abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55917665
Goed, mij lijkt een baantje als studentchauffeur toch wel chill voor naast mn werk dat wel fatsoenlijk betaalt, dus ik solliciteren bij Easyway. Spreken ze een week later je voicemail in of je hun even terug wil bellen daarvoor. Nou, om half 5 smiddags nemen ze de telefoon dus al niet meer op, en nu zit ik vandaag al 1,5 uur lang elke 5 min die gasten te bellen, maar ze vertikken het gewoon om de telefoon op te nemen he Ik begin me toch wel sterk af te vragen of dit wel een bedrijf is waar ik voor wil werken Wat een ballentent man

Samenvatting: Bedrijven die je voicemail inspreken en je vervolgens gerust dagenlang voor lul laten bellen
pi_55917689
Ze zijn zelf chauffeurtje aan het spelen
pi_55917751
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:36 schreef jslavenburg het volgende:
Ze zijn zelf chauffeurtje aan het spelen
dat dacht ik ook, zullen wel een paar ongeregelde studenten zijn die zo hun geld verdienen, maar als je bij medewerkers kijkt, is er toch wel een team van "echte" mensen werkzaam.
pi_55917913
Spreek je toch wat op hun voicemail in?
pi_55917918
en dan niet snappen dat ze misschien hier ook wel meelezen en dan 1+1 samenvoegen en dan snap jij wel dat je daar niet werkt
pi_55917945
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:39 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

dat dacht ik ook, zullen wel een paar ongeregelde studenten zijn die zo hun geld verdienen, maar als je bij medewerkers kijkt, is er toch wel een team van "echte" mensen werkzaam.
Ik denk dat " Miranda Schouteten, Bram Notier, Ad van Aert en Bernard Vermunt " op vakantie zijn , of betere dingen te doen hebben onder werktijd
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  donderdag 10 januari 2008 @ 11:02:00 #7
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_55918223
Check je PM
pi_55918714
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 11:02 schreef Yozzz het volgende:
Check je PM
wtf!
  donderdag 10 januari 2008 @ 11:28:15 #9
27699 Ravage
thinking about you
pi_55918770
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
en dan niet snappen dat ze misschien hier ook wel meelezen en dan 1+1 samenvoegen en dan snap jij wel dat je daar niet werkt
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 11:02 schreef Yozzz het volgende:
Check je PM
Het zal toch niet ....
Mag TS nog wel bij jullie komen werken?
i'm not living, i'm just killing time
  donderdag 10 januari 2008 @ 11:33:18 #10
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_55918888
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 11:28 schreef Ravage het volgende:

[..]

[..]

Het zal toch niet ....
Mag TS nog wel bij jullie komen werken?
Medewerker in eenzelfde functie als TS wil gaan vervullen (= privé/directiechauffeur). Een beetje hulp van je al-dan-niet toekomstige collega's kan geen kwaad, lijkt me zo
pi_55919583
LOL
pi_55922797
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 11:33 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Medewerker in eenzelfde functie als TS wil gaan vervullen (= privé/directiechauffeur). Een beetje hulp van je al-dan-niet toekomstige collega's kan geen kwaad, lijkt me zo
idd

Ik ga ze zo nog maar een keer bellen.. Ik krijg trouwens geen voicemail? Gisteravond wel, na 3x ofzow kreeg ik bandje, maar nu laat ik hem lang doorbellen en gebeurd er niks..
pi_55923075
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
Er is vast nog wel iemand die ze moest bellen vandaag
  donderdag 10 januari 2008 @ 16:46:36 #14
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_55927280
En het probleem is opgelost
pi_55932506
idd, een van de weinige bedrijven waar email wonderen verricht
  donderdag 10 januari 2008 @ 20:03:37 #16
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_55932565
Ik heb twee jaar geleden als studentchauffeur bij EasyWay gewerkt. Het verdiende heel weinig, maar heb wel lol gehad met al die dure auto's

Ohja, je moet geen hekel aan lopen hebben.

Overigens is de sfeer daar op kantoor wel relaxed. Over de rijtest doen ze heel gewichtig, maar dat stelt in de praktijk geen fluit voor.
  donderdag 10 januari 2008 @ 21:08:48 #17
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_55934284
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 20:03 schreef Schlumberger het volgende:
Ik heb twee jaar geleden als studentchauffeur bij EasyWay gewerkt. Het verdiende heel weinig, maar heb wel lol gehad met al die dure auto's

Overigens is de sfeer daar op kantoor wel relaxed. Over de rijtest doen ze heel gewichtig, maar dat stelt in de praktijk geen fluit voor.
True, 100% eens.

Laatst een mooie Audi A6 3.2 Tdi gereden, heerlijk
pi_55934478
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 20:03 schreef Schlumberger het volgende:
Daar doen we het dan ook voor
quote:
??? Dat heb ik eigenlijk wel
quote:
idd, die vrouw die mij belde klonk ook vet aardig Was nog best een leuk gesprek
pi_55934581
Whehe, nooit gedacht dat een KLB topic ooit enig nut zou hebben.

Toch wel blijkbaar.
  donderdag 10 januari 2008 @ 21:28:04 #20
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_55934899
Ja, als je de goede mensen vindt!
  zaterdag 12 januari 2008 @ 00:35:39 #21
152583 Schlumberger
pi_55964589
Over het lopen:

Zoals je weet komt het erop neer dat je van hot naar her reist met het OV. Op zich niets mis mee, want in de trein en bus kan je een beetje ontspannen en wat lezen. Het grootste probleem is echter dat het OV niet overal in Nederland even gemakkelijk komt.

Met de regelmaat van de klok vond ik mijzelf bijvoorbeeld op afgelegen industrieterreinen in vage uithoeken van de provincie. Plaatsen waar bijvoorbeeld maar één keer in het uur een bus stopt. Je baalt dan behoorlijk als je bus net vijf minuten geleden langs die ene bushalte is gekomen. Omdat ik niet altijd zin had om een uur te wachten, ben ik soms maar gewoon gaan lopen naar het station, of naar een wat bevolkter gebied waar andere bussen rijden. Ik kan me herinneren dat ik bij één van mijn laatste opdrachten een dik half uur door Den Bosch liep zodat ik nog enigszins op tijd bij het station was

Als ik het werk nog eens zou doen, zou ik bij elke klant vriendelijk vragen of ik misschien een lift naar het station kon krijgen. Af en toe kreeg ik er wel eens eentje (vooral als je een beetje zielig vraagt waar de dichtsbijzijnde bushalte is ), maar over het algemeen was ik een beetje te bescheiden om erom te vragen.

Internet op je mobiele telefoon is ook ontzettend handig trouwens. www.9292ov.nl

Ohja, nog een laatste tip: Check elke auto tot in detail op eventuele schade, voor je ermee gaat rijden. Geloof me, je wil geen claim aan je broek hebben omdat je een krasje of koffievlek gemaakt zou hebben...
  zaterdag 12 januari 2008 @ 00:36:59 #22
152583 Schlumberger
pi_55964611
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 21:08 schreef Yozzz het volgende:

[..]

True, 100% eens.

Laatst een mooie Audi A6 3.2 Tdi gereden, heerlijk
Verdorie, ik moest het doen met een A6 3.0

(wel de hele nacht bij mij voor de deur gehad wegens extreme weersomstandigheden )
  zaterdag 12 januari 2008 @ 10:32:38 #23
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_55968428
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 00:36 schreef Schlumberger het volgende:

[..]

Verdorie, ik moest het doen met een A6 3.0

(wel de hele nacht bij mij voor de deur gehad wegens extreme weersomstandigheden )
Ik had een race-stuurtje erin En géén automaat, wat écht 100x beter is
pi_55969353
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 00:35 schreef Schlumberger het volgende:
Over het lopen:

Zoals je weet komt het erop neer dat je van hot naar her reist met het OV. Op zich niets mis mee, want in de trein en bus kan je een beetje ontspannen en wat lezen. Het grootste probleem is echter dat het OV niet overal in Nederland even gemakkelijk komt.

Met de regelmaat van de klok vond ik mijzelf bijvoorbeeld op afgelegen industrieterreinen in vage uithoeken van de provincie. Plaatsen waar bijvoorbeeld maar één keer in het uur een bus stopt. Je baalt dan behoorlijk als je bus net vijf minuten geleden langs die ene bushalte is gekomen. Omdat ik niet altijd zin had om een uur te wachten, ben ik soms maar gewoon gaan lopen naar het station, of naar een wat bevolkter gebied waar andere bussen rijden. Ik kan me herinneren dat ik bij één van mijn laatste opdrachten een dik half uur door Den Bosch liep zodat ik nog enigszins op tijd bij het station was

Als ik het werk nog eens zou doen, zou ik bij elke klant vriendelijk vragen of ik misschien een lift naar het station kon krijgen. Af en toe kreeg ik er wel eens eentje (vooral als je een beetje zielig vraagt waar de dichtsbijzijnde bushalte is ), maar over het algemeen was ik een beetje te bescheiden om erom te vragen.

Internet op je mobiele telefoon is ook ontzettend handig trouwens. www.9292ov.nl

Ohja, nog een laatste tip: Check elke auto tot in detail op eventuele schade, voor je ermee gaat rijden. Geloof me, je wil geen claim aan je broek hebben omdat je een krasje of koffievlek gemaakt zou hebben...
hmm, tja.. 'tis ff afwachten hoe het gaat zijn allemaal mss kan ik een hoop met de auto doen ipv ov, of mss valt dat tegen
  zaterdag 12 januari 2008 @ 12:59:01 #25
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_55971015
Word koerier. Goederen zeiken niet, in tegenstelling tot verwende bankdirecteurtjes .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')