abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55913831
Ik hoop per 1 Februari een nieuw huisje te betrekken (samen met een voor er mensen grappig gaan doen vriend van mij).

Ik krijg daar een kamer van 3x5 meter, maar ik ben niet zo'n held met indelen. Mbv de ikea generator kwam ik op dit

Bed is 1m80x2m20 (ben 2 meter dus dat is wel fijn). Die grote tafel moet een bank voorstellen, maar er zitten geen banken in die ikea tool dus daar heb ik voor het idee maar een tafel neergezet.

Iemand misschien betere ideeen of wat input?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_55914044
Waarom heb je geen grote kleding kast? Of doe je nooit bepaalde kleding stukken op kledinghangers hangen?

En je kan ook mischien iets meer met de boekenplanken van de ikea werken, kun je gebruiken als extra opberg ruimte met wat dozen. Maar ook gewoon voor de kamer iets gezelliger te maken door er bijvoorbeeld een leuk plantje of wat kaarsen op te zetten. En je krijgt ook bij de ikea van die kleine kastjes die je bijvoorbeeld aan de muur kunt bevestigen en als nachtkastje kan gebruiken.

Gefeliciteerd met je nieuwe kamer iig!!
Het is een gekkenhuis, wat zeg ik ziekenhuis
ik leg het uit, zeg het zelfs in gebrekkig Duits
"es ist ein Krankenhaus"
pi_55914125
Nou het is niet echt een leefruimte. Dat moet ik er wel bijzeggen. We zijn vrienden en we hebben een woonkamer als leefruimte. Die kamer is om in te slapen en me terug te trekken als ik alleen wil zijn (dat is iets dat ik wel belangrijk vind). Dus het gaat er meer om dat het qua indeling goed is. De aankleding komt wel.

Kledingkast is ook een optie idd. Wel een stuk duurder...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_55916500
Ik zou de ruimte boven je bed goed gaan gebruiken. Daar kunnen nogal wat kastjes danwel planken boven. Of andersom: Mijn neef heeft een kamer thuis waarbij zijn bed op een verhoging van ongeveer een meter staat, op een soort verhoogde vloer. Daaronder is er dus veel kastruimte te maken en plek voor dingen die je niet zo vaak nodig hebt maar wel bij de hand moeten zijn.
Het lijkt iets op zoiets
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_55936885
Ik zou een goede kwaliteit bedbank nemen. Die heb je ook voor permanent gebruik compleet met lattenbodem en heel de flikkerse bende. Scheelt je een hoop permanent in gebruik zijnde ruimte. Kan je op de plaats waar je nu je bank in gedachte had die bedbank zetten die je 90% van de tijd gewoon uitgeklapt laat staan. Klein tafeltje die niet te zwaar is erbij die je, als je hem als bank gebruikt, tussen je bank en t.v. zet. Kan je op de plaats waar je nu je bed wilde zetten een grote kast en evt. een bureau kwijt. (Jaren op zo'n bedbank geslapen zonder enige problemen, heb hem nog steeds trouwens als logeerbed)
Grab it... box it... tape it... shove it up your ass...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')