om te vragen of mona d'r bek wil houwu
Ciao
Waarna hij haar het huis uitduwt en Mona bij Wouters op bezoek kan.
"Waar is Mona" vraagt vervolgens iedereen vertwijfeld...... "Zeker s'nachts het huis uit geslopen!" En Bart alleen maar met een grote lach op z'n gezicht op Stream 1.
quote:
op 10-26-1999 om 11:34 PM schreef Azrifel het volgende:
Kan Bart niet een keertje Mona s'nachts wakker maken met de smoes dat er brand is of zo? "Gauw door deze deur, dan haal ik de rest, geen paniek schoppen!" zegt Bart.Waarna hij haar het huis uitduwt en Mona bij Wouters op bezoek kan.
"Waar is Mona" vraagt vervolgens iedereen vertwijfeld...... "Zeker s'nachts het huis uit geslopen!" En Bart alleen maar met een grote lach op z'n gezicht op Stream 1.
Humor die niemand snapt...
Excusez moi, een beetje pissig vandaag... ach jij kunt het ook niet helpen, we zijn niet allemaal geboren als "Joop zeikstraal".
Uwe charmante Priscella
[Dit bericht is gewijzigd door ***Miss.Priscella*** (Datum 26 Oktober 1999).]
quote:
op 10-26-1999 om 11:40 PM schreef ***Miss.Priscella*** het volgende:
Hahaha ohoho hihihi ik lach me dood zeg! Wat bén jij lollig zeg...Amsterdamse humor zeker?Humor die niemand snapt...
Nee, ik verveel me gewoon harstikke kapot met dat BB en dat nodigt uit tot flauw gefilosofeer.
quote:
Excusez moi, een beetje pissig vandaag... ach jij kunt het ook niet helpen, we zijn niet allemaal geboren als "Joop zeikstraal".
Werd er tegen je aangepist dan vandaag?
quote:
op 10-26-1999 om 11:34 PM schreef Azrifel het volgende:
Kan Bart niet een keertje Mona s'nachts wakker maken met de smoes dat er brand is of zo? "Gauw door deze deur, dan haal ik de rest, geen paniek schoppen!" zegt Bart.Waarna hij haar het huis uitduwt en Mona bij Wouters op bezoek kan.
ik vond hem wel goed hoor!!!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAAHAHAHAHA
als je nog meer van die leuke weet............
What's bothering miss Pisssila?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |