Idem hier, alleen die twee. Op de bovenste verdieping was ik snel klaar, maar ik weet niet helemaal of dat nou aan de kwaliteit van de kunst lag of aan het gegeven dat ik inmiddels al zo'n vier à vijf uur in het museum was tegen de tijd dat ik die verdieping bereikte. Het is vooral gróót.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:29 schreef Claudia_x het volgende:
Wij zijn selectief geweest en alleen naar het Thyssen en Reina Sofia gegaan. Tussen de zeer moderne kunst zit weinig fraais. Je kunt de bovenste verdieping gerust overslaan; je mist dan hooguit 1 fraai schilderij van Bacon.
Ja, dat is ook mijn ervaring.quote:Op donderdag 17 januari 2008 07:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik las 'geen alcoholprobleem heeft'.
OK.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:19 schreef Gellius het volgende:
JAM! De barcelonatentoonstelling gaat niet door, maar wat denk je hiervan?
Ik iig wel. Het eten viel tegen, de tafellakens zijn wel leukquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Idem hier, alleen die twee. Op de bovenste verdieping was ik snel klaar, maar ik weet niet helemaal of dat nou aan de kwaliteit van de kunst lag of aan het gegeven dat ik inmiddels al zo'n vier à vijf uur in het museum was tegen de tijd dat ik die verdieping bereikte. Het is vooral gróót.
Heb je nog bij Teatriz gegeten trouwens?
Het enige wat je aan het design opviel waren de tafellakens?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:12 schreef NoCigar het volgende:
Ik iig wel. Het eten viel tegen, de tafellakens zijn wel leuk
Het ligt er maar net aan waar je belangstelling ligt. Ik heb weinig met oude kunst, dus dan is het Prado niet erg interessant.quote:Het Prado níet zien is toch echt wel een groot gemis, maar je moet maar tijd genoeg hebben natuurlijk. Maar ik zou eerder Thyssen af laten vallen.
Dat had je al gemeld.quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:25 schreef k_man het volgende:
Het enige wat je aan het design opviel waren de tafellakens?
quote:Het ligt er maar net aan waar je belangstelling ligt.
Ik heb weinig met musea waar je absoluut naartoe MOET gaan.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:25 schreef k_man het volgende:
Het ligt er maar net aan waar je belangstelling ligt. Ik heb weinig met oude kunst, dus dan is het Prado niet erg interessant.
Ga ik straks even checken.quote:
Okay.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:30 schreef Gellius het volgende:
OK? OK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |