Al eens een paar jaar in nijmegen gewoond, cq gestudeerd?quote:
Ik zal even voldoen aan je verwachten en je er op attent maken dat het onderwerp in deze zin "jij" is.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:22 schreef Loontjah het volgende:
Nee, wel in Eindhoven
Smaken verschillen !
Dus als jij Nijmegen leuk vind, dan zal ik het niet leuk vinden
Ja ik dus in Nijmegen en Eindhoven, maar je hebt een punt, smaken verschillen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:22 schreef Loontjah het volgende:
Nee, wel in Eindhoven
Smaken verschillen !
Dus als jij Nijmegen leuk vind, dan zal ik het niet leuk vinden
Ik heb gisteren niet meer meegekregen waar je nu woont.. dus als je dat nu verteld zal ik antwoord gevenquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:24 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Kiwi, gister nog vlak bij mijn residentie gegeten?$
Heerlijk dit..quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zal even voldoen aan je verwachten en je er op attent maken dat het onderwerp in deze zin "jij" is.
Waar anders?quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ik dus in Nijmegen en Eindhoven, maar je hebt een punt, smaken verschillen.
Alhoewel Eindhoven wel een aardige stad is, maar ik het hier in Nijmegen meer naar mijn zin heb, wederom is natuurlijk persoonlijk
Lokatie staat dus vast in Eindhoven?
Ik ben er nog inderdaadquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:29 schreef Loontjah het volgende:
@ Jackson, hehe je leeft nog. Ik miste je al
Naar het schijnt...?quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:34 schreef jackson het volgende:
Jullie gaan meeten mensen ?!
Ik weet het niet?quote:
Er zijn vast nog andere enthousiaste mensen te vindenquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:38 schreef Loontjah het volgende:
Voorlopig zijn we maar met ons drieen (ja die e moet puntjes op, maar geen zin in ).
Ik vind dat er wel meer mensen mee kunnen.
Jep..quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Er zijn vast nog andere enthousiaste mensen te vinden
Plannen zijn een pilsje/drankje drinken ergens in Eindhoven?
Zo is dat....quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:48 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Jep..
Op een mooie vrijdagmiddag/avond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |