Bianca gaat dus op Bart en Willem stemmen
Grx, Maarten
quote:
op 10-26-1999 om 08:47 PM schreef Beertje66 het volgende: Bianca wordt volgens mij de volgende keer door Mona, Bart, Maurice en Willem.
quote:
op 10-26-1999 om 09:02 PM schreef GHaven het volgende:
[QUOTE]op 10-26-1999 om 08:47 PM schreef Beertje66 het volgende: Bianca wordt volgens mij de volgende keer door Mona, Bart, Maurice en Willem en Karin
...in elkaar gerost?![]()
Met als resultaat.........
Een rood/ blauw gerost biancaatje?
Ik vind dat Bianc , gezien ook de opmerking dat ze wel degelijk vol enthousiasme heeft lopen te oefenen op het danskoord vanmiddag, heel erg negatief belicht wordt.
Komt ze eens lekker voor zichzelf op, wordt dat gelijk met de grond gelijk gemaakt.
quote:
op 10-26-1999 om 09:48 PM schreef liz het volgende:
<knip>Komt ze eens lekker voor zichzelf op, wordt dat gelijk met de grond gelijk gemaakt.
Tuurlijk mag ze voor zichzelf opkomen maar ze doen dit klagende zeurderige toon en DAT nekt haar binnenkort!
Ook b.v. het in beeld brengen van het gezeur in bed dat haar broodje niet gaar was en dat ze dat echt niet lekker vond .
Om nog maar te zwijgen over de manier van commanderen naar Bart en Maurice tijdens het kneden van het brood, dat was ook niet te zuinig
En verder denken wij dat Bianc het nog heel ver gaat schoppen in deze wereld. Echt waar, ze heeft het IN zich. Het komt er alleen niet zo UIT.
Bovendien: als zij wordt weggestemd, kunnen we net zo goed met z'n allen naar het plafond gaan zitten staren, de hele dag. Heeft ongeveer hetzelfde effect als BB zonder Bianc.
De grootste fout is al gemaakt, met het verwijderen van Sabine. Houd deze sicko er nou gewoon lekker in - hebben wij wat om naar uit te kijken, 's avonds. Groeten!
Mr Ekster (the English BB fan thus excuses for my matig nederlands)
quote:
op 10-27-1999 om 12:29 AM schreef Mr Ekster het volgende:
Ik vermoed wel dat Bianca veel nominaties zal oppakken. Jammer, ze brengt wat leven in de brouwerij, en ik mag haar graag. Ja ik kan wel voorstellen dat mensen haar vervelend vind met haar neiging om alles te analyseren, maar ja, BB heeft haar nodig. Maak niet hetzelfde fout als met Sab.
Nodig?
Ik zal haar missen als kiespijn, en met mij velen vrees ik.
Ik kan haast niet wachten tot de jaloerse bitch weer word vrijgelaten.
Lijkt me heerlijk om te zien hoe ze zichzelf in de media voor schut gaat zetten.
greetz Kruimel
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 27 Oktober 1999).]
Het moet wel van mijn hart: als die beelden naar waarheid zijn weergegeven, zou ik echt compleet gestoord worden als ik met haar onder 1 dak zou zitten.
Maar ok, we kunnen aannemen dat die beelden aardig zijn bewerkt.
Ik mocht haar wel in het begin, maar ze komt zo verdomd onzeker over zichzelf over en vraagt constant om bevestiging.
Het zuigt de energie gewoon weg uit je.
Als ze dat nu eens wat minder deed zou het volgens mij een hardstikke leuke meid zijn.
Ohja, en laten ze nu ook eens Ruud nomineren. Die mag er van mij wel uit. Kijken hoe Willem en Bianca reageren.
[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 27 Oktober 1999).]
quote:
op 10-27-1999 om 02:23 AM schreef voyeur het volgende:
Bianca heeft gevoel voor humor... Als je hard knipt en plakt a la VOO lijkt het knap irritant. Two sisters, het was plagerig bedoeld: zie de streams, kijk vaker in de spiegel van de monitor en minder vaak in het glaasjeWe hebben het persoonlijk ook niet zo met Bi maar wat moeten we anders. In dit land der blinden en neanderthalers is iedere eenoog met een vocabulaire boven de 100 woorden een bijdrage aan de verlichting. En het is hier donker hoor...
Ik heb toch het idee dat er niet zoveel geknipt of geplakt hoefde te worden om Bianca zwart af te schilderen. Ze hebben haar gewoon wat vaker in beeld gebracht en violà, Bianca kan op heel wat kijkersstemmen rekenen.
quote:
op 10-27-1999 om 12:53 PM schreef Darkthorn het volgende:
Wat ik me afvraag, mogen de bewoners iedereen nomineren of heeft V een beleid dat het aantal mannen en vrouwen in evenwicht moet blijven?
ik denk nog steeds dat veronica veel meer beleid heeft dan we denken, dat de bewoners niks mogen en de hele dag aanwijzingen krijgen. dus ook over de nominaties!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |