Toch drinken alle Poolse klanten bij ons in de zaak Esbjaerg en dat is van Boomsma. Opvallend, vond ik.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Neem maar eens een Nederlandse Wodka en een Russische Vodka, dan merk je het verschil wel.
Is dat goedkoop? Ik ken het niet, dus vandaar. Polen zou ik eerder Poolse Wodka dan Russische Vodka zien drinken denk ik.quote:Op woensdag 19 november 2008 01:16 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Toch drinken alle Poolse klanten bij ons in de zaak Esbjaerg en dat is van Boomsma. Opvallend, vond ik.
Yup. Is redelijk te doen. Beter dan die standaard Smirnoff troep.quote:Op woensdag 19 november 2008 01:25 schreef Maeghan het volgende:
E12,39 per liter. Het is echter ook niet de goedkoopste. Verder drinken ze ook wel Absolut, dat is Zweeds geloof ik.
Als je iets lekkers wilt proeven, moet je Imperia drinken van Russkij Standart. Peperduur, maari k zweer er bij. Russkij Standart Premium is nog redelijk geprijst en in principe ook al aan te raden. Veel beter dan Absolut.quote:Op woensdag 19 november 2008 01:32 schreef Maeghan het volgende:
Moah, ik vind Absolut ook niet denderend. Nee, het is niet zo vies als Smirnoff, maar nog steeds behoorlijk vies. Alleen Absolut Citron vind ik lekker, waarschijnlijk omdat het zure van de citroen het scherpe van de Absolut verbergt.
Mjah, ik heb nog genoeg Stolichnaya staan voor een jaar of vier, dus ik sla nog even overquote:Op woensdag 19 november 2008 01:46 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Als je iets lekkers wilt proeven, moet je Imperia drinken van Russkij Standart. Peperduur, maari k zweer er bij. Russkij Standart Premium is nog redelijk geprijst en in principe ook al aan te raden. Veel beter dan Absolut.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |