maar mischien later als ik groot ben en genoeg geexperimenteerd heb mischien wel iets dunno... maar kijk er nu tegen aan dat ik liefde (sex) alleen wil delen met de gene waar ik erg van houd of heeeel veel omgeef.
Ik heb wel een vriendin, dat is veel handiger, die kookt ook en doet de afwas en is dus niet alleen voor de sex.
Ik denk niet dat ik er problemen zou hebben met iemand alleen voor de sex. Ik denk dat het op een gegeven moment wel een beetje "leeg" voelt. Zo'n vrouw zou ik niet goedkoop vinden, je doet immers zelf precies hetzelfde.
hmmzm
leer ik dan echt altijd de verkeerde vrouwen kennen???
hoe leer je zulke sexpartners kennen, en vooral waar???
da zou echt iets voor mij zijn denk ik
quote:Ik ga er voor het gemak maar even van uit dat je je wat onhandig uitdrukt...
Op dinsdag 26 februari 2002 15:25 schreef zaiga het volgende:
Ik heb wel een vriendin, dat is veel handiger, die kookt ook en doet de afwas en is dus niet alleen voor de sex.
als je een sexpartner hebt, ben je direct van je behoefte af heb ik gehoord, schijnt ideaal te zijn
En wat vind jij er van Sinaasappel?
quote:Het was maar een kwinkslag hoor Dave. Ik heb juist een hele fijne, open en geemancipeerde relatie, blahdieblahdieblah, etc.
Op dinsdag 26 februari 2002 15:27 schreef Dave het volgende:[..]
Ik ga er voor het gemak maar even van uit dat je je wat onhandig uitdrukt...
quote:Hoezo ben je er zelf 1?
Op dinsdag 26 februari 2002 15:22 schreef Sinaasappel het volgende:
als je sexpartner een vrouw is, vind je haar dan niet goedkoop??
quote:Nah maakt toch niet uit als hij dat leest? Hij weet nu al dat je er niet op tegen bent als hij een beetje slim is
Op dinsdag 26 februari 2002 15:30 schreef Sinaasappel het volgende:
ik ga niet zeggen wat ik er van vind, want mijn broer zit ook op dit forum
gees, ik woon al 1.5 jaar samen en zou er een moord voor doen om af en toe een ander lekker wijf te `nemen`....
maar ja, ik kan toch eigenlijk niet zonder mijn meissie
quote:MAakt toch niet uit? Als je gewoon van sex houdt moet het kunnen toch? Tenminste, dat is mijn mening:) Maybe moet ik je wat meer overtuigen, maar ik kan je niet mailen ...?
Op dinsdag 26 februari 2002 15:35 schreef Sinaasappel het volgende:
quote:Je bent 18? Juist dan zou zoiets ideaal zijn. Ik bedoel, dan kan je met 1 persoon nog heel veel dingen gaan ontdekken (damn wat diplomatisch gezegd
Op dinsdag 26 februari 2002 15:38 schreef Sinaasappel het volgende:
Als je wat ouder bent, lijkt me het wel ideaal, op dit moment niet
zo ja, lijkt het me wel een uitkomst voor alleenstaanden/gefrustreerden die wel de sex willen maar niet verliefd zijn.
maar aan de andere kant denk ik dat ik toch wel even zou opklijken als een goede vriend vertelt dat ie een sexpartner heeft
Nu eigenlijk met allebei geen contact meer. De één weet ik echt niet wat er mee gebeurd is, de ander is het contact langzaam aan verwaterd.
Was ook heel duidelijk dat we niets méer voor elkaar voelden. Gewoon gezellig en leuk en lekker. Op zich wel ideaal.
Maar nu een vriendin en dat biedt toch net iets meer qua liefde enzo. En dat wilt toch iedereen??
Ik denk trouwens wel dat jongens en mannen het makkelijker vinden om een sexpartner te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |