Ik werk zelf bij Scapinoquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:33 schreef sombogywogy het volgende:
als je niet te veel hebt betaald zou het in principe weinig kwaad moeten kunnen...
of ze nou echt of nep zijn.
heb meerdere paren allstars, 1 paar is nep gekocht in vietnam, maar de kwaiteit was precies gelijk aan de echte versies....
zijn wel allemaal made in China (de neppe staat er nog bij: fabrique en Vietnam)
Ik zie geen opvallende fouten maar dit lijkt op een strijkplaatjequote:Op woensdag 9 januari 2008 19:34 schreef -AnneX- het volgende:
goed naar het logo zelf kijken (die aan de binnenkant bij de enkel)
als ze nep zijn zit daar vaak een redelijk grove fout in
Ben ik het niet mee eens...zie ook 2 posts hierbovenquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:36 schreef Nachtdier het volgende:
Je bent sowieso genept door veels te veel te betalen voor Allstars.
Ik zal straks even foto's makenquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:47 schreef bijdehand het volgende:
pics or it didn't happen
Alles wat jij op noemt is dus ook bij mijn andere paar...die dunnere letters enz. Ik vind vooral het logo er zo nep uit zien maar ik weet niet hoe dit bij anderen er uit ziet. Ik heb namelijk niet een zelfde model om het mee te vergelijkenquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:26 schreef Horloge het volgende:
Hij ziet er erg echt uit, verschil met mijn schoenen is dat op de onderkant de maat ook staat, het logo is daar niet zo dikgedrukt en de (R) van copyright ofzo is heel erg klein in plaats van zo groot. "All Star" staat daar ook in dunne letters, veel kleiner dan de letters van "Converse". De 'ster' op de onderkant van jouw schoenen lijkt ook wel 'rond', die van mijn schoenen zijn strak recht met een dunne lijn.
Daarnaast is het label echt heel anders, bij mij staan alle maten erop (Mens, Womens, UK, EUR en JPN), het logo is daar wederom anders. Onder het logo (in het kadertje) staan 5 letter/cijfer combinaties zonder slashes (/) en onderaan het logo staat een SKU nummer (kan dat niet duidelijk zien op de foto).
Maar misschien is het inderdaad wel iets heel nieuws? Mijn meest recente zijn uit 2006.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |