Klopt. Das niet leuk.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:42 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Kijk, als het nu een mmorpg zou zijn dan zou hij alles van jou op gaan zitten blazen, daarom is dat niet het geval
Ik ben hem anders nog niet tegengekomen?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:20 schreef ethiraseth het volgende:
De trial editie van de editor is gelekt.![]()
Ik neem aan dat dit wel legaal is aangezien het een gratis trial versie is, niet de volledige betaalde versie.
Tis echt waar. Check the pirate bay maar.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:04 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik ben hem anders nog niet tegengekomen?
Er zitten vleugels in waarmee korte stukken gevlogen kunnen worden. Maar echt vogels maken kan niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:57 schreef LoggedIn het volgende:
het valt me trouwens op dat je alleen dieren ziet die lopen, of iig voortbewegen via de grond.. Kan je geen dieren maken die (eventually) gaan vliegen? Of wordt dat EA-style een expansion pack?
Ik was ook iets te laatquote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:24 schreef EvilMarc het volgende:
Kan niemand mij ff een pm sturen met de torrent, volgens mij is hij verwijderd van tpb
Ik heb hem vanmiddag op een brakke laptop gespeeld, 2 ghz, 512mb ram en zo'n stock video kaart. Ging primaquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:58 schreef __Saviour__ het volgende:
mijn pc kan spore echt voor geen meter draaien, maar die editor lijkt me wel geinig om te proberen. heeft die nog bijzondere systeemeisen?
schijnt dat je directx 9 ook moet installeren.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:20 schreef LoggedIn het volgende:
hij wil niet draaien op dx10 in vistanu kan ik hem niet op mn laptop draaien
hahahquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:51 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb hem wel iets aangepast maar dat ding kan rollen
Poging #2quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:46 schreef Necrodeath het volgende:
En, hoe is mn eerste versie van een Zerg?![]()
[ link | afbeelding ]
De 1e 3x is het grappig, maar dan kom je erachter dat ze alitjd precies hetzelfde doen, en enige vorm van dynamiek ontbreektquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:23 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb juist een heel menselijk iets gemaakt. Die dansjes
editor/creature creation modequote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:33 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
De 1e 3x is het grappig, maar dan kom je erachter dat ze alitjd precies hetzelfde doen, en enige vorm van dynamiek ontbreektHet aantal benen, ogen, armen, vleugels, vorm, het maakt allemaal niet uit
Dus dat spelen met een beestje wordt al heel gauw saai
Zelfde probleem, kan sommige Creatures niet meer vinden terwijl ze gewoon in de juiste map staan.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:50 schreef DeHovenier het volgende:
Bij 'Creaties van speler' staat er: "No player creations found.". Maar ik heb 4 beesten gemaakt en allemaal gedeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |