abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 22:03:00 #1
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_208676
Het ging weer door merg en been vanavond. Een afatisch "hoe is het met je gesprek" tussen Bart en Bianca.
"Beetje beter in je vel" is al heel erg, maar het, zonder van zijn boek op te kijken uitgesproken "Absoluut" deed mij ineenkrimpen. Je hoort het wel in de tram.
"Helemaal Top?"
"Ja, absoluut stoer weekeinde gedownload"
"Echt wel dat ik ook een wreed weekeinde had" enz enz..
Wat een vreselijk leuke dingen gebeuren er weer rond de weekopdracht. Adembenemend! Wat worden de grenzen verlegd en wat gaat men de confrontatie met zichzelf aan, (Nieuwe single van "Van Dik Hout"" Het is geaccepteerd als je de strijd met jezelf voert")
"Mam, mam, we hebben gecircust en toen was ik de beste en toen gingen we ook op een touw lopen en toen zeien ze allemaal dat ik de beste was, ook met de bal en we hebben gezongen, net als echte popsterren en ik weet alle postcodes van het district Oude Bommert uit mij hoofd, hoor maar…
" Mauriesje, mauriesje, heb jij tante Hummie al gedag gezegd"
Circus! Kan het erger? Folklore. Mensen hebben er niets meer mee. Ja, af en toe een kameel in brand steken, of een clown molesteren, dat heeft nog wel wat, maar wie loopt er nog warm voor dit Billy Smart gevoel? Circus is met Kerst, bij je oma, 4 uur naar al weer dezelfde lulverhalen van die geinige oom moeten luisteren totadat om 4 uur des middags eindelijk dat koelere-circus kwam. Circus in Nederland is drie uur lang kijken naar 5 mensen die én de kassa doen, én de openingstune spelen, én de pauzehapjes verzorgen en daar tussendoor nog iets met balanceren op elkaars schouders doen. "Dames en heren, de familie Kalbartjitsch wenst u een prettige thuisreis, tot volgend jaar!"
Gek word ik er van. Inspirerender weekopdrachten graag!!
Uit voorzichtig gekweekt wild vlees bijvoorbeeld een nieuwe bewoner klonen, zoiets. Of terug naar de verhaalcultuur. Iedere avond moet één bewoner aan de anderen een verhaal van 3 uur vertellen. Live registratie van de verhalen van Mona en Ruud worden beter bekeken dan de landing op de maan. Ruud schiet in een woest verhaal alle kanten op en stipt terloops de opkomst en ondergang van de Bronscultuur in Oude Schapega aan, legt specifiek aan Bart uit waar de hele marineer-cultuur vandaan komt en dat je de lekkerste saté maakt van gekookte spiesbokmaag, het mannetje dan, totdat Bart hem in de rede valt en zegt dat hij Marinier is geweest.
Öh, marinier, joh!"
Ik zag vanavond voor het eerst iets ongehoords gebeuren: Ruud wist niet waar de koksmuts vandaan komt. Als er behoefte aan is zal ik morgen, als medium van Ruud , vertellen hoe het zit. Mailt u mij maar, dan maak ik alles klaar voor een seance.
Ik vond het ook erg goed dat Ruud, met zijn broek nog in zijn hand, de masturbeer-stand naar Willem riep. Geen valse schaamte. Gewoon keihard 36-36 door dat huis tetteren. Het waargenomen muizengeknars is in het echt waarschijnlijk het verwaaien van het eiwitrijke, in een hoek geplengde en inmiddels opgedroogde zaad. Meegevoerd op de wind zullen deze Big Brotherzoiden uiteindelijk neerslaan in Noord-Oost Algerije waar toeristen over 25 jaar in een bergmassief opeens geconfronteerd worden met een stam inheemsen die slechts door het woord "Potverdikke" op honderden verschillende manieren uit te spreken met elkaar communiceren. Men houdt er kippen.
Kan er ook een eind worden gemaakt aan dat Hobbyhoek gedoe. Ik wil geen mensen zien met van papier gefabriekte koksmutsjes, toga's etc. Soms is het net alsof je 4 ereleden van de Libelle en 4 van het populair wetenschappelijk weekblad KijK in een kamer hebt zitten. In dit nummer: Gepocheerde Vis, wat komt er bij
kijken? Verras je familie met een koksmuts!!! Volgende week legt Karin uit hoe je met heel beperkte middelen toch al heel snel een leuk zuigvoetbalspel kan maken.
Mijn gebed van gisteren, een gebroken bekken, is niet verhoord, maar een mooie smak was het wel, op dat koord. Mona doet zelf ook een beetje aan profetieën, want zonder te weten dat zij binnen 2 dagen een zwartgeblakerd van koudvuur kloppend bovenbeen heeft voorspelde zij in een lied: "No new years day". Griezelig gewoon, maar ik geloof er in. Ik vermoed dat Bianca als eerste zal komen met een kruidenpapje, of een genezend brood op de wond. Je ziet het morgen in…..
Nu stop ik. Ga de boel posten. Morgen meer.

Groeten, Nico

pi_208677
Morgen meer?! I'll be waiting!
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_208678
Zo,ik wil de eerste zijn !!
Wederom prachtig.Ik verhuig me al op de volgende maanden !
Te gek Nico
Van alles is weer waardeloos

dinsdag 26 oktober 1999 @ 22:19:00 #4
215 misterDre
Paint it black!
pi_208679
Ik vind het iedere dag weer een Kunststukje!
pi_208680
toch te laat
En ja ik weet 't "verhuig"
Van alles is weer waardeloos

pi_208681
Woorden schieten weer tekort!
Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_208682
Gatver! En dat is een compliment!
Je Fan
a very rare snighbone

pi_208683
Nou me eerste post hier, en ja die kan eigenlijk maar voor een persoon zijn, Nico natuurlijk. Er is maar een woord voor jou bijdragen en dat is fantastische.
pi_208684
Hij is weer o.k.
pi_208685
je bent zo langzamerhand op mn werk al een groter begrip dan BB
mooi he, alles
pi_208686
Ook leuk dat Mona "You'll Never Walk Alone" zong voordat ze van het koordje viel! Ze zal inderdaad een tijdje niet alleen kunnen lopen!

Verder helemaal top weer, die Nico!

dinsdag 26 oktober 1999 @ 22:46:00 #12
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_208687
Doet u mij maar de hele emmel.......
Wat was je homepage ook alweer, hier ga ik eens even rustig voor zitten !

Compliments

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 23:15:00 #13
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_208688
is http://listen.to/nicodijkshoorn

quote:
op 10-26-1999 om 10:46 PM schreef buzzer het volgende:
Doet u mij maar de hele emmel.......
Wat was je homepage ook alweer, hier ga ik eens even rustig voor zitten !

Compliments

dinsdag 26 oktober 1999 @ 23:20:00 #14
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_208689
Nou nou, niets negatiefs over dikke dames, touwvoetbal en clownschieten hoor! En aan handwerken op school heb ik nog steeds muffe handgepunnikte zaagsel-achtige associaties, maar het touwlopen en de kokmutsen vond ik toch tof hoor (yeah, call me sentimental).
Ik betrapte me zelfs op de gedachte dat ik wel eens zou willen weten hoe Karin toch die mutsen in elkaar draaide. Niet vergeten: ze is moeder, en als die niet creatief zijn dan worden ze omvergeblast door hun Nintendo-kids (of loop ik al achter?), dus hulde!
Dat touw maakt me wel bezorgd hoor, het is duidelijk een poging van VOO om zoveel mogelijk ongemak te bezorgen door tenminste een paar beenbreuken en polsamputaties, waar tot nu toe alleen dappere Mona het slachtoffer van is. Het is natuurlijk bedoeld voor Bianca, dat snappen we allemaal, maar die stond te pruilen op het ene eilandje en weigerde om er vanaf te komen, want haar knie deed pijn (dat is nou juist de bedoeling!). Arme Mona. Na haar getoonde zangkwaliteiten van vanavond en haar dappere getouwklim is ze toch een plaastje gestegen. Want zeg nou zelf: Een hele toon ernaast zingen is toch wel een prestatie! En Ruud maar diplomatiek proberen te kijken. Hij had beter kunnen zeggen: "zullen we even lekker knuffelen?"
Groowwwl!

pi_208690
quote:
op 10-26-1999 om 10:03 PM schreef doordevil het volgende:

Het waargenomen muizengeknars is in het echt waarschijnlijk het verwaaien van het eiwitrijke, in een hoek geplengde en inmiddels opgedroogde zaad. Meegevoerd op de wind zullen deze Big Brotherzoiden uiteindelijk neerslaan in Noord-Oost Algerije waar toeristen over 25 jaar in een bergmassief opeens geconfronteerd worden met een stam inheemsen die slechts door het woord "Potverdikke" op honderden verschillende manieren uit te spreken met elkaar communiceren. Men houdt er kippen.

AUW MN BUIK!!!!!!!

Nicmeester,

Ik heb niet zoveel tijd meer om het FokForum te volgen. Maar jou stukjes dwingen mij toch nog elke dag een kijkje te nemen.

GA ZO DOOOOOOORRRRRRRR!!!!!!

We gaan beginnen, met het verzetten van je zinnen...

Willem: 'Nou, Trut!'

pi_208691
Geef mij 1 procent van je talent
"Don't drink water, fish fuck in it"
pi_208692
Wederom geweldig!!!!!!Wij willen meer
Moet toch weer naar boven.

Maar, ik zeg maar zo

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

woensdag 27 oktober 1999 @ 13:17:00 #18
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_208693
Nico........Houwuh zo !!!
Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
  woensdag 27 oktober 1999 @ 13:35:00 #19
1121 G.J.J.
hoe ouwer, hoe infantieler
pi_208694
ik heb een vraagje

is nico een mens ?

ik dank u

"Buck dich, befehl ich dir, wende dein Antlitz ab von mir, dein Gesicht ist mir egal, buck dich, noch einmal"
  woensdag 27 oktober 1999 @ 13:47:00 #20
1133 Doorsneu Opdroef
Kind van de gePeperde rekening
pi_208695
Beter!!!!!!!!!!! (en raak)
Doordevil voor prezzident

...got so distracted he forgot to fall, so he didn't...

pi_208696
Ook ik ben een doordevil liefhebber,vraag me alleen af of nico af en toe niet misselijk wordt van al die veren in zijn reet. Kan toch niet zo zijn dat iedereen zijn stukjes geweldig vindt.
  woensdag 27 oktober 1999 @ 14:00:00 #22
976 John S.
Oud, maar fit
pi_208697
jo2lijn : ik denk dat mensen die het niet waarderen niet de moeite nemen te reageren...ik denk trouwens ook niet dat doordevil allereakties doorleest..
Komt tijd, komt hoofdpijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')