abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208621
Ik vind alles prima
maar Zingen op geef mij maar amsterdam en dan ook nog zo'n BELACHELIJKE dans erbij.....
en dan ook nog op je bek gaan en tegelijkertijd het apparaat mollen....
ik maak verder geen woorden vuil.
Ik zou nog wel eens een pretpark willen bouwen in een sloppenwijk van Soa paulo - quote Henny van der Most -

pi_208622
I JUST CALLED..........

om te vragen of mona d'r bek wil houwu

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
pi_208623
MNA moet niet tevaak gaan zingen anders dan gaat het echt helemaal fout
pi_208624
Wat een charmante erotische dans van Mona
pi_208625
Kan de psycholoog Mona niet een keer aanspreken op haar zangkunsten? Er zijn grenzen namelijk.

Ciao

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 21:46:00 #6
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_208626
Ik zing net zo vals als Mona. Ik weet dat van mezelf. Als ik met muziek mee wil zingen zet ik de muziek zo hard dat ik mezelf niet eens vals kan horen zingen. Mona, een beetje zelfkennis kan geen kwaad.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 23:34:00 #7
732 Azrifel
Geest zonder fles
pi_208627
Kan Bart niet een keertje Mona s'nachts wakker maken met de smoes dat er brand is of zo? "Gauw door deze deur, dan haal ik de rest, geen paniek schoppen!" zegt Bart.

Waarna hij haar het huis uitduwt en Mona bij Wouters op bezoek kan.

"Waar is Mona" vraagt vervolgens iedereen vertwijfeld...... "Zeker s'nachts het huis uit geslopen!" En Bart alleen maar met een grote lach op z'n gezicht op Stream 1.

pi_208628
quote:
op 10-26-1999 om 11:34 PM schreef Azrifel het volgende:
Kan Bart niet een keertje Mona s'nachts wakker maken met de smoes dat er brand is of zo? "Gauw door deze deur, dan haal ik de rest, geen paniek schoppen!" zegt Bart.

"Waar is Mona" vraagt vervolgens iedereen vertwijfeld...... "Zeker s'nachts het huis uit geslopen!" En Bart alleen maar met een grote lach op z'n gezicht op Stream 1.

Hahaha ohoho hihihi ik lach me dood zeg! Wat bén jij lollig zeg...Amsterdamse humor zeker?

Humor die niemand snapt...

Excusez moi, een beetje pissig vandaag... ach jij kunt het ook niet helpen, we zijn niet allemaal geboren als "Joop zeikstraal".

Uwe charmante Priscella

[Dit bericht is gewijzigd door ***Miss.Priscella*** (Datum 26 Oktober 1999).]

She came, she saw, she read, she posted, she left

woensdag 27 oktober 1999 @ 00:27:00 #9
732 Azrifel
Geest zonder fles
pi_208629
quote:
op 10-26-1999 om 11:40 PM schreef ***Miss.Priscella*** het volgende:

Hahaha ohoho hihihi ik lach me dood zeg! Wat bén jij lollig zeg...Amsterdamse humor zeker?

Humor die niemand snapt...

Nee, ik verveel me gewoon harstikke kapot met dat BB en dat nodigt uit tot flauw gefilosofeer.

quote:

Excusez moi, een beetje pissig vandaag... ach jij kunt het ook niet helpen, we zijn niet allemaal geboren als "Joop zeikstraal".

Werd er tegen je aangepist dan vandaag?

pi_208630
quote:
op 10-26-1999 om 11:34 PM schreef Azrifel het volgende:

ik vond hem wel goed hoor!!!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAAHAHAHAHA

als je nog meer van die leuke weet............

Lucky 13
  woensdag 27 oktober 1999 @ 01:25:00 #11
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_208631
Ik wil de voice-over van Mona wel zijn hoor...
Groowwwl!

woensdag 27 oktober 1999 @ 01:27:00 #12
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_208632
Ik bedoel, ik heb een betere stem, en dat is niet moeilijk.

What's bothering miss Pisssila?

Groowwwl!

woensdag 27 oktober 1999 @ 16:50:00 #13
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_208633
Nou, jongens, ere wie ere toekomt.
Het is natuurlijk best knap van Mona dat ze werkelijk ELKE noot die ze probeert te zingen mist... Ik doe het haar niet na, tralala
V
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')