Mja, dat zal Suarez eerst ook wel gezegd hebben. In een vervolgbericht zegt Silva tegen Sportweek weer dat Ajax, Feyenoord of Fiorentina niet uitmaakt...quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar geen arbitrage gelukkig zoals nu.nl meldde.
Ik zie hem, als hij toch weg wil, liever naar Fiorentina vertrekken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:56 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mja, dat zal Suarez eerst ook wel gezegd hebben. In een vervolgbericht zegt Silva tegen Sportweek weer dat Ajax, Feyenoord of Fiorentina niet uitmaakt...
Wat zjroentje zegt, is dat Suarez na een half jaar vol minder succesvolle invalbeurten (en bovendien schwalbes) als miskoop zal worden bestempeld, weggehoond zal worden door het publiek en doodongelukkig helemaal niet meer vrijuit zal durven spelen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:36 schreef venomsnake het volgende:
Mja, neem nu een Suarez. geloof je nu werkelijk dat hij het bij Ajax minder had gedaan als hij niet eerst een jaar bij Groningen had gespeeld? Ik geloof daar geen hout van.
Als Ajax hem zelf uit Uruguay had gehaald en eerst een half jaartje invalbeurten had gegeven en wedstrijden bij de beloften had laten spelen had ie het denk ik niets minder gedaan dan nu.
Die schwalbes maakt ie nog steeds, leert ie toch nooit af.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:07 schreef twi het volgende:
[..]
Wat zjroentje zegt, is dat Suarez na een half jaar vol minder succesvolle invalbeurten (en bovendien schwalbes) als miskoop zal worden bestempeld, weggehoond zal worden door het publiek en doodongelukkig helemaal niet meer vrijuit zal durven spelen.
Iets waar een deel van het publiek toch een grote hekel heeft. Nu heeft 'ie echter het krediet van kunstjes bij Groningen gehad, waardoor iedereen wist dat 'ie ook leuke dingen kon laten zien.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:14 schreef venomsnake het volgende:
Die schwalbes maakt ie nog steeds, leert ie toch nooit af.![]()
Och, ik herinner me nog een speler die nu als een van de besten ter wereld wordt gezien, die in Amsterdam na een half jaar als pure miskoop werd beschouwd. Wat zeg ik? Toen hij de winnende maakte in de beker verzuchtten veel mensen dat hij toch nog iets van z'n centen had opgebracht. Ibrahimovic heette 'ie, geloof ik.quote:Maar dan ga je er dus vanuit dat Suarez alleen maar minder succesvolle invalbeurten maakt.
Kan.quote:Je kan het natuurlijk ook positief bekijken, meneer maakt geweldige invalbeurten en het publiek roept bij de eerstvolgende wedstrijd al zijn naam als hij begint warm te lopen.![]()
Even het belangrijkste dikgedrukt. Groningen ja. Wanneer Ajax komt, worden er al snel dollartekens gespot in de ogen van veel mensen. Dan betaal je al snel een paar miljoen meer.quote:Bovendien, zo groot is het risico niet. Suarez heeft Groningen 1 miljoen gekost.
Tsja, zolang hij mag blijven doen wat hij niet doet, en men niet zo loopt te zeiken dat hij de bal niet afspeelt, heeft 'ie die kwaliteit. Ik ben bang dat wanneer men op dat afspelen blijft zeiken, dat het snel de afgrond in gaat met het spel van Luis. Nog even voor de duidelijkheid dus de speler die samen met Makaay de meeste assists heeft.quote:Maar goed, Suarez heeft zoveel kwaliteit, die had het ook wel direct bij Ajax gemaakt. Daar ben ik van overtuigd,
quote:Bruno Silva: "Ajax, Feyenoord of Fiorentina maakt mij niet uit"
Bruno Silva wil weg bij FC Groningen. "Ik ben 27 jaar, ik wil nu hogerop," aldus de rechtsback van Groningen, die in de belangstelling staat van Ajax, Feyenoord en Fiorentina.
"Eerst moet FC Groningen eruit komen met een club. Het maakt mij niet uit of het dan met Feyenoord, Ajax of Fiorentina is, als ik maar hogerop kan," aldus Bruno Silva tegen Sportweek.
De verdediger sprak inmiddels reeds met zijn voormalige ploeggenoot Luis Suarez. "Luis hoopt alleen maar dat ik de stap kan maken zodat ik weer gelukkig ben. Het zou leuk zijn als we straks weer samen spelen."
Nee, je moet op de plek blijven staan die op je kaart staat.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:39 schreef DJ90 het volgende:
Zo, op het nippertje nog even kaarten binnen in 409.
Wel beperkt zicht, maar het is toch geen probleem om ergens anders te gaan staan daar?
Zoalng het niet voor iemand anders is niet denk ik.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:39 schreef DJ90 het volgende:
Zo, op het nippertje nog even kaarten binnen in 409.
Wel beperkt zicht, maar het is toch geen probleem om ergens anders te gaan staan daar?
Hooguit 1x per jaar met hun helicopter.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, je moet op de plek blijven staan die op je kaart staat.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:48 schreef Fathom het volgende:
[..]
Hooguit 1x per jaar met hun helicopter.
was nog genoeg plaats in 416 ..quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik twijfel nog of ik ga zondag, kijk morgen wel of ik nog een kaart kan halen...
Dat dacht ik al, ik zie morgen welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |