Nog steeds met mn locaties he. Dat gaat ook vervelenquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:51 schreef KaheemSaid het volgende:
Is iedereen nuttig bezig ofzo?
Edit... Chatgirl was nuttig bezig in ieder geval!
Ik snap nniet dat je zulk werk accepteerd, maar misschien ben ik wel een moeilijk persoon!~quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nog steeds met mn locaties he. Dat gaat ook vervelen
Ander werk is er niet. Maar ik moet ook nog mn stageverslag in orde brengen, alles bij elkaar zoeken en alles af laten tekenen. Voor die 3 dagen dat ik hier nog zit ga ik niet meer moeilijk doen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik snap nniet dat je zulk werk accepteerd, maar misschien ben ik wel een moeilijk persoon!~
@ loontjah, moet ik het toch maar even lezen.
Ik snap niet dat je niet eerder moeilijk deed!quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ander werk is er niet. Maar ik moet ook nog mn stageverslag in orde brengen, alles bij elkaar zoeken en alles af laten tekenen. Voor die 3 dagen dat ik hier nog zit ga ik niet meer moeilijk doen.
Nee, die leeft nog.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:54 schreef KaheemSaid het volgende:
Man in ontplofte auto is drugsdealer.
Moet dit niet was zijn?
Hij heeft gezegd dat ik een andere opdracht zou krijgen. Daar ben ik mee begonnen, maar dat ging niet meer lukken binnen de tijd. Toen dat afgeketst werd zou ik iets anders te doen krijgen. Maar ondertussen is hij nog naar Spanje geweest en vanaf kerst tot maandag naar China. Een collega die hier heeft gewerkt had altijd wel werk of klusjes die ik dan deed, maar zij is nu ongeveer een maand weg. Ik zit hier verder alleen met een andere stagaire die ik maar ben gaan helpen met de studentenverenigingen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:00 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je niet eerder moeilijk deed!
Ja ik las het:quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, die leeft nog.
Hij heeft al meerder aanslagen overleeft
Dat is dan wel weer stoer!quote:Volgens het AD zijn aanslagen voor Rigters routine. Het zou al de vierde aanslag op het leven van de Hagenaar zijn sinds 1999.
Posten aub?quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:06 schreef HansU het volgende:
zo, ik ben bezig met mijn stage verslag.
Even uit een rapport van een oud stagiair alle tekst gewist zodat ik direct al een mooie opmaak heb, bespaart weer tijd
Heb je het over Okie zijn scherp zijn of over Chatgirl.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:03 schreef Loontjah het volgende:
Vind het ook niet echt bij je opleiding passen.
Dat is dus het leuke. Toen mn begeleider hier was, heeft hij gezegd dat het niet zou gaan lukken, maar mn begeleider van stage zei van wel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heb je het over Okie zijn scherp zijn of over Chatgirl.
Het is natuurlijk heel slecht dat het zo gaat Chatgirl, maar ik had het gewoon niet geaccepteerd. Als ik op stage ben dan wil ik er sowieso wel wat leren enzo en wil ik niet zulk soort werk doen. Je had toch ook gewoon met je opdracht kunnen beginnen en met je school en het bedrijf afstellen dat je het niet af krijgt!
Nee, ik hoef nu niet te bellen. Alleen websites bezoeken en teksten kopieren.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:09 schreef Loontjah het volgende:
Over Chatgirl.
Kijk, mensen bellen moet je gewoon aanvaarden.
Maar daar weken mee bezig zijn.
Zou meer een klusje zijn van organisatoren van evenementen ofzo.
nee!quote:
Ja, maar je gaat er niet achteraan om alsnog voor elkaar te krijgen dat je de opdracht probeert af te maken. Hij weet er vanaf dan moet je er toch gewoon op terug komen enzo.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is dus het leuke. Toen mn begeleider hier was, heeft hij gezegd dat het niet zou gaan lukken, maar mn begeleider van stage zei van wel.![]()
Mn begeleider van school zei dat ik een andere opdracht moest gaan doen, of helpen met een opdracht. Hij weet er dus vanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |