Gekquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wanneer kun je beginnen met werken engeltje. Ik moet er nog niet aan denken fulltime aan het werk. Als ze me hier een contract aan zouden bieden zou ik hem zeker voor dit moment weigeren!
Ik begin gewoon direct na mijn stage. En niet fulltime hoor, ik ben nog lang niet klaar met studeren. Het is gewoon een bijbaan, maar dan op een wat hoger niveau dan de doorsnee bijbaan, iets beter betaald en wat nuttiger voor mijn c.v.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wanneer kun je beginnen met werken engeltje. Ik moet er nog niet aan denken fulltime aan het werk. Als ze me hier een contract aan zouden bieden zou ik hem zeker voor dit moment weigeren!
Ah ok danquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat ze het roepen vind ik al super hoorhebben ze bij de vorige stagiaire die hier was niet 1x gedaan
Plus de criminaliteit van tegenwoordig.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:25 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de komst van de mobiel en de walkman het beroep buschauffeur of conducteur behoorlijk veel triester maakt.
Ik wil eerst mijn studie afronden, daarna denk ik nog wat anders doen. Ik wil het liefst ook een andere richting en een ander bedrijf inderdaad, maar wat precies weet ik nog niet!quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gek
Wat wil je dan gaan doen? Verder leren? Of beroep in andere richting/bedrijf.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ah ok dan
Dan zijn ze dus toch wel positief
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
hebben net vergadering gehad, heb 2x dikke complimenten gehad voor 2 dingen waar ik aan gewerkt heb
Dat is altijd fijn.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
hebben net vergadering gehad, heb 2x dikke complimenten gehad voor 2 dingen waar ik aan gewerkt heb
Dat zijn de leuke dingen. Mijn stagebegeleider is ook wel tevreden over me tot nu toe volgens mij, heb met het opruimen van de kelder bijna 3 dozen vol met leuk spul en een grote ladekast [met van die platte brede laden voor kleine componenten/bouwplannen/jeweet enzo] gekregenquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Verrekte ideaalquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:44 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Dean, zo kreeg ik vroeger ook nog wel eens wat praktisch !
Belg!quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Word en spellingcontrole...
9 van de 10 keer heb ik toch echt gelijk. En waarom dat ding continu zit te zeuren over vaag taalgebruik is me ook een raadsel, het zijn allemaal volstrekt normale zinnen. En mij een beetje beschuldigen van Belgisch taalgebruik, dat gaat helemaal te ver.
Maar toch is Office 2007 fijn. Met 3 klikken de hele opmaak in orde ongeveer. Dat heeft me wel eens meer tijd gekost (hoewel dat ook aan mij lag).
Ik snap Belgen de helft van de tijd niet eens.quote:
Precies, alles wat je krijgt is leukquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:57 schreef Loontjah het volgende:
Wow, Dean Lucky You.
Ik heb ooit hier een stalen mok gekregen, vond ik toen al geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |