niet op Maduro blijven wachten en had 'ie zelf de knoop wel door mogen hakken, maar waarom moet je dan de deur in hemelsnaam dicht rammen als hij dat zelf ook nog niet heeft gedaan?
pi_55950539
Arme Hedwiges gaat de slachtofferrol spelen maar vergeet even dat Ajax hem 2 jaar lang de handen boven zijn hoofd heeft gehouden terwijl hij als een natte krant aan het ballen was.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_55950753
Wat een kneus die maduro
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:22:40 #263
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55950775
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:14 schreef Pritt het volgende:
Arme Hedwiges gaat de slachtofferrol spelen maar vergeet even dat Ajax hem 2 jaar lang de handen boven zijn hoofd heeft gehouden terwijl hij als een natte krant aan het ballen was.
Is dat niet de taak van Ajax dan? Nu zal iedereen wel weer gaan vallen over die fouten in Dubai, maar behoudens dat speelt Maduro gewoon naar behoren het laatste half jaar en zou ik hem er graag bij houden.
pi_55950891
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:05 schreef Blight het volgende:

[..]

Ja, precies. Die Dzudszak (of hoe de vliegende neuk je dat ook spelt) schijnt een ontzettend talentvolle jongen te zijn, en PSV gaat er weer mee aan de haal.
Hoeveel zou hij beter zijn dan ons eigen jeugdtalent Siem de Jong?
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:28:49 #265
139407 jorienvdherik
pi_55950940
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:22 schreef twi het volgende:

[..]

Is dat niet de taak van Ajax dan? Nu zal iedereen wel weer gaan vallen over die fouten in Dubai, maar behoudens dat speelt Maduro gewoon naar behoren het laatste half jaar en zou ik hem er graag bij houden.
De trainer van Inter gaf hem een compliment, en vond hem zelfs de beste van ajax geloof ik
  Redactie Games vrijdag 11 januari 2008 @ 14:30:42 #266
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_55950981
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:22 schreef twi het volgende:

[..]

Maduro speelde afgelopen half jaar ook niet naar behoren. Veel te laag niveau wat hij liet zien. Hij moet op zijn positie veel meer brengen en voor het soort type speler dat AJAX daar zoekt is de beste jongen gewoon niet goed genoeg. Het kan best zo zijn dat dit in de toekomst wel zo is. Ik had een verhuur voor een jaar ook een betere optie gevonden. Want met Davids terug nu kan hij wel fluiten naar speeltijd de rest van het seizoen.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:32:55 #267
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_55951037
Ik zou Maduro graag behouden, maar dat gezeik over het niet willen aangeven of hij wilde blijven vond ik toch behoorlijk vervelend. Graag of niet. En dan zeggen dat Ajax jouw club is; lulkoek.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_55951167
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:28 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

De trainer van Inter gaf hem een compliment, en vond hem zelfs de beste van ajax geloof ik
Dan zien we hem binnenkort daar wel.
pi_55951211
Manchester United wilt Huntelaar deze winterstop graag overnemen. Bron website AD.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_55951220
Home weer open
pi_55951227
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Manchester United wilt Huntelaar deze winterstop graag overnemen. Bron website AD.
Was al bekend Gaan vandaag serieus bod uitbrengen..

Laat ze maar.. Klaas-Jan gaat toch niet weg
pi_55951249
quote:

[..]

Tuurlijk gaf ie een compliment. Beide doelpunten waren fouten van Maduro.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:41:04 #273
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55951269
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:30 schreef Fathom het volgende:

[..]

Maduro speelde afgelopen half jaar ook niet naar behoren. Veel te laag niveau wat hij liet zien. Hij moet op zijn positie veel meer brengen en voor het soort type speler dat AJAX daar zoekt is de beste jongen gewoon niet goed genoeg. Het kan best zo zijn dat dit in de toekomst wel zo is. Ik had een verhuur voor een jaar ook een betere optie gevonden. Want met Davids terug nu kan hij wel fluiten naar speeltijd de rest van het seizoen.
Wat een ontzettende onzin zeg. Wat verwacht jij dan van Maduro? Dat hij niveautje Davids is en Edgar even uit de basis speelt? Maduro speelde gewoon voldoende. Geen opvallende fouten, was in een aantal wedstrijden zelfs een van de beteren op het veld en was grotendeels over zijn lange dip heen. Normaal gesproken 3e in de pikorde na Davids en Gabri en dus een uitstekende speler voor de breedte. Die twee zijn namelijk nogal vaak geschorst of om andere redenen afwezig.

Iedereen zit hier te janken over wanbeleid. Dan is er een keer echt sprake van groot wanbeleid door de deur definitief dicht te gooien richting een eigen jeugdspeler, en dan vindt iedereen het prima en moet de speler niet zo janken. Ik kan er echt niet bij.

Maduro is geen wonderspeler, maar gewoon een speler die Ajax erg goed kan gebruiken. Maargoed, laten we vooral verder gaan met Delorge en Schilder als alternatieven. Of beter nog, KOPUH KOPUH KOPUH! Want daar zijn we al zo goed in hier bij Ajax.
pi_55951277
Ajax houdt natuurlijk Huntelaar minimaal tot de zomer, dan zal hij ongetwijfeld weg zijn.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:45:41 #275
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55951379
quote:

[..]

Logisch, beide Internazionale-doelpunten kwamen voort uit fouten van Hedwiges Maduso.

Maar goed, blijft kut dat ze Maduro geen vertrouwen gaven vorig seizoen en jongens als Nicolae Mitea en Edgar Manuchayran beide nog langlopende contracten hebben, maar nooit spelen.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:47:40 #276
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_55951430
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:39 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Denk dat Boakye niet veel verschilt met Ogararu qua niveau. Misschien is Ogararu wat slimmer qua positionering, maar Boakye heeft kracht en zeker veel meer techniek dan Ogararu.
Maar goed, gepasseerd station. Gewoon voor 2.5 miljoen een nieuwe halen Of waarschijnlijk iets meer als het via een arbitragezaak moet.
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:48:09 #277
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_55951444
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:45 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Logisch, beide Internazionale-doelpunten kwamen voort uit fouten van Hedwiges Maduso.

Maar goed, blijft kut dat ze Maduro geen vertrouwen gaven vorig seizoen en jongens als Nicolae Mitea en Edgar Manuchayran beide nog langlopende contracten hebben, maar nooit spelen.
En Schilder.
29.10 Novastar HMH
pi_55951501
Sjonge jonge, ik herinner me het nog als de dag van gisteren dat Huntelaar van Heerenveen overkwam, en nu is hij dus al weer binnen een half jaar weg
pi_55951502
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:47 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Denk dat Boakye niet veel verschilt met Ogararu qua niveau. Misschien is Ogararu wat slimmer qua positionering, maar Boakye heeft kracht en zeker veel meer techniek dan Ogararu.
Maar goed, gepasseerd station. Gewoon voor 2.5 miljoen een nieuwe halen Of waarschijnlijk iets meer als het via een arbitragezaak moet.
En dan maar afwachten of de nieuwe trainer ook iets aan Silva heeft...
pi_55951552
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:50 schreef Saekerhett het volgende:
Sjonge jonge, ik herinner me het nog als de dag van gisteren dat Huntelaar van Heerenveen overkwam, en nu is hij dus al weer binnen een half jaar weg
Tja, zo gaat dat eenmaal. Maar hij heeft ons wel het nodige gebracht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')