abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 20:31:00 #1
866 Pascal
BigBrotherFan
pi_208634
Ik heb al vaker een bericht gepost met deze mededeling, maar nu kunnen we er echt niet meer omheen: Bianca moet er gewoon uit. Wat een verschrikkelijk zeikwijf is dat zeg. '' Waarom moet ik dat nu doen, ik heb last van mijn knie. Dat is niet goed van mij. Probeerde ze bij de weekopdracht met de puzzel er ook al niet onderuit te komen omdat ze last had van d'r schouder?
Mona loopt toch ook niet te zeiken dat het koord haar niet kan houden en gaat toch ook gewoon door?!!
pi_208635
Ja ze liet zich wel kennen dit keer! Willem rook duidelijk bloed en begon haar een beetje in de zeik te nemen, wat ze duidelijk niet kon hebben.

Bianca gaat dus op Bart en Willem stemmen

pi_208636
TV beelden zijn nogal eens misleidend.
Vanmiddag was op de streams een enthousiast
oefenende Bianca te zien op het koord
en ze kwam ook nog aan de overkant!
pi_208637
Mona keek anders ook niet zo blij toen Bianca bezig was.
Bianca wordt volgens mij de volgende keer door Mona, Bart, Maurice en Willem.
Doei Bianca!

Grx, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 21:02:00 #5
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_208638
quote:
op 10-26-1999 om 08:47 PM schreef Beertje66 het volgende: Bianca wordt volgens mij de volgende keer door Mona, Bart, Maurice en Willem.

...in elkaar gerost?
Haalt gelijk bij rechter.
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 21:32:00 #6
215 misterDre
Paint it black!
pi_208639
Jullie vergeten Karin, die vond het commentaar van Bianca op haar koksmutsen niet echt leuk "doe het dan zelf".
Jaja, Bianca gaat hoge ogen scoren
pi_208640
Bianca manifesteert zich als iemand die niks presteert en een ster blijkt te zijn in het leggen van haar verantwoordelijkheden buiten haarzelf. Zal niet lang duren voordat de groep haar uitkotst. Vooral dat zeurderige toontje....Het zal alleen maar erger met haar worden
pi_208641
quote:
op 10-26-1999 om 09:02 PM schreef GHaven het volgende:
[QUOTE]op 10-26-1999 om 08:47 PM schreef Beertje66 het volgende: Bianca wordt volgens mij de volgende keer door Mona, Bart, Maurice en Willem en Karin
...in elkaar gerost?

Met als resultaat.........
Een rood/ blauw gerost biancaatje?

Ik vind dat Bianc , gezien ook de opmerking dat ze wel degelijk vol enthousiasme heeft lopen te oefenen op het danskoord vanmiddag, heel erg negatief belicht wordt.

Komt ze eens lekker voor zichzelf op, wordt dat gelijk met de grond gelijk gemaakt.

dinsdag 26 oktober 1999 @ 21:56:00 #9
215 misterDre
Paint it black!
pi_208642
quote:
op 10-26-1999 om 09:48 PM schreef liz het volgende:
<knip>

Komt ze eens lekker voor zichzelf op, wordt dat gelijk met de grond gelijk gemaakt.

Tuurlijk mag ze voor zichzelf opkomen maar ze doen dit klagende zeurderige toon en DAT nekt haar binnenkort!

dinsdag 26 oktober 1999 @ 22:16:00 #10
380 Lucky
FOK!member
pi_208643
Volgens mij is het vrij duidelijk dat VOO haar als volgende kandidaad op het lijstje van genomineerden heeft staan.....

Ook b.v. het in beeld brengen van het gezeur in bed dat haar broodje niet gaar was en dat ze dat echt niet lekker vond .
Om nog maar te zwijgen over de manier van commanderen naar Bart en Maurice tijdens het kneden van het brood, dat was ook niet te zuinig

Het gaat er niet om waar het om gaat.....
pi_208644
Goed, het is alweer bijna twee uur geleden, maar de uitzending eindigde met een hartekreet van Bianc: "En jij moet helemaal opzouten", danwel "En jij moet echt je bek houden", danwel "Pleur eens op, jij!", danwel "Houd jij je smoel, ja?" (we hebben het dus niet letterlijk onthouden, maar het was iets van deze strekking)
Tegen wie had Bianc het?
Wij dachten: Karin.
Volkomen terecht, trouwens.

En verder denken wij dat Bianc het nog heel ver gaat schoppen in deze wereld. Echt waar, ze heeft het IN zich. Het komt er alleen niet zo UIT.

Bovendien: als zij wordt weggestemd, kunnen we net zo goed met z'n allen naar het plafond gaan zitten staren, de hele dag. Heeft ongeveer hetzelfde effect als BB zonder Bianc.

De grootste fout is al gemaakt, met het verwijderen van Sabine. Houd deze sicko er nou gewoon lekker in - hebben wij wat om naar uit te kijken, 's avonds. Groeten!

Een schizofreen is nooit alleen
pi_208645
Bianca zei "En jij moet helemaal opsodemieteren" tegen Maurice. Omdat die in een poging haar 'agressief' te maken "Takkenwijf" had genoemd. Lijkt het nu maar zo of is het trio MKB definitief iets van het verleden ?
pi_208646
Net alles eruitgespuugd bij topic nominatieronde
Dikke Snikkel
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 23:33:00 #14
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_208647
Ik zie hier iets vreemds. Tot nu toe liet haast niemand in dit forum zich alleen maar leiden door de met opzet gekozen beelden van V. Vanavond dacht ik; V. wil heeft nu Bianca gekozen om "zwart"te maken. En zij iemand niet dat ze in de streams enthousiast oefende? Zoals ik nu de reacties zie bereikt V. met de aflevering van vandaag precies datgene wat ze willen!!! Bianca blijft mijn nr. 1. Ik ben persoonlijk meer (kon eigenlijk niet meer ) afgeknapt op Bart, de dierenvriend!
pi_208648
Ik vermoed wel dat Bianca veel nominaties zal oppakken. Jammer, ze brengt wat leven in de brouwerij, en ik mag haar graag. Ja ik kan wel voorstellen dat mensen haar vervelend vind met haar neiging om alles te analyseren, maar ja, BB heeft haar nodig. Maak niet hetzelfde fout als met Sab.

Mr Ekster (the English BB fan thus excuses for my matig nederlands)

"For Allah created the English mad - the maddest of all mankind!"
Rudyard Kipling
pi_208649
quote:
op 10-27-1999 om 12:29 AM schreef Mr Ekster het volgende:
Ik vermoed wel dat Bianca veel nominaties zal oppakken. Jammer, ze brengt wat leven in de brouwerij, en ik mag haar graag. Ja ik kan wel voorstellen dat mensen haar vervelend vind met haar neiging om alles te analyseren, maar ja, BB heeft haar nodig. Maak niet hetzelfde fout als met Sab.

Nodig?

Ik zal haar missen als kiespijn, en met mij velen vrees ik.

Ik kan haast niet wachten tot de jaloerse bitch weer word vrijgelaten.
Lijkt me heerlijk om te zien hoe ze zichzelf in de media voor schut gaat zetten.

greetz Kruimel

woensdag 27 oktober 1999 @ 02:23:00 #17
798 voyeur
bemoeit zich
pi_208650
Bianca heeft gevoel voor humor... Als je hard knipt en plakt a la VOO lijkt het knap irritant. Two sisters, het was plagerig bedoeld: zie de streams, kijk vaker in de spiegel van de monitor en minder vaak in het glaasje We hebben het persoonlijk ook niet zo met Bi maar wat moeten we anders. In dit land der blinden en neanderthalers is iedere eenoog met een vocabulaire boven de 100 woorden een bijdrage aan de verlichting. En het is hier donker hoor...
Here we are now, entertain us.
pi_208651
Yep, helemaal mee eens, Voyeur. Bianca heeft tenminste niet last van schaamte om gewoon eruit te flappen wat haar op haar hart ligt: prettig of onprettig voor anderen.
Dat vind ik leuker, dan types die daar dagen mee wachten zoals Maurice, of het zachtjes doen zoals Willem.
Ook de combi Bianca/Bart vind ik persoonlijk ontzettend leuk: die naar boven rollende oogjes van Bart als ze weer iets Bianca-achtigs zegt: zo'n beetje à la Hyacinth en Richard in Keeping Up Appearances.
Nee, Bianca moet erin blijven, en Karin ook, en Bart ochgut die moet nog een paar weekjes kunnen afkicken, en Mona heeft nog te weinig kans gehad met haar snelheid van aanpassing, en Willem moet nog meer baard krijgen als test of hij dan nog hoog scoort, en Maurice daar heb je toch geen kind aan? en Ruud, tja, Ruud, eh... hoe nomineer je eigenlijk ?

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 27 Oktober 1999).]

pi_208652
Het is vrij duidelijk inderdaad.
Bianca wordt door V. steeds slechter afgeschilderd dus is zij een potentieel slachtoffer de volgende keer.

Het moet wel van mijn hart: als die beelden naar waarheid zijn weergegeven, zou ik echt compleet gestoord worden als ik met haar onder 1 dak zou zitten.
Maar ok, we kunnen aannemen dat die beelden aardig zijn bewerkt.

Ik mocht haar wel in het begin, maar ze komt zo verdomd onzeker over zichzelf over en vraagt constant om bevestiging.
Het zuigt de energie gewoon weg uit je.
Als ze dat nu eens wat minder deed zou het volgens mij een hardstikke leuke meid zijn.

Ohja, en laten ze nu ook eens Ruud nomineren. Die mag er van mij wel uit. Kijken hoe Willem en Bianca reageren.

[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 27 Oktober 1999).]

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_208653
Laat Bianca lekker psycholoogje spelen in haar eigen huis, lijkt me vreselijk elke minuut zo een huppeltrien bij je te hebben. Alles beredeneren wordt je toch gek van. Maar voor mij mag eerst MONA eruit, want dat mens is helemaal vreselijk zeg. Als je het over een takkewijf hebt is zij er eentje. Meepraten zoals het uitkomt, opstoken en de boel anders voordoen als het is..Nee, Mona eerst en dan 14 dagen later Bianca.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_208654
jaaaaaaaaaaaaaaaaa!
eindelijk proef ik anti-ruud-sentimenten!
laten we lekker verrassend doen en die onverstaanbare, simpele man d'r uit kicken!
ik hoor trouwens geruchten dat de mensen in de regie hun handen voor hun gezicht houden als ruud naar de plee gaat. omdat ie zijn naaktheid wel erg enthousiast ventileert. dus laten we iedereen van 'weetjewel' verlossen!
pi_208655
Wat ik me afvraag, mogen de bewoners iedereen nomineren of heeft V een beleid dat het aantal mannen en vrouwen in evenwicht moet blijven?
pi_208656
quote:
op 10-27-1999 om 02:23 AM schreef voyeur het volgende:
Bianca heeft gevoel voor humor... Als je hard knipt en plakt a la VOO lijkt het knap irritant. Two sisters, het was plagerig bedoeld: zie de streams, kijk vaker in de spiegel van de monitor en minder vaak in het glaasje We hebben het persoonlijk ook niet zo met Bi maar wat moeten we anders. In dit land der blinden en neanderthalers is iedere eenoog met een vocabulaire boven de 100 woorden een bijdrage aan de verlichting. En het is hier donker hoor...

Ik heb toch het idee dat er niet zoveel geknipt of geplakt hoefde te worden om Bianca zwart af te schilderen. Ze hebben haar gewoon wat vaker in beeld gebracht en violà, Bianca kan op heel wat kijkersstemmen rekenen.

If you were going to shoot a mime, would you use a silencer?
pi_208657
quote:
op 10-27-1999 om 12:53 PM schreef Darkthorn het volgende:
Wat ik me afvraag, mogen de bewoners iedereen nomineren of heeft V een beleid dat het aantal mannen en vrouwen in evenwicht moet blijven?

ik denk nog steeds dat veronica veel meer beleid heeft dan we denken, dat de bewoners niks mogen en de hele dag aanwijzingen krijgen. dus ook over de nominaties!

pi_208658
Is het al opgevallen dat 'onze' mening ("Als Sabine eruit gaat, wordt het saai") totaal niet klopt? 'k Bedoel, er is toch redelijk wat activiteit op het forum en Bianca is op TV een behoorlijk kreng. Let op: ik zeg "op TV", want in de streams bleek ze dus wel te oefenen en verder weet ik daar niets van, dus "op TV" 'kay? ) Anyway, om nu al te zeggen dat die en die er uit moet is nogal vroeg. Waren we het ook niet met de grote meerderheid eens dat Mona eruit moest? En toen kwamen de nominaties en wie was er duidelijk favoriet bij 'ons' om het huis uitgeschopt te worden? NIET Mona. Dus wie weet is Bianca tegen die tijd alweer helemaal rustig en/of gezellig. En gaat Willem ineens protesteren omdat-ie door 3 mensen genomineerd is. En dan willen 'wij' WILLEM er met z'n allen uit hebben. Bij de nominaties is het dus zeker geen geregiseer. Of in ieder geval geen geregiseer dat 'we' met z'n allen hadden verwacht. We shall see...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')