Ik heb werkelijk geen flauw idee momenteel.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:46 schreef Kadoc het volgende:
Aan welke vervolgopleiding dacht je?
Informatica heb je geen zak aan. De keuze AK/BI moet je laten afhangen van je interesses en toekomstplannen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:37 schreef CometW het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee momenteel.
Is het waardig om Informatica te nemen i.p.v. Biologie? Het is 40 uur minder les, en een makkelijk vak is wel zo aantrekkelijk als je VWO gaat doen. Of is dat echt doodzonde?
biologie ook niet, zelfs niet voor een studie biologie.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:04 schreef hello_moto1992 het volgende:
Aardrijkskunde en informatica heb je volgens mij voor geen enkele vervolgopleiding nodig.
Valt best mee.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:09 schreef MaxC het volgende:
Voor Biologie is inderdaad N&T(zonder Biologie dus) of N&G vereist![]()
Wel vreemd eigenlijk
Ik heb geen idee wat informatica op een middelbare school betekend.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:37 schreef CometW het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee momenteel.
Is het waardig om Informatica te nemen i.p.v. Biologie? Het is 40 uur minder les, en een makkelijk vak is wel zo aantrekkelijk als je VWO gaat doen. Of is dat echt doodzonde?
Aardrijkskunde vond ik voor het grootste deel wel interessant, maar dat kwam inderdaad ook door m'n docent.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:24 schreef borisz het volgende:
AK is saai en vervelend. Kan ook door de docent komen, maar ik vond er niks aan.
Bio ligt mij niet en heb ik ook niks ook over te vertellen.
Dat is ook heel erg subjectief. Wtf boeit mij het DNA nou weer?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:37 schreef Repeat het volgende:
Aardrijkskunde is kansloos, wtf boeien verschillende grondsoorten mij?
Bio is handig, leerzaam. Heb je nog wat aan om wat dingetjes over DNA te weten enz
Heb je wat aan, algemene ontwikkeling. itt luie scholieren die informatica kiezen omdat ze te dom zijn om een CE te maken...quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:57 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dat is ook heel erg subjectief. Wtf boeit mij het DNA nou weer?
Ik zou voor informatica gaan, omdat voor zo ver ik weet dit het enige vak is waar je geen CE in hoeft te doen.
Aardrijkskunde is zoveel breder, grondsoorten is maar een heel klein deel. Je leert van alles over de wereld. Waarom dingen op bepaalde plekken zijn, hoe dat is gekomen etc. Het is maar net wat je leuk vindt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:37 schreef Repeat het volgende:
Aardrijkskunde is kansloos, wtf boeien verschillende grondsoorten mij?
Bio is handig, leerzaam. Heb je nog wat aan om wat dingetjes over DNA te weten enz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |