abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55904871

Ik heb een paar all stars van iemand overgekocht alleen ik twijfel of ze wel echt zijn...zo staat er aan de binnenkant o.a. made in Taiwan terwijl in mijn overige all stars (van America Today) made in China staat. Daarnaast rubberen deel van de zool iets hoger dan de andere die ik heb en zit er bovenaan bij mijn enkel een ringetje, wat de anderen ook niet hebben. Maar de anderen zijn al wat ouder dus misschien dat het nieuw is. Of ben ik gewoon opgelicht?

Zijn er misschien dingen waaraan je kan zien dat ze echt of juist nep zijn?

Alvast bedankt

[ Bericht 0% gewijzigd door Trusten op 09-01-2008 19:33:41 ]
pi_55904899
ALs je over 2,5 week wanneer het regent natte sokken krijgt, waren ze nep.
pi_55905087
als je niet te veel hebt betaald zou het in principe weinig kwaad moeten kunnen...
of ze nou echt of nep zijn.
heb meerdere paren allstars, 1 paar is nep gekocht in vietnam, maar de kwaiteit was precies gelijk aan de echte versies....
zijn wel allemaal made in China (de neppe staat er nog bij: fabrique en Vietnam)
pi_55905120
goed naar het logo zelf kijken (die aan de binnenkant bij de enkel)
als ze nep zijn zit daar vaak een redelijk grove fout in
Gewoon, omdat het kan.
  woensdag 9 januari 2008 @ 19:36:33 #5
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_55905169
Je bent sowieso genept door veels te veel te betalen voor Allstars.

Toen k nog een koter van 14 was kostten Allstars al iets van 100 gulden, terwil ik mijn 'allstars' bij de Zeeman had gehaald voor 6 gulden ofzo. En behalve het stukje Chuck Tailor was er nauwelijks verschil te zien.
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_55905184
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:33 schreef sombogywogy het volgende:
als je niet te veel hebt betaald zou het in principe weinig kwaad moeten kunnen...
of ze nou echt of nep zijn.
heb meerdere paren allstars, 1 paar is nep gekocht in vietnam, maar de kwaiteit was precies gelijk aan de echte versies....
zijn wel allemaal made in China (de neppe staat er nog bij: fabrique en Vietnam)
Ik werk zelf bij Scapino op zaterdag en ik ben er heel lang van overtuigd geweest dat er geen verschil zat tussen die van ons van 9,95 en de Converse All Stars aangezien ze van hetzelfde materiaal zijn gemaakt (voornamelijk rubber en canvas) maar inmiddels weet ik wel dat er echt een boel verschil zit tussen echt en 'nep'. Ik hoop dan ook dat ik van deze net zo lang plezier heb als van de rest
pi_55905209
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:34 schreef -AnneX- het volgende:
goed naar het logo zelf kijken (die aan de binnenkant bij de enkel)
als ze nep zijn zit daar vaak een redelijk grove fout in
Ik zie geen opvallende fouten maar dit lijkt op een strijkplaatje en bij mijn andere paar die ik nu nog heb is het genaaid zeg maar...
pi_55905228
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:36 schreef Nachtdier het volgende:
Je bent sowieso genept door veels te veel te betalen voor Allstars.
Ben ik het niet mee eens...zie ook 2 posts hierboven
pi_55905449
pics or it didn't happen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_55905497
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:47 schreef bijdehand het volgende:
pics or it didn't happen
Ik zal straks even foto's maken
pi_55905536
Als er "Al Starz" op staat zijn ze nep....
  woensdag 9 januari 2008 @ 20:02:52 #12
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_55905848
Ik heb 3 paar (echte) All Stars, bij alledrie "Made in Vietnam". Waarschijnlijk hebben ze dus verschillende fabrieken.
pi_55906172
  woensdag 9 januari 2008 @ 20:26:49 #14
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_55906542
Hij ziet er erg echt uit, verschil met mijn schoenen is dat op de onderkant de maat ook staat, het logo is daar niet zo dikgedrukt en de (R) van copyright ofzo is heel erg klein in plaats van zo groot. "All Star" staat daar ook in dunne letters, veel minder dik dan de letters van "Converse". De 'ster' op de onderkant van jouw schoenen lijkt ook wel 'rond', die van mijn schoenen zijn strak recht met een dunne lijn.

Daarnaast is het label echt heel anders, bij mij staan alle maten erop (Mens, Womens, UK, EUR en JPN), het logo is daar wederom anders. Onder het logo (in het kadertje) staan 5 letter/cijfer combinaties zonder slashes (/) en onderaan het logo staat een SKU nummer (kan dat niet duidelijk zien op de foto).

Maar misschien is het inderdaad wel iets heel nieuws? Mijn meest recente zijn uit 2006.
pi_55906617
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:26 schreef Horloge het volgende:
Hij ziet er erg echt uit, verschil met mijn schoenen is dat op de onderkant de maat ook staat, het logo is daar niet zo dikgedrukt en de (R) van copyright ofzo is heel erg klein in plaats van zo groot. "All Star" staat daar ook in dunne letters, veel kleiner dan de letters van "Converse". De 'ster' op de onderkant van jouw schoenen lijkt ook wel 'rond', die van mijn schoenen zijn strak recht met een dunne lijn.

Daarnaast is het label echt heel anders, bij mij staan alle maten erop (Mens, Womens, UK, EUR en JPN), het logo is daar wederom anders. Onder het logo (in het kadertje) staan 5 letter/cijfer combinaties zonder slashes (/) en onderaan het logo staat een SKU nummer (kan dat niet duidelijk zien op de foto).

Maar misschien is het inderdaad wel iets heel nieuws? Mijn meest recente zijn uit 2006.
Alles wat jij op noemt is dus ook bij mijn andere paar...die dunnere letters enz. Ik vind vooral het logo er zo nep uit zien maar ik weet niet hoe dit bij anderen er uit ziet. Ik heb namelijk niet een zelfde model om het mee te vergelijken

Het zou natuurlijk geen ramp zijn als ze niet echt blijken (maar wel lekker lopen) maar ik hou dr gewoon niet van om genept te worden

De dunne lijntjes op de zool zijn ook ietsje anders...bij mijn oude lopen ze rond af en bij deze tot het einde van de zool..

[ Bericht 4% gewijzigd door Trusten op 09-01-2008 20:43:02 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')